You Tube # 2

Witam, Wszystkich serdecznie, ostatni temat jakoś nie przypadł Wam do gustu, ale może się mylę? Sami się wypowiedzcie. Dziś kontynuując temat jako ostatni z tej serii jak na razie. Na You tube swego czasu pamiętam jakieś kilka miesięcy temu oglądając pewien kanał  zauważyłem dziwny tytuł, Wchodzę i jest, opowiada autor o projekcie na stronie, jakim jest sponsorowanie. Co to takiego? Jest to dobrowolne opłata na dany kanał, któremu chcesz daci darowiznę operacja powtażalna co miesiąc. Z tego, co orientuje się kanał opowiada o życiu codziennym oraz opowiada o podróżach po róznych zakatkach globu. Lecz dość o tym o czym mowa? Ten projekt You Tuba nazwał sponsorowaniem.

Przycisk widoczny u niektórych wydawców służył do wspierania finansowego swojego ulubionego wydawcy. Co miał w zamian?

Publikacje na czacie zarezerwowanych e motki
Opisany jako „Sponsor” na czacie
Prawo do uczestniczenia w akcjach organizowanych przez wydawcę

Ceny, w jakim zamykają się stopieni sponsoringu w „You tubie” jest uzależnione od kraju danego. Tu mam na myśli kraje i jakie ceny w nich są minimalne. Pod lupę biorę przykładowe 5 krajów.

Polska 15 zł
Norwegia 49 NOK
Japonia 490 JPY
Stany Zjednoczone 4,99 USd
Rosja 249 RUB

Ostatecznie czy opcja jest, dostępna to sam nie wiem, jakiś czas temu widziałem to na pewnym kanale tematycznym, lecz czy to jest, aktualne to nie jestem pewien. Może jesli Wy sami przeczeszecie You Tube to znajdziecie? Na kanale, w którym widziałem przycisk, teraz nie widzę może już sprawa ucichła z powodu niewypału? Piszcie w komentarzach czy spotkaliście się z takim czymś? A w przyszłym wpisie trochę Wam dam luzu od Historii i zacznę tematykę ukryte znaczenia, ale co i w czym to czekajcie na wpis. Do następnego i trzymajcie się, bardzo zima Wam się daje we znaki?
Jarek.

40 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się z tym, nawet nie wiedziałam, że takie coś zrobili jak sponsorowanie, trochę to dziwne jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wymowny sposób promocji akcji, może zmienią nazwę.

      Usuń
  2. Też pamiętam swojego czasu to widziałem. Możliwe, że po ostatnich zmianach z reklamami coś wycofali albo poukrywali i jest to tylko dla wybranych. Tak mi się wydaje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post, so nice and interesting. Like it.
    Have a nice weekend!

    Maleficent's blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thenk you my frends, your coment very nacesery.

      I wish you nice on your party, very party wenkend.

      Usuń
  4. Słyszałam o tym ale sama się nie spotkałam. Może za mało na yt siedzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie za mało ,tylko wszscy ukrywają to, pisałem z youtuberem to tylko odsyła do filmu.

      Usuń
  5. Nie wiedziałam o czymś takim dopóki Ty mi tego nie powiedziałeś. Byłam zaskoczona, ale nie widziałam tu u innych YouTuberów oprócz tego jednego. Widać, że taki króliczek doświadczalny z niego był

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Króliczek z małym niewypałem, ciekawe kiedy ogłoszą na pozostały wydawców możliwość dodawania takiej opcji.

      Usuń
  6. Nie podoba mi się to kompletnie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też spotkałam się z czymś takim na kilku kanałach YouTube, ale według mnie jest to dobre, bo w ten sposób można wspierać twórczość ulubionego youtubera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę nie tylko ja widziałem to, miło. Tych małych to może i masz rację ale tych wiekszych? Mają marki pod sobą i czy nie za durzo pieniędzy by mieli?

      Usuń
  8. Jeszcze się z tym nie spotkałam, ale też nie siedzę za dużo na YT i nie śledzę najnowszych nowinek. W każdym razie ciekawe, czy to wypaliło, czy nie? Z jednej strony fajnie, że ktoś wpłacałby pieniążki na swoje ulubione kanały, ale z drugiej youtuberzy i tak mają dużo kasy, wiec chyba wolałabym te 15 zł przeznaczyć na ludzi potrzebujących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgodzę, reklama należy do nich ale cztery lata nie wyjęte z komputera za nim co kolwiek osiągnął, do tego czasu można ale kiedy mają reklamodawców to mogli by zrzekaci się albo informowaci każdego na jaki cel idzie.

      Usuń
  9. Tego jeszcze nie widziałam, ale jak dla mnie to głupie. Fajny wpis😃
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Opcja jest nadal aktualna i z tego co wiem cieszy się ogromną popularnością :) Jeżeli dany kanał ma swoich oglądających to ci uwielbiają być wyróżnieni np. w czatach i to jest opcja, która im to umożliwia :) Ciekawy wpis! lecę do tego wcześniejszego :) Obserwuje ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dzięki za info, pisałem z pewnym youtuberem i odesłał do vloga nie wspomniał o aktułalności tej opcji. Miło wpadaj częściej.

      Usuń
  11. Słyszałem o tym, ale jakoś nie przekonuje mnie ta akcja. Zaraz dojdzie do tego, że trzeba będzie wykupić abonament na YT JAK na Netflixa albo płacić za każdą subskrypcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypluj te słowa, spokojnie YT jest za bardzo nachpany kasą by takie cyrki odprawiaci, ma kasy to nie ma co się obawiaci.

      Usuń
  12. Ja mam profil na Patronite i tam można mnie wspierać :) Ogólnie popieram ideę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patronite słyszałem ale może napiszę coś o tym w przyszłość, dzięki za info.

      Usuń
  13. Tak szczerze to w ogóle nie zwróciłam na to uwagi, także trudno mi cokolwiek o tym powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przez to że youtuberów których oglądasz nie brali udziału w testach.

      Usuń
  14. Kompletnie nie zdawałam sobie z tego sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ciągle człowiek zaskakuje się informacjami.

      Usuń
  15. Nie spotkałam się z czymś taki, i nawet nie wiedziałam że coś takiego jest.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie oprócz tego że powiedział mi ktoś na filmiku też bym nie wiedział.

      Usuń
  16. Pierwszy raz się z takim czymś spotykam. A zima owszem, daje się we znaki - nadal trzeba nosić grubą kurtkę, szal, czapkę i rękawiczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrecenzuj swoje odczucia z tej opcji, trzeba uważaci w tą zimę.

      Usuń
  17. Then you, you comnent si efficient.

    OdpowiedzUsuń
  18. Spotkałam się z tym na kanale Igreka (Magic of Y) i chyba nadal ma tą opcję włączoną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nawet nie widziałem o tym, muszę kiedyś do niego wpaści.

      Usuń
  19. Wcześniej też zwróciłam na to uwagę, jednak od dłuższego czasu nigdzie nie widzę.. także może naprawdę jakoś ukryte albo w trakcie przeobrażeń ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawia się i znika, ciekawe kiedy unormuje się sprawa z tym. Teraz patrze na niektyrych twórców którzy powinni mieci a nie mają go.

      Usuń
  20. Nie mam pojęcia, nie widziałam żadnych zmian na youtubie. W wersji mobilnej to widać? Bo ja prawie w ogóle nie korzystam z youtube na komputerze, tylko na laptopie.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie przeczytać coś nowego . Nie wiedziałam o tym . :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałem o tym kiedyś i o ile sie nie myle widziałem taką stronę. Co o tym myślę? Hmmm dla autora jest to ciekawe wyróżnienie i zarobek. Ja jako oglądający nie jestem pewien czy byłbym na tyle pewny swoich finansów, żeby je przekazywać w taki sposób

    OdpowiedzUsuń