Recenzja filmu " Kung Fu Szał".

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Dziękuję za tyle komentarzy pod ostatnim wpisem. Nie przedłużając przejdę do postu. Dziś będzie kolejna recenzja. Postanowiłem zrecenzować film pod tytułem "Kung Fu Szał". 

Premiera tego filmu odbyła się  14 września 2004 (świat).
Gatunek filmu: Fantasy, Komedia, Sensacyjny.
Reżyseria: Stephen Chow

Fabuła filmu:
Film zaczynając się niczym nie różni się od innych poza tym, że ludzie zachowują dosyć specyficznie, a także mają luźne zachowanie wobec samych siebie. Film skupia się na tym, aby pokazać innym, że warto być dobrym człowiekiem. Młody jeszcze Sing doznaje wielu nieprzyjemnych doświadczeń, które utwierdzają go przy tym by być gangsterem i być niemiłym dla wszystkich. Na jego wymagania wychodzi gang siekier. Aby być w gangu musi kogoś zabić, by gang dowiedział się o tym. Film moim zdaniem trochę podkoloryzowano przez akcje, które robiono w filmu nie są do wykonania. 



Pewne małżeństwo walczyło z mistrzem, który jest uważany za najlepszego. Z całego tego zamieszania uciekają oraz biorą ze sobą młodego Singa który po jakimś czasie zdrowieje nabywając tajemniczej mocy. Film kończy się tym, że dobro zawsze zwycięża. Po wszystkim chłopak spotyka dziewczynę w której stanął w obronie i zaprasza do sklepu z słodyczami. 


Jeśli ktoś szuka dobrego humoru dobrze trafił. LandLady, która jest właścicielką pewnego domu, który wynajmuje nie omieszka utrzeć każdemu nosa, ponieważ każdy zalega u niej z czynszem. W filmie zastosowano komputerowe ulepszenia, które są świetnie wpasowane w klimat całego filmu. 



Jeśli ktoś nie przebiera od brudnych zagrań i nieuczciwej walki w każdym aspekcie powinien obejrzeć ten film. Może nie pokazuje jak być dobrym człowiekiem, ale pokazuje, że warto być nim i pomagać innym także trzeba.

Tak ja odbieram przynajmniej ten film. Może nie jest iście profesjonalne napisane, ale to moje prywatne zdanie i piszę co myślę na jakiś film albo na jakiś temat. Mam pytanie małe do Was: czy mieliście okazję obejrzeć ten film? Jakie macie po Nim wrażenia? 
W kolejnym wpisie recenzje zrobię filmu: "Twoje Moje Nasze". Oglądaliście? Jeśli dawno to zapraszam odświeżyć sobie pamięć.

Końcowa ocena filmu: 7/10  

Jarek. 

118 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa recenzja😊 Niewykluczone, że obejrzę film. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji obejrzeć tego filmu ale po Twojej recenzji będę musiała znaleźć trochę czasu i zobaczyć go.
    http://folyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo, może ci się spodoba ten film.

      Usuń
  3. Fabuła filmu nie przekonuje mnie do obejrzenia go, aczkolwiek być może kiedyś w przyszłości go obejrzę z czystej ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś zaciekawi cię ten film, zobaczymy.

      Usuń
    2. Może tak, może nie - czas pokaże.

      Usuń
    3. Nigdy nie mów nigdy. Moje filmy jak ci pokazywałem nigdy nie narzekałaś na nudy jak oglądało się.

      Usuń
    4. Co racja to racja, ale jakoś nie przekonuje mnie fabuła :)

      Usuń
    5. Może mi zaufasz i obejrzymy.

      Usuń
  4. Z miłości do AZJI, na pewno obejrzę ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też poznaje Azję i może dalej będę zagłębiał się, dzięki mojej dziewczynie poznaje wszystko za Azji.

      Usuń
  5. Chyyba wreszcie coś dla mnie! Dzięki za recenzję, dodam do ''do obejrzenia''

    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co, mój też ulubiony film i ulubiony gatunek filmowy.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Oglądałam, jest to jeden z ulubionych filmów mojego chłopaka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też, ty chyba nie przepadasz chyba za tym filmem.

      Usuń
  7. Zupełnie nie w moim stylu, ale mój mąż pewnie z chęcią by obejrzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam się, że nie oglądałam tego filmu, jednak fajnie się czytało recenzję. Nie jest to jednak film, który wpasowałby się w moje gusta filmowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje gusta i guściki. Z filmami tak samo jest.

      Usuń
  9. Mój stary gustuje w tego typu filmach,ja to już mniej,choć jak dobry to zawsze łyknę. Ostatnio trudno o dobrą nawalankę. Wpadasz na mój stary blog a dziś zapraszam na nowy stasiekgorny.blogspot.com Będzie mi miło jak zaobserwujesz i zostawisz komentarz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się skusisz kiedy jak tak tu jesteś. Zapodaj tacie to powinien się skusić.

      Usuń
  10. Słyszałem o tym filmie, ale nigdy jakoś nie zdecydowałem się go obejrzeć. Świetna opinia - 7/10. Kusząco, może się z nim bliżej zapoznam! Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może teraz się zaweźmiesz i obejrzysz. Będziesz mieć swoje zdanie i może odwiedzisz mnie s powrotem i podzielisz się.

      Usuń
  11. Nie znam filmu, ale chętnie go obejrzę :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój mąż lubi tego typu filmy, pewnie by przypadł mu do gustu 😉 dobra recenzja 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat mi ten film nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę ten film, w takich filmach nie gustuję :) Nie rozumiem tych wszystkich walk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się przyjrzysz i zrozumiesz od początku fabułę takiego filmu to od razu będziesz widzieć.

      Usuń
  15. Nie gustuję w takich filmach, ale Twoja recenzja przedstawila ten film w calkiem innym swietle, niz ja widzialam te filmy. Chodzi mi o to podsumowanie na koncu, o byciu dobrym czlowiekiem :)Poza tym musze napsiac, ze swietna szata graficzna bloga, nietypowa. Super :) Dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spojrzałaś bardziej wzrokiem niż sercem które wyłapuje każdy subtelny znak. A może po prostu obejrzysz jeszcze raz i zrozumiesz.

      Usuń
  16. Nigdy nie słyszałam nawet o tym filmie, ale nie jestem fanką tego typu produkcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię czytać Twoje recenzje, bo zawsze trafię na coś czego nie oglądałam. ;) tak jest i tym razem, bo filmy o tematyce kung-fu absolutnie nie należą do moich ulubieńców. ;)

    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę jak umiem zaskoczyć, a co do recenzji to będzie też inne co i ja też lubię. W zasadzie tylko to są co ja lubię.

      Usuń
  18. Bardzo ciekawa recenzja! Jednak film nie w moim stylu, ale jestem pewna, że wielu osobom przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zwięzłe i na temat;) tak lubie😏 zaciekawiłeś mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to czytać, ciesze się że mogłem zaciekawić.

      Usuń
  20. Ciekawa recenzja. Przyznam się, że nie oglądałam tego filmu i teraz słyszę o nim po raz pierwszy. Chętnie go obejrzę, skończyły mi się seriale do oglądania i przyszła pora na to, lubię trochę starsze filmy i może on własnie wpadnie w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seriale też poruszę jeden z nowszych. Tych które porywają mnie. Mniemy nadziej że spodoba się jak i mi.

      Usuń
  21. Świetna recenzja, nie słyszałam o tym filmie :)

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, Trochę lat ma już, dzięki telewizji go poznałem.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Genialna recenzja :) Zachęciłeś mnie do obejrzenia tego filmu. Obserwuję blog. Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Miło mi to słyszeć. Twój blog też chętnie zaglądam. Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Fajna recenzja;) filmu nie oglądałam, ale zostałam zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze warto posłuchać opinii innej osoby. Lubię czasem oglądać filmy, które poleca ktoś, żeby sprawdzić czy patrze na niego podobnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mi to czyta się takie recenzje, to tylko moja opinia, nie jestem pewien czy odczujesz to co ja.

      Usuń
  25. Fajna recenzja. :) Gdy będę mieć czas to postaram się obejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawa recenzja na pewno obejrze ;) Pozdrawiam Mrozikyblog

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie oglądałam tego filmu.
    Ciekawa recenzja, może obejrzę, kto wie :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najdzie cie ochota to pewnie obejrzysz, dziękuje. Pozdrawiam.

      Usuń
  28. Naprawdę świetna recenzja ! Super film ! :) pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie myślałam nad jakimś filmem :) i nic godnego uwagi nie mogłam znaleźć, ale dzięki tej recenzji wiem co obejrzę w najbliższym czasie ;) ciekawie piszesz, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się jeśli mogłem podać coś ciekawego na obejrzenie. Miłego oglądania.

      Usuń
  30. Brzmi całkiem ciekawie, muszę obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie oglądałam jeszcze tego filmu . Nie gustuję w tego typu produkcjach , ale ostatnio postanowiłam próbować nowych rzeczy więc kto wie może dzięki Twojej recenzji go obejrzę :) Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poznawać nowe filmy z różnych krajów, jak do tond to Japonia zwycięża w kategorii horrory oraz komedii niektóre filmy. Pozdrawiam.

      Usuń
  32. Ciekawa recenzja, choć film w nie moim klimacie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Trochę pokęcona ta fabuła haha:). Nie wiem sama czy chciałabym go obejrzeć, + za często powtarzałeś słowo film ;).
    Ale przesłanie tejże produkcji pozytywne, bo przecież warto być dobrym człowiekiem:)).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film jest takim trochę z przesłaniem oraz elementy miłosne. Dzięki za przypomnienie.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  34. Ooo, może kiedyś obejrzę! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, proszę, i polecam się na przyszłości.

      Usuń
  35. chyba nie lubię takich filmów :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazwyczaj nie oglądam tego typu filmów, ale w tym przypadku może będzie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj, film nie moja bajka. W ogóle nie lubię takich azjatyckich filmów z kung fu w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawy film

    https://emilia-skucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Widziałam ten film dawno temu. :P Chyba kiedyś leciał nawet na Polsacie (jak jeszcze miałąm telewizor)
    Lubię takie "chińskie" filmy i ogólnie całą azjatycką kulturę ;)

    Pozdrawiam :)

    Podrugiejstronieokładki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie jak i ja, może nie wszystko lubię, ale filmy to super po prostu tworzą, Amerykanie mogą uczyć się.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  40. Świetny post! Szczerze to ja już oglądałam z kilka razy ten film ale jest i tak bombowy. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ja widzę go oglądam ja z kolej oglądam go drugi raz bo ostatnio w telewizji obejrzałem a potem zapomniałem tytułu i gryzłem się z namierzeniem go. Pozdrawiam.

      Usuń
  41. Recenzja dość obszerna i zachęcająca do obejrzenia. Jak znajdę prac jeszcze nim przyjdzie październik to spróbuję obejrzeć :D

    Uwielbiam tego bloga - ma taki typowo filmowy klimat :P
    Wiem że już to kiedyś pisałam, ale naprawdę dobrze się tu czuję!

    Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć, z Dziewczyną to stworzyłem w zasadzie dzięki niej. Fajnie, że lubisz tu wpadać. Więcej będzie takich filmów to wpadaj. A i też nie dziękuje by nie zapeszyć.

      Usuń
  42. Oglądałam ten film jakiś czas temu, super recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Odnosze wrażenie, ze polski nie jest Twoim narodowym językiem. Czy mam rację? Troche się powtarzasz i nie zachowujesz wszystkich zasad językowych.
    Wolę osobiście oglądac nowsze filmy, te z obecnego i ostatnich lat. Tego akurat nie oglądałam, ale klimacik mi odpowiada. Swego czasu lubiłam filmy związane ze Wschodem.

    screatlieve.blogspot.com/
    www.youtube.com/watch?v=ToK6WVPDgdQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stety mam dar udawania obco krajowca hahaha, nie nie dałaś się nabrać. Jestem Polakiem z krwi i kości. Może powrócisz do kultury Azji znaczy się filmów. Obecności pierwszą części obejrzałem ale potem jakoś nie chciałem.

      Usuń
  44. Raczej nie lubię filmów tego typu, ale jednak Twoja recenzja bardzo mnie zaciekawiła :) Film wydaje się ciekawy i zapewne pooglądam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że mogę cię zaciekawić czymś. Pozdrawiam.

      Usuń
  45. Oglądałam :D śmiałam się do łez ! :D Pomimo, że za Azją nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że nie tylko ja go znam. Czasami były akcje do poprawy humoru idealne.

      Usuń
  46. Bardzo ciekawa recenzja, nie słuszałam wcześniej o tym filmie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajna recenzja filmu :) Lecz chyba to nie mój gatunek filmu.
    Pozdrawiam :)
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja jak większość dziewczyn wół romanse, ale twoja recenzja jest bardzo ciekawa , więc nie wykluczone że się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to słyszeć, może nie odstraszy cię ten film od siebie.

      Usuń
  49. Wow, great post, dear Jarek!
    So interesting and really original.
    I'm first time on your blog, and Like it a lot, so I follow you!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie oglądałam, może kiedyś obejrzę jeśli będę mieć chwilę pomiędzy moimi serialami :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda ci się coś znaleźć. A u twój post to skomentowałem.

      Usuń
  51. Nie oglądałam, ale to film z moich ulubionych gatunków, więc napewno obejrzę ;)
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciesze się że nie tylko ja mam jako ulubiony gatunek. Miłego oglądania.

      Usuń
  52. Zachęciłeś mnie do obejrzenia tego filmu,wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń