Recenzja: Cult Of Chucky.

Witam wszystkich serdecznie w tą Niedziele piękną. Dziś kończę serię recenzji o rudowłosej laleczce. Dziękuję za przeczytanie każdego z nich. Dziś oprócz recenzji coś będzie, więc wytrwajcie do końca. 



Tytuł: Kult Laleczki Chucky
Reżyseria Don Mancini
Scenariusz: Don Mancini
Gatunek: horror
Produkcja: USA
Premiera: 24 sierpnia 2017 (świat)

Fabuła filmu
Andy Barkley, który dorwał laleczkę przetrzymuje go obecnie u siebie w domu. Przez znajomość i historię z dzieciństwa nabawia się potrzeby uzbrajania się, ale także ma problem ze znalezieniem potencjalnej partnerki, gdy ta dowiaduje się o jego przeszłości. Natomiast Nicky, która trafia do szpitala psychiatrycznego próbuje zmierzyć się z wydarzeniami z poprzedniej części. Chucky w zemście chce zabić Nicky. W sposób wyszukany zabija każdego kogo napotka by dotrzeć do dziewczyny. Do tego celu wchodzi do 3 rudowłosych laleczek z jego produkcji i zabija praktycznie cały personel szpitala. 


Ocena filmu:
O tyle że można było poznać Barkley'a, że chce ułożyć sobie życie, o tyle jego dewiacyjna postawa wobec Chuck'ego, która popycha go do ogromnego składu amunicji i broni, którą wykupuje na potęgę to Don Mancini daje pokaz jak Andy przez te 30 lat ucieczki i walki z laleczką go zmieniły. 


Moment poruszenia akcji mogłem wyczuć w chwili, kiedy dowiaduje się Andy o grasowaniu w szpitalu drugiego Chucky'ego. Postanawia pomóc Nicki go ostatecznie zabić. 
Film porusza życie w szpitalu i sposób traktowania pacjentów, którzy są chorzy, a którzy spotykają laleczkę pierwszy raz. Splot wydarzeń, które utwierdzają widza, że Chucky przenosi się z ciała do ciała jest mylnym tropem w całej układance. Film momentem jest przekombinowany w szczególności bycia 3 laleczek. Mimo to film zostawia pewien niedosyt w postaci wejścia Chucky'ego w ciało Nicky i wyjście jak gdyby nigdy nic ze szpitala. Co do innych rzeczy to mogę dodać że w szpitalu były osoby chore na schizofrenie której można było wszystko wmówić przez przechodzoną chorobę, druga osoba to mężczyzna myślący że jest szefem Facebooka. Oraz kobieta która zabiła swoje dziecko a w filmie przygarnia Chucky-ego oraz autoagresywna dziewczyna która oprócz nicki odkryła że lalka żywa jest. Kolejna sprawa moim zdaniem trochę przesadzona. Współczesność wkradała się i ukazała się w idealnie urządzonym szpitalu który był cały biały. 




Tiffani hm co do niej to film nie trzyma się celu i spójności faktów. Mam namyśli powrót niej jako tej złej która była zaledwie dziewczyną. Jak pamiętacie w narzeczona oraz "Nowe pokolenie" to Tifani nienawidziła Chucky-ego za to że nieorzeczeni się z nią a pierścionek jako łupu był jedynie. A obiecany news to taki że ma byś produkowany serial o laleczce Chucky. Czy oglądaliście już tą część? 

Ocena konicowa: 8/10
Jarek

19 komentarzy:

  1. ta laleczka mnie przeraża :D

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nigdy do mnie nie przemawiał motyw ożywających laleczek: horrory lubię, ale unikam tego konkretnego "rodzaju".

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to ta "laleczka" jest mega straszna ;P
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ufff no wreszcie koniec z tą laleczką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie częściej wybieram horrory, które są bardziej realne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię horrorów, ale ta laleczka nie wygląda aż tak źle, raczej śmiesznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie oglądałam żadnej z części, jednak jeżeli ma powstać serial, to może akurat się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam tego filmu, ani raczej nie zamierzam, bo to nie są moje klimaty. Oglądam sporo skandynawskich kryminałów (też w ramach trenowania j.szwedzkiego), ale one są realistyczne,

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju, ja muszę przyznać, że mnie to po prostu przeraża!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno obejrzę tą część, gdyż fabuła bardzo mnie zaciekawiła! :)
    Ahhh, już się nie mogę doczekać seansu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłeś mnie ta postacią i obejrzę jakiś film z ta laleczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama tego oglądała nie będę.
    A Ty Wiesz, że Ty pierwszy pójdziesz do kina na "Zakonnica" film i mi go tutaj opoeiesz. I wówczas się zastanowię czy mam ryzykować zawał w kinie.
    Masz się postarać :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam! Bardzo mi się spodobał Twój blog ;) Dodasz mojego do ulubionych? Zrobię to samo!
    https://davidautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie zapowiada się ten film. Oglądałam tylko jeden z Laleczką Chucky, ale zaczynam się zastanawiać, czy nie sięgnąć i do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię tego typu filmów, więc raczej nie obejrzę :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie oglądałam tej części i raczej nie obejrzę, bo ja strasznie źle znoszę takie filmy. Drę się na całego, a ta zacna laleczka nieźle potrafi przerazić. hehehe

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chuckiego to chyba znamy wszyscy; Ile razy ja się pod kołdrę chowałam przez tę laleczkę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń