Klaun z Koszalina.



Witajcie, temat chyba nieporuszany a widząc You tube cały gada o tym to myślę a co napiszę. Dziś taki mały strzał z zaskoczenia piszcie o tym, co sądzicie ok? Czy wyczaić więcej takich akcji? Piszcie w komentarzach, więc zacznijmy. Przeglądając, internety ogólnie nic ciekawego nie było i myślę wejdę na yt zobaczyć coś, ale już sam nie wiem co LOL, coś przykuło moją uwagę raczej ktoś. W zainteresowaniu pełnym jest tajemniczy klaun z Koszalina. Pewien Youtuber przeglądając, internet natrafił na artykuł o tajemniczym klaunie. Na tyle go zaintrygowała, że postanowił poszukać go w wójku Google. Kiedy miał, okazję napisania wiadomości dostał w odpowiedź na e-mailu tajemniczą wiadomość. Lalkę powieszoną. Wiadomość ta była jak by zaproszeniem do gry. Zasady , jak i same wiadomości są dosyć niejasne oraz zajmują dosyć dużo czasu na rozgryzienie. Wiadomość o innych twórcach zamieszanych w grę rozeszła się lotem błyskawicy. Nie jasne zasady oraz wchodzące w umysł zdjęcia, oraz filmiki, które ociekają tajemnicą.


Każdy z graczy będący wplątany w zagadkową grę dostaje lalkę, cała sytuacji mam wrażenie oddziały wuje w sposób do nakręcenia popularność postaci. Wiadomości o próbuje zakończenia gry lub wyrzucenia atrybutów, które dostaje, gracze są jasno ukazywane na planszy do szachów, w której pionki to gracze. Co, jeśli przegrasz?

W sprawę jest zaplątane spotted Koszalin. Na stronie artykuł widniał oraz to, że użytkownicy administratorzy wykazują dość dużą aktywność na instagramie, oraz na kanale klauna zostawiają, sugerując faktyczne ślady sympatii oraz tego, że polutują sobie nawzajem wszystko. Dlaczego?

Jakiś czas temu pojawił się post sugerujący powstanie projektu, w którym będzie promowane Koszalin, jaki i okolicę. Jeśli to akcja promująca to grubo po niżej pasa zagrywka. Administratorzy w tej sprawie jasno powtarzają, że klaun oraz zapowiedź akcji jest zbiegiem okoliczność. Metody szyfrowania wiadomości to kod nic nieznaczących cyfr, które tworzą ukryte znaczenie, stosowanie kodu cezara polegający na pisaniu literami które, aby odgadnąć, szyfr musisz dodać daną wartość tzw. stałą, która odpowiada o kilka pozycji wyżej innej literce albo też stosowanie symboliki miejsca cmentarz i te sprawy lub miejsce kręcenia wideo też nie jest bez znaczenia, ponieważ jest w szczerym lesie ukryte. Sami widzicie, jak jest zagadkowa historia. W tym wszystkim zastanawia mnie fakt znaczenia wypadania z gry oraz do czego ona prowadzi tak naprawdę. Piszcie, w komentarzach co sądzicie o tym i czy słyszeliście o klaunie. Chcecie na przyszłość, abym dodawał coś z tego rodzaju przypadków?     
Jarek.

54 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym klaunie. Cała historia wydaje się dość przerażająca...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosyć dziwna sprawa. Przypomina mi to te klauny w Ameryce, które zabijają bądź straszą innych ludzi. Może to coś jest fanatykiem ich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby na straszeniu się skoniczyło bo jeszcze jak zacznie zabijaci to dopiero będzi.

      Usuń
  3. A mnie zaciekawiła ta historia, mam nadzieje ze jeszcze jak czegoś nowego się dowiesz napiszesz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz kolejny zaglądam na Twój blog i się nie zawiodłem. Świetny tekst i nie mogę się doczekać następnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na coś równie interesującego. Znowu mnie zaskoczyłeś. Jestem pod wielkim wrażeniem :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Z dużą ciekawością zawsze czytam takie historię! Obyś napisał więcej jak się czegoś dowiesz Koniecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się napisaci coś o niej. Pogadam z odpowiednimi ludzimi może coś opowiedzą na temat ten.

      Usuń
  7. Ta historia jest meeega przerażająca...az mam ciarki....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mieszkam w Koszalinie i się o nim dowiedziałam przestałam wychodzić z domu późnym wieczorem. Ale za to na instagramie daje zagdki które trzeba rozszyfrować a w tym jestem mistrzem😉 pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuu klaun ma poważnego gracza na planszy. Uważaj teraz ale spokojnie idzie wiosna i coraz dłużej dzionek trwa :)

      Usuń
  9. Szczerze mówiąc, to w ogóle nie słyszałam o tej akcji. Ciekawa... i jednocześnie nieciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze czegoś można dowidzieci się z internetów.

      Usuń
  10. A mi aż przykro jest widząc, że moje rodzinne miasto będzie kojarzone z jakąś chorą sytuacją z klaunem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci ,ze po przeczytaniu jestem przerażona :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Może to sposób na znalezienie scenariusza do nakręcenia kolejnego horroru z udziałem klaunów 😳

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziwne to wszystko. W ogóle ostatnio w internecie masa takich dziwactw się pojawia typu Magiczny Świat Ani itp...

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba już mam znieczulice na takie "zabawy", kolejna kretyn wymyślił coś głupiego, bo się za dużo horrorów na oglądał, ten świat to porażka jakaś ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post. Make money from your blog here even if your DA is less than 10 https://www.getblogged.net/r/a4bc9450ba-124

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurczę, nie słyszałam o tej sprawie :O ale niezła akcja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio bardzo często wracam do Twojego bloga. Spodobało mi się jak piszesz, teksty są czytelne. Czekam na następny post!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tym, choć ta historia jest przerażająca jak dla mnie. Jak zaczęłam o tym czytać, to miałam wrażenie jakbym czytała jakiś scenariusz filmowy. Bardzo dobrze napisany post, będę tu wpadać :) pozdrawiam i obserwuję, charlizerose.blogpost.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio na mojej tablicy na fb zrobiło się głośno i pełno tego klauna. nie wiedziałam o co chodzi, a to ze jestem taki troche boidudek nie chciałam czytac dokladnie o co chodzi, bo biorąc za przykład Amerykanskie filmy , takie klauny zazwyczaj to mordercy...
    dzieki tobie moje zainteresowanie sprawa troche sie wyjasnilo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczny wpis! bardzo lubię takie historię. Nnapewno będe zaglądać i czekać na nowe posty

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzieś mi migną filmik o tym klaunie,ale przyznam że szczegółów dowiedziałem się dopiero u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  22. Klauny to mój największy koszmar. Prawdopodobnie gdybym nocą spotkała postać w takiej stylizacji, dostałabym zawału.
    Bardzo ciekawy post!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałem gdzieś o tej akcji ale w szczegóły nie miałem ochoty wchodzic. Sprawa jest dziwna, lekko skrajna i nawet nie wiem co o tym myśleć ygh

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tym klaunie, chociaż nie powiem, zaciekawiło mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziwna sprawa, ciekawe jak to się wyjaśni..

    OdpowiedzUsuń
  26. Straszna historia, nie słyszałam jeszcze o nim

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy post, pierwsze słysze o klaunie z Koszalina ;o klauny zawsze kojarzą mi sie z horrorami, troche przerażająca historia ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko się wyjaśniło na ostatnim live. Nie wiem czy mogę rzucić spojlera, może lepiej nie. W każdym razie ciekawa historia. Byłam do tej sprawy sceptycznie nastawiona, nie chciałam słuchać o tym w szkole, bo dosłownie każdy o tym trąbił. W końcu sama czystym przypadkiem natknęłam się na live na yt i sama zaczęłam śledzić poczynania tego klauna jak i graczy. Mimo, że cały czas doszukiwałam się jakiś umówionych akcji reklamowych itd. Wydaje mi się, że ci Youtuberzy którzy brali w tym udział na tym skorzystali i dużo nowych osób zaczęło ich śledzić w sieci.
    https://maksymiliana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze mówiąc pierwszy raz o tym słyszę. Klauny to mój koszmar z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna akcja, trzeba przyznać że koleś ma głowę do robienia szumu!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaczęłam czytać i myślałam ze to jakiś straszny film

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomysł twórcy tak naprawdę był genialny!:)
    Pozdrawiam!
    Aguuuszka-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Ehh i po sprawie odbyło się bez ofiar :P

    OdpowiedzUsuń
  35. O wielorybie była też gra internetowa. Coraz to nowsze cuda goszczą imw internecie - że się ludzie w nie wciągają.

    OdpowiedzUsuń
  36. 40 yrs old Software Engineer IV Kalle Shadfourth, hailing from Lacombe enjoys watching movies like "Legend of Hell House, The" and Rafting. Took a trip to Al Qal'a of Beni Hammad and drives a C70. przejscie na strone internetowa

    OdpowiedzUsuń