Kogel Mogel 3 Trailer.

Witam Was serdecznie po kilku dniach nieobecności. Jak się trzymacie? Dużo rzeczy zrobiliście w te ferie? Miałeś/aś już czy dopiero odliczasz dni do dwutygodniowego wysypiania się? Dobra dość o tym przechodzę do sedna tego wpisu. Przychodzę do Was z filmem "Kogel Mogel 3 czyli Misz Masz". Skoro w pojutrze obejrzę to dziś postanowiłem napisać o tym co myślę na temat traileru. Nie o urywki mi chodzi, lecz bardziej skupię się na kawałku, który jest myślą przewodnią.


Wszytko po kolei. Jak pamiętamy każda z części ma inny kawałek i inną myśl przewodnią. Pierwsza to kawałek "Szukaj Mnie", druga z kolei to kawałek "Bądź zawsze blisko mnie". Jakaś chronologia jakiś ciąg który jest dostosowany do filmu. I za nic w świecie nie rozumiem reżysera dlaczego do dalszej części jest podstawiony jakiś cover z pierwszej części skoro jest innych fajnych kawałków nawet lepszych? Co byście powiedzieli jak pod trailer byłaby wstawiona piosenka Zenka Martyniuka "Pragnienie miłości"? Albo Bayera "Ta szalona dziewczyna"? Lepsze są inne kawałki od coveru moim zdaniem. Przepraszam Was za ten wpis, ale wyraziłem jedynie swoje zdanie i mam dla Was pytanie: czy Wy także sądzicie na tle innych części? A może Wam przybliżyć dwie pozostałe części?     


Jarek. 

17 komentarzy:

  1. Oglądałam poprzednie części i cieszę się na tą, choć trochę się boję, że to już nie będzie to. Klimaty wiejskie więc może i Martyniuk by tutaj pasował, choć uszy mi więdną od disco polo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz niemoge doczekac sie kiedy zobacze ta czesc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trauler oglądałam z 5 razy chyba 😉
    Może być fajny film...

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ferie dopiero za 2 tygodnie, wzięłam sobie urlop w pracy w 1szy tydzień ☺️ Jeszcze nie oglądałam tego filmu, koniecznie muszę zobaczyć 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za starymi filmami. Oglądałam zwiastun jednak nie ciągnie mnie do tego filmu ;) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam obie części bardzo mi się podobały mam nadzieję że ten nowy film spodoba mi się..

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam, widziałam, bardzo mi się podobało! Co do piosenki, choć ta nowa wersja nie do końca mi się podoba, to jednak "Szukaj mnie" chyba najbardziej kojarzy się z tym filmem i to może dlatego. Choć piosenki Bayery zdecydowanie bym do filmu nie dała, bo wg mnie nie pasuje. Aczkolwiek w filmie [SPOJLER] pojawił się Zenek i Classic, więc cóż, to nie jedyna piosenka, która tam leciała.
    [Boli mnie ten powyższy komentarz, że jak wiejskie klimaty to i Zenek by pasował, ehh ]. No nic.

    Polecam obejrzeć, u siebie wrzuciłam recenzję, choć trochę spojlerowaną, to zapraszam :)

    Pozdrawiam serdecznie, Niedoskonała.

    jestem-niedoskonala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałem poprzednie części i obawiam się że trójka im nie dorówna,a wiesz czemu? Bo poprzednie części były kręcone w czasach gdy filmy i seriale miały to coś, taki niepowtarzalny klimat... Porównaj chociaż przygody Hansa Klossa kręcone wtedy i te nowe... To już nie to samo... Ale żeby nie było, nie skreślam tego filmu i mam nadzieje że przeczucia mnie mylą...

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem, remake jest złym pomysłem na film. Ostatnio takich odgrzewanych kotletów jest coraz więcej, a to tylko po to, aby zarobić. Ten film tak naprawdę nie jest wstanie dorównać klasykom, a tylko psuje ich dobre imię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kogel Mogel oglądałam jako mała dziewczynka i wybieram się na trzecią część w najbliższym czasie. Trailery często nie oddają całości filmu, zarówno w tą lepszą jak i gorszą stronę :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze dwie częśći były całkiem ciekawe, ciekawi mnie trzecia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie oglądałam żadnej części, ale koleżanki w pracy zachwalają więc chyba koniecznie muszę to nadrobić ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) https://livetourevel.blogspot.com/2019/01/make-up-vs-no-make-up.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  13. w sumie to jestem ciekawa tej części :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w miescie jeszcze nie emituja ale na pewno sie wybiore!:D

    OdpowiedzUsuń