Pierwsza rocznica bloga: kiedy to minęło?

Witam Was serdecznie. Ostatnio jak zauważyliście serwuje Wam cały czas tylko recenzje. Jednak dziś zafunduje Wam urodziny - co prawda są dosyć spóźnione, ponieważ 7 sierpnia ubiegłego roku zacząłem tworzyć swoje pierwsze wpisy. Dzisiaj postanowiłem przy namowie mojej dziewczyny zrobić urodzinowy wpis. Na czym będzie polegał? Otóż zwierze Wam się z tego co osiągnąłem, co zyskałem, a także co straciłem.  Nie przedłużając zacznę. 


Przez ten rok napisałem dokładnie 46 wpisów - nie licząc tego. W tym czasie jak pisałem zdążyłem nauczyć się, że warto znaleźć swoją drogę i unikalny styl (mam na myśli tematykę bloga), a przede wszystkim swoją pasję. Zauważyłem, że niektóre osoby mają tendencje do pisania tego co inni przez co rosną im wyświetlenia. Uważam, że to nie ma większego znaczenia, ale nie mi to oceniać. 


Zaglądając do statystyk mogę pochwalić się następującymi wynikami:
Obserwatorzy: 279 osób
Wszystkie komentarze: 2362 
Wizyty osób na blogu: 13707 

Najpopularniejsze posty:
Najwięcej wyświetleni: " 50 kroków do śmierci". Niebieski wieloryb (1231)
Najwięcej komentarzy: Recenzja "Piąty Wymiar" (134) 

Poruszane tematy na blogu:
Dużo recenzji, tag o mnie i o związku z moją dziewczyną, motoryzacja, życie na wsi, porady na jakiś temat. 



Największą rzeczą jaką dokonałem to znalazłem tematykę, którą mogę dzielić się przez całe dnie i noce. Tych co polubili wpisy o życiu na wsi na moim blogu mogę pocieszyć że będę wracał do tej tematyki. 

Co mogę jeszcze dodać od siebie? Cieszę się, kiedy zbieram owoce swojej pracy, a tą nagrodą są Wasze komentarze, które mi piszecie oraz wypowiadacie się na każdy temat mniej lub bardziej przemyślany post napisany przeze mnie. Raduję się, że macie taką tolerancję na mój blog. 


Przepraszam za tak późny post na moim blogu o rocznicy jego. Nie wiedziałem czy pisać i o czym, a przede wszystkim zapomniałem - to jest główny powód. Nie zbaczając z tematu to też zaliczyłem tak zwaną konstruktywną krytyką, którą czasem miałem przyjemność poznać. To by było w sumie na tyle. Dziękuje za to, że wytrzymujecie z moimi przemyśleniami i mam nadzieję, że będziecie ze mną przez kolejne lata.   

124 komentarze:

  1. Gratulacje z okazji pierwszej rocznicy bloga! Jak na roczek przystało dużo sukcesów. Oby tak dalej - tak trzymaj :) nie przejmuj się krytyką, bo każdy ją dostaje: czasami więcej, czasami mniej. Życzę dużo weny twórczej oraz powodzenia! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochanie za tak miłe słowa, postaram się by trzymać tego kierunku i nie zbaczać na boczne tory. Nie dziękuje by nie zapeszyć.

      Usuń
  2. Gratulacje wytrwałości, teraz dużo osób zaczyna i się poddaje. Utrzymanie się w internecie jest niestety bardzo trudne, ale do zrobienia! Mam nadzieję, że twój blog będzie bardziej rozpoznawany bo jest naprawdę super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, może kiedyś będzie rozpoznawalny ale aby się stało trzeba zasuwać i robić to by zdobywać cele upatrzone. Mam nadziej że jak mi się udaje tak i tobie się uda znaleźć to coś by pisać jak natchniona. Pozdrawiam również.

      Usuń
  3. Gratulacje! Czas szybko leci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję takich osiągnięć. Sama chciałabym, mieć takie statystyki w swoją blogową rocznicę. Widać, że w to miejsce wkładasz ogrom pracy i masz też tego efekty. Pozostaje mi życzyć Ci wytrwałości i wielu, wielu lat blogowania!

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa. Trochę wysiłku w bloga włożyłem by było trochę widać wyników. Postaram się wytrwać.

      Usuń
  5. Gratuluję statystyk i życzę tak owocnej pracy w następnych miesiącach :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie już ponad 2 lata :O
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOOO to jeszcze dłużej, zrobione wszystko. Zaobserwowałem wcześniej.

      Usuń
  7. Wow! Gratuluje świetnych statystyk!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę powodzenia w kolejnych latach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Congrats for 1st anniversary!! And all the best for more successful year!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje i wytrwałości w prowadzeniu bloga dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje i nie dziękuje za jednym razem by nie zapeszyć.

      Usuń
  11. Gratuluję i trzymam kciuki za kolejny rok! :) w 2018 na drugie urodziny możesz zrobić wpis na temat jakiś ciekawych faktów o Tobie, o których Twoi Czytelnicy nie wiedzą ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tag już robiłem o sobie ale może za jakiś czas znów zrobię, nie dziękuje za kciuki by nie zapeszyć. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego !! Bardzo dużo osiągnąłeś, tak trzymaj i nie ma co przejmować się niezbyt przyjemnymi komentarzami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje za miłe słowa, starałem się. Na szczęście nie słucham tych komentarz.

      Usuń
  13. Gratuluję pierwszego roku w blogoswerze! Życzę wytrwałości gdyż jest to cholernie ważne w prowadzeniu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wytrwałość jest trudna i ciężka do nie poddania się, nie dziękuje by nie zapeszyć.

      Usuń
  14. Gratuluję i życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje gratulacje z okazji rocznicy! Mam nadzieje, ze będziesz dalej prowadził bloga, bo mam zamiar tu wpadać :) Całuski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamiaruje zamykać tego bloga. Wpadaj kiedy chcesz. Całuski również.

      Usuń
  16. Bardzo ciekawy blog :) No i gratuluję pierwszej rocznicy. Oby tak dalej.
    www.book-and-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki za miłe słowa, a nie ma za co. Obyś miała rację.

      Usuń
  17. Gratule roczku ja mam dziś miesiąc :3 powowdzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, ani się obejrzysz a będzie rok. Nie dziękuje.

      Usuń
  18. gratulacje! Pamiętam jak ja się cieszyłam jak miałam pierwszy rok, a teraz jeszcze troszkę i 3 lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to się czyta, chętnie wpadnę do ciebie na urodzinki, już trochę masz stażu.

      Usuń
  19. Gratulacje i samych sukcesów oraz powodzennia :)!
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje, oraz dużo sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wytrwałości, powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Gratuluję i życzę powodzenia w dalszej przygodzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, aby ta przygoda nie skończyła się zbyt szybko.

      Usuń
  23. Nie będę oryginalna, na początku i też chcę Ci bardzo pogratulować.
    Odkąd sama zaczęłam pisać bloga wiem, że jest to naprawdę wymagające zajęcie, a takie statystyki są naprawdę imponujące. Widać, że włożyłeś w tego bloga wiele pracy.
    Super że zrobiłeś takie podsumowanie; lubię poczytać o tym co blog komuś dał - to motywujące.
    Trzymam za Ciebie kciuki i życzę dalszej wytrwałości na kolejne lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się śmiać z blogerów ale to oni dużo pracy wkładają by blog wypromować, by dobrze wyglądał, a nawet takie głupie fotografie dobrać i wyszukać a już nie wspomnę zrobienie własnych zdjęci to dopiero hard-kor jazda bez trzymanki. Dzięki za takie miłe słowa.

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Thank you, very nice words. On your blog already comments.

      Usuń
  25. Gratulacje i oby więcej tych lat ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję i życzę dalszej wytrwałości!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obym wytrwał w tym wszystkim, nie dziękuje by nie zapeszyć.

      Usuń
  27. Hi! Your blogs so great :)I just got to know your blog and I'm following it, and will you still give me back?.>>https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję oby więcej takich urodzin bloga :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję roczka jak i wyników, oby zabiegi były coraz większe. Powodzenia! 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się uda zrobić by było coraz lepiej. Ja się ciesze z tego co już osiągnąłem. Nie dziękuje.

      Usuń
  30. Nie pozostaje mi nic innego, jak pogratulować i życzyć dalszych sukcesów! Osiągnięcia masz chyba dość duże, jak na roczny blog. Ja bede świętować taka rocznicę na początku grudnia. 😊 Więc mam niewiele młodszy blog od Twojego. 😁 A czy po takim roku masz jakies plany na kolejne lata? Chcesz cos zmienić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, co do celów to hm nie mam wygórowanych tak mi się wydaje. Myślę żeby zdobywać kolejne liczby w statystykach ale co po za tym to hm, pisać co mnie interesuje i dzielić się z innymi.

      Usuń
  31. Gratuluję, fajnie jest widzieć jak blogu ludzi z pasją rozwijają się i zyskują czytelników:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie dziękuje, miło to czyta się, wpadaj jeśli chcesz.

      Usuń
  32. Gratulacje pierwszego roku :D! Ja nawet nie wiem kiedy minęło mi juz 3 lata.
    A Tobie zycze wytrwałości w dalszym pisaniu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wooow tobie też życzę powodzenia bo trzy lata jeszcze więcej.

      Usuń
  33. Gratuluje wytrwałości w prowadzeniu bloga! Oby tak dalej :) Super post
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie dziękuje, mniemy nadzieje, miło czytać taki komentarz.

      Usuń
  34. Gratulację i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję poważnego już stażu :) najważniejsze to żeby nie przeginać i bawić się tym, widzę, ze dla Ciebie dokładnie tak to wygląda, nie probujesz "być super" na siłę i dlatego ta strona jest tak wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, u mnie ważne jest by znaleźć coś o czym lubię pisać. Wiem że moda i kosmetyki zwycięża ale postanowiłem pisać po swojemu i coś co nie pisał nikt wcześniej, i tu chyba powrócę do życia na wsi jako tematyki bo zaniedbałem przez recenzję.

      Usuń
  36. Gratulacje z okazji rocznicy i powodzenia dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje, nie podziękuje z drugim by nie zapeszyć.

      Usuń
  37. Gratuluję Jarku! Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. Twoje statystyki robią na mnie wrażenie. Ja dopiero zaczęłam blogować i 10 września będzie miesiąc od mojego pierwszego posta. Mam nadzieje, że po roku będę mogła pochwalić się podobnymi statystykami do Twoich. Post jak najbardziej na miejscu! Ja również dodałabym wpis urodziny. Serdecznie pozdrawiam https://stylanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żeby udało ci się to samo a nawet lepsze osiągnąć. Jak będziesz mieć rocznice chętnie wpadnę do ciebie. Pozdrawiam również.

      Usuń
  38. Gratuluję i życzę żeby blog rósł w siłę !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję i życzę samych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! <3
    https://klaudynkasb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. oo gratuluję i życzę Ci jak najwięcej sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje z okazji rocznicy! Wytrwałości w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oby dużo więcej takich rocznic! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje. I powodzenia w dalszym pisaniu. A blog super. Na pewno nie raz tu wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, oby wena nie opuściła mnie. Super że się podoba. Zapraszam ponownie.

      Usuń
  45. Powodzenia w dalszym blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje i życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak przyda się, mniemy nadzieje, że to nie ostatni.

      Usuń
  47. Super! Gratuluję! Ty masz roczek bloga, ja - miesiąc 😊 Dzięki za świetne recenzje 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ni się obejrzysz a będzie roczek i będzie rocznica, miło że recenzje podobają się.

      Usuń
  48. Gratuluję wytrwałości :) życzę Ci jeszcze lepszych statystyk i uzależnienia od pisania :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki bardzo, uzależnienie to by się przydało, pozdrawiam również.

      Usuń
  49. Pierwszy rok jest najtrudniejszy, gratuluję. Ja widzę po sobie, pierwsze miesiące efekt WOW, później trochę frustracji z powodu braku odzewu.. i wreszcie, pierwsze pozytywne komentarze, wejścia. Patrząc przez pryzmat statystyk, pierwszy rok naprawdę udany, życzę, żeby kolejny był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, potem jakoś samo idzie. Do statystyk przykładałem się, mniemy nadzieje że mnie nie opuść zapał. Jak kolejne lata będą choć trochę podobne to będzie cud.

      Usuń
  50. gratulacje, ja 29 sierpnia obchodzilam rok istnienia:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga i aby twój zapał do prowadzenia jego nigdy nie zgasnął! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki, obyś miała rację, mniemy nadziej że nigdy nie zagaśnie.

      Usuń
  52. Gratulacje ♥️ Wytrwałości i wielu ciekawych pomysłów życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. This is such and amazing post! Great! ♥
    Do you want to follow eachother via GFC? Tell me on my blog when you follow me, then I'll follow back ♥

    Fashion You

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, is already following the blog. Pleased that you come to me, also fall into you.

      Usuń
  54. Wow, gratuluję, ja może już mam bloga z 6 lat, ale przy mojej częstotliwości pisania statystyki wyszłyby szaro przy twoich! :D samych aktywnych kolejnych lat z blogiem! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zaczniesz pisać częściej, po prostu staram się jak tylko umiem i efekty są. Postaram się być regularnie.

      Usuń
  55. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku! Sto lat blogowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa. Postaram się trochę pisać posty.

      Usuń
  56. Rok bloga to bardzo długo. Sama pamiętam swoją pierwszą rocznicę. Następne lecą jeszcze szybciej :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś miała rację bo zaraz szykuje na 2018 roku post :)

      Usuń
  57. Gratulacje z okazji rocznicy bloga. Powodzenia w dalszym tworzeniu, kreatywności i weny... :)
    Pozdrawiam asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kreatywności i weny oby nie zabrakło. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  58. Gratuluję!!! Takie zainteresowanie to najlepsza nagroda dla blogera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, może się spełnić. A i nie dziękuje by nie zapeszyć.

      Usuń
  59. Very interesting post! Congrats :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  60. Życzę samych sukcesów :D Mój jeszcze roku nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie dziękuje by nie zapeszyć. A i też powodzonka w blogowaniu by też ci się udało.

      Usuń
  61. Jak obiecałem tak zrobiłem ;) Jestem.
    Przejrzałem kilka twoich postów masz bardzo interesującą tematykę. Również się "bawiłem" w udostępnianie odkryć, w szczególności kiedy miałem jeszcze czas na rower. A ty skąd bierzesz pomysły?
    Gratuluję roczku :) Oby tak dalej.
    Blog ładnie zrobiony, ale mnie osobiście męczy to ciemne tło. Mam trochę problemy z oczami w tym kierunku. Widzę dobrze, no bo przecie mój zawód tego wymaga ;)
    W wolnej chwili znów poczytam, ale u bohaterów nie bardzo wiem, jak skomentować, a nie chciałbym zostawiać komentarzy ot tak sobie ;)
    Jak sam widzisz, krótko nie potrafię ;)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń