Recenzja filmu " Twoje Moje i Nasze".


Witam Was na tym blogu, cieszę się, że Azjatyckie kino wpada co nie którym w gusta a nawet niektórzy obejrzeli propozycję przed moją recenzją, tym co zastanawiają się to trzymam kciuki aby wytrwali do końca filmu. Nie przedłużają przechodzę do kolejnej na tym blogu recenzji. Dziś znów będzie coś z komedii. A mianowicie film pod tytułem "Twoje Moje i Nasze". Nie wiem czy ktoś oglądał ten film ale ma też starszą wersję, z 1968 roku. 


reżyseria: Raja Gosnell
gatunek: Familijny


Fabuła filmu:

Frank Beardsley Jak żołnierz marynarki wojennej, wychowuje ośmioro dzieci. Aby zaprowadzić porządek oraz aby były wzorowymi dziećmi a może w przyszłości dobrymi ludźmi postanawia zaprowadzić twardy rygor oraz dyscyplinę. Wszystko w idealnej maszynce działa dopóki nie poznaje Helen North  swoją przyszłą żonę która jest roztrzepaną artystką, a wcześniej swoją miłości z liceum i jej rozpieszczone  dzieci. Wszystko idzie po myśli rodziców Aby się pobrać oraz zamieszkać w wspólnym domu. A tu jak każdy by przewidywał. sielankowe życie powinno się w kraść ale nie. Pan reżyser nie zrobił jak można przewidzieć, dzieci z obu rodzin poznają się i jednocześnie nienawidzą z każdym kolejnym wspólnym zajęciem przydzielonym od rodziców. Każdy odpowiednik wiekowy kłuć się nawzajem przez co i rodzice zaczynają mieć po dziurki w nosie pociechy swoje





Dzieci Postanawiają w obliczu wspólnego wroga połączyć siły i zrobić wszystko by rodzice się skłócili i powrócili wszyscy do poprzednich swoich światów. Sam jak zauważyłem to dzieciakom plan szedł jak po maśle. Nikt nie przewidział z małych pociech oraz młodzieży, że  działanie na nerwy rodziców spowoduje, że całe rodzeństwo zżyło się oraz  polubiło. W szkole zaczęły nawzajem chronić się przez co więź zacieśniła się i w obliczu wyjazdu oraz awansu postanawiają zatrzymać każde swoich rodziców przed błędem. Aby tak się stało to najmłodsi zostają w domu aby mamie powiedzieć a starsze płynie statkiem aby zatrzymać statek ich ojca  przed wypłynięcia na pełne morze. Na końcu odbywa się tak jak powinno czyli wesele z ceremonią ślubu z prawdziwego zdarzenia.  




Co mogę powiedzieć? Film był wspaniały można było pośmiać się z żargonu dzieci wojskowego. Które notorycznie stosowały na przykład " Czy mogę pójść pobawić się admirale"? Lub też Stosowanie dyscypliny w kwestii czasu ile kto ma czasu na umycie się. Ale też chaotyczny sposób prowadzenia domu przez drugą stronę przysparza dawki humoru.  Jeśli chcesz poprawić sobie humor to obejrzyj to bo będzie dużo momentów, dziewczyny czy chcecie zobaczyć jakieś wzruszające chwilę to może wam się spodobać to co tu zobaczyć. 


Oczywiście to tylko są moje subiektywne opinia. Ostateczna dla każdego opinia jest wedle waszego gustu. 

Ocena filmu to 8/10. 

Mam pytanie czy macie ochotę przeczytać recenzję z 1968 roku produkcja o tym samym tytule? Jeśli tak to piszcie tak lub nie. A i bym zapomniał, podzielcie się czy znacie ten film? Mam jeszcze jedną informację, chciałbym podzielić się z wami bardzo wzruszającą historią która będzie opisana w następnym poście. Nie przeszkadzam już i miłego popołudnia.  


Jarek.

122 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ten film i chętnie przeczytam recenzję filmu z roku 1968 :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będzie więcej głosów aby robić recenzję to napiszę.

      Usuń
  2. Film ciekawy, familijny. Można się pośmiać :) W sam raz na gorsze dni. Dobra recenzja, tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, z tobą można taki oglądać i pośmiać się. Postaram się.

      Usuń
  3. Oglądałam - świetna rodzinna komedia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam, super ! Pośmiałam się, a to najważniejsze !
    Pozdrawiam,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to super, ja poznałem go dzięki TVP 2. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Chciałam ostanie obejrzeć go z chłopakiem ale nas nie zaciekawił :) Mimo wszystko fajna recenzja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy mas swój gust, Ten co lubi tylko mocne kino lub kino akcji to tu nie znajdzie niczego.

      Usuń
  6. Rzadko kiedy oglądam tego typu filmy, jednak piszesz w taki sposób, że aż chce się oglądać :D chyba się jednak skuszę

    Pozdrawiam ! http://decouvrirmaliberte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że zainteresuje takim super filmem. Znaczy się nie piszę tak nudno. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Amazing post, dear, so interesting!
    great text, and lovely photo.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam ten film kilkakrotnie :) i za każdym razem jest tak samo fajny, myślę, że niedługo obejrzę go jeszcze raz. Chętnie przeczytam recenzję tego starszego filmu ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej osób domaga się tego abym zrecenzował poprzednią produkcję i chyba się stanie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Zapowiada się ciekawie, może obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio mój gatunek, ale może się na niego skuszę :) pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi lubić to samo. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Ojej, pamiętam, że oglądałam ten film i miałam dzięki niemu niezły ubaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafi poprawić humor i to nie raz jak ktoś ogląda to zawsze przyciąga.

      Usuń
  12. Czaję ten film i muszę przyznać że nawet nieźle się bawiłem,choć fanem tego gatunku nie jestem,to na niedzielne popołudnie świetny. Co do recenzji ze starszej wersji,to pewnie że tak,zawsze będzie można porównać. Pozdrawiam. stasiekgorny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie filmy i to nawet więcej. A co do recenzji to coraz więcej ludzi prosi to zacznę szykować recenzję dla was.

      Usuń
  13. Hej. Znam ten film!! Oglądałam go już kilka razy. Idealny na poprawę humoru i na wspólne rodzinne oglądanie ;-) Dziękuje za przypomnienie o nim. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszy mnie to że mogłem przypomnieć. Może więcej filmów ci przypomnę. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Wydaje się fajny i wydaje mi się że go obejrze sb nie długo

    OdpowiedzUsuń
  15. Film zapowiada się ciekawie. Na jesienny wieczór idealny! <3 Dziękuję bardzo za recenzje, czekam na kolejne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiłeś mnie tą recenzją. Muszę obejrzeć ten film.

    OdpowiedzUsuń
  17. Film na pewno wpadnie w moje gusta i już nie mogę się doczekać kiedy go obejrzę!
    Super recenzja, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że nie tylko mi się podoba. Miłego oglądania. Dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  18. Zapowiada się ciekawe, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa recenzja, czekam na tą o filmie z 1968! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oglądałam kiedyś w telewizji. świetny film :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o tym filmie. Czytałam kilka recenzji i opinie zawsze są pozytywne. Coś w tym musi być, więc z chęcią go obejrzę :) Genialna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że nie tylko ja recenzuje takie super produkcję. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  22. Film idealny na sobotnie wieczory z rodziną :) Chętnie dzisiaj go obejrzę :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O tym filmie nigdy wcześniej nie słyszałyśmy :) Wydaje się mega!

    OdpowiedzUsuń
  24. Trochę poplątany z pomieszanym ten film ale wydaje się serio ciekawy. Akurat teraz zaczynają się chłody więc mam mnóstwo czasu aby nadrobić oglądanie filmów. Widzę dobrą obsadę aktorską więc napewnk ten zawita na mojej liście w "poczekalni" do obejrzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat kiedy szykuje się coraz gorsze handryczny miesiące to taki film na osłodę humoru to jak na lek.

      Usuń
  25. Hm... Nie jestem pewna, bo brzmi znajomo ale na pewno nie oglądnęłam (jeśli wgle) w całości :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto podejść do niego jeszcze raz. Teraz na pewno uda ci się obejrzeć. Pozdrawiam.

      Usuń
  26. Ciekawy się wydaje dla mnie, chyba się skuszę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak.

    A jak chodzi o recenzje to wydaje się ciekawy :) w wolnej chwili skuszę się, aby go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam ten film i polecam! Koniecznie napisz o tamtej wersji filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam o tym filmie, ale nigdy nie przejrzałam mu się bliżej 😱
    A wydaje się całkiem ciekawym rozwiązaniem na niedzielne, leniwe popołudnie 🕛

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam o filmie, muszę sobie zapisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Film kompletnie nie dla mnie, nie lubię filmów familijnych

    OdpowiedzUsuń
  32. Pamiętam! Oglądałam go, pamiętam, że tak mi się przykro robiło jak dwójka głównych bohaterów się kłóciła, ale film zdecydowanie wart obejrzenia.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety Dzieciaki swego dopięły. Nie tylko ja oglądam takie filmy. Miło mi bardzo. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  33. Prawdę mówiąc gdyby nie Twoja recenzja, to nie zwróciłabym w ogóle uwagi na ten film. Wydaje się dobrą propozycją na niezobowiązujący wieczór, jako że nadchodzi jesień, nie wykluczam, że po niego sięgnę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, poznajesz nowe filmy ciągle. Jedno razowy wieczór to pomysł nawet świetny jak opisujesz go. W jesienne wieczory jak znalazł. Pozdrawiam.

      Usuń
  34. Widać że wkładasz dużo pracy w bloga i są pozytywne efekty, super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajna fabuła, chociaż opis filmu pisany jest nieco z błędami i ciężko się go czyta. ale poza tym, kolejny fajny film wynalazłeś, czekam na ten wcześniejszy. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się poprawić błędy oraz napisać starszej wersji, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  36. Oglądałam go kiedyś i bardzo mi się podobał :D ! Chyba do niego aż wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. kojarzy mi się ten film. Wydaję mi się, że już go oglądałam, ale musiało to być dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Brzmi nieźle! Namówiłeś mnie na ten film! Dzięki! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co, chętnie będę ci podsyłał więcej filmów.

      Usuń
  39. Thank you so very much.
    I followed you.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie oglądałam jeszcze, ale czuje że to moje klimaty. Zdecydowanie musze zobaczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że mogę zaproponować fajne i które nie obejrzałaś produkcje.

      Usuń
  41. Uwielbiam filmy familijne - zwłaszcza gdy nadchodzi jesień, szkoła przygnębia, a zatopienie się pod kocem z kawką i obejrzenie czegoś śmiesznego to najlepsza opcja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat kiedy największa chandra się szykuje na dworze to ty komedie do poprawy humoru sobie zafundujesz.

      Usuń
  42. Uwielbiam takiego typu filmy i na pewno go obejrzę. W szczególności, że zaczyna się robić coraz zimniej i niechętnie wynurzam się z domu ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie ciemne i szare dni jesienne jak znalazł taki film. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  43. Nie znam się, ale lubię takie filmy do obejrzenia , tak po prostu, dla rozrywki. Na pewno o nim nie zapomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ma się zły humor czy i też dobry to do lepszego samo poczucia warto obejrzeć. Miło słyszeć.

      Usuń
  44. Również chętnie przeczytam recenzje filmu z 1968! A ten oglądałam - świetny na rozluźnienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, na rozluźnienie ten film jest znakomity, postaram się napisać o tym filmie coś.

      Usuń
  45. Pamiętam ten film. Podobał mi się chętnie bym go obejrzała jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  46. nie przepadam za takim gatunkiem filmow :D wolę bardzie treściwe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi lubić ten sam film oraz ten sam gatunek.

      Usuń
  47. Nie oglądałam tego filmu ale z chęcią nadrobie zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że mogę zaproponować coś co nie oglądałaś.

      Usuń
  48. Seems mood lightning movie!
    would like to watch.
    I am following you , hope you will follow me.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe you can see the movie you will recall.
      I observed your blog.

      Usuń
  49. Wnioskuję że film jest bardzo pozytywny i ciepły ;) z chęcią obejrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oglądałam ten film kiedyś, mega się bawiłam przy nim, świetny, chętnie bym obejrzała jeszcze raz :) Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ja go oglądałem, jest dużo humory zgodzę się z tym. Miłego oglądania, pozdrawiam również.

      Usuń
    2. Myślę że obejrzę ten film, bo recenzja bardzo mnie przekonała

      Usuń
    3. Bardzo mi jest miło że możesz poznawać nowe filmy dzięki mnie.

      Usuń
  51. Bardzo lubimy każdą z Twoich recenzji filmów :) Super Ci to wychodzi! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć od was, Nie dziękuje by nie spoczywać na laurach.

      Usuń
  52. Moze byc dobry na niedzielny poranek z rodzina !!!Extra recenzja !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że dobry na takie okoliczności. A dziękuje za takie miłe słowa.

      Usuń
  53. Uwielbiam twoje recenzje :) Ten film bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać, a i nie dziękuje by nie zapeszyć, miłego oglądania.

      Usuń
  54. Staruch ten film! Nie słyszałam o nim, nawet o tej starszej wersji. Może się skuszę, chociaż osobiście wolę horrory :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę już wiosen ma na karku, a co do horrorów to i też będą i były już. Miłego oglądania ci życzę. Wpadłem też do ciebie.

      Usuń
  55. oglądałam lekki familny filmik :)

    https://neoimiapolskiebrytyjczyki.blogspot.com/2017/09/cyrylkowy-sklepik-kocia-fundacja.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie slyszłama wcześniej o tym filmie ;/, tak
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz mieć okazję na zobaczenie. Zrobię.

      Usuń
  57. Możliwe , że obejrzę ale osobiście wole książki

    OdpowiedzUsuń