Recenzja filmu " Ręka nad kołyską".



Witam wszystkich bardzo serdecznie po kilku dniach nie obecności. Dziś postanawiam napisać kolejną recenzję super filmu, tak według mnie ocenianego. Ale na wstępie proszę o opuszczenie tego wpisu ludzi którzy nie lubią thrillera lub dramatu. Pomyślicie co dziś wymyślił ten szalony chłopak. Wszystko po kolei, Jak pisałem w poprzednim wpisie że napisze recenzje filmu pod tytułem Ręka nad kołyską. Tak więc mogę zaczynać.



Przechodząc do tematu. Film Ręka nad kołyską to jest thriller, dramat. 
Sam film miał premierę 10 stycznia 1992 roku na świecie. 
Reżyserem filmu był Curtis Hanson. 


Fabuła Filmu: 
Od samego początku twórcy filmu trzymają nas w napięciu. Z pozoru błaha sprawa z dodatkami muzyki robi się jako pełna napięci dramat. Głównie w całym filmie chodzi o to, że pewna kobieta (Clair Bartel) po wizycie u ginekologa (Dr Victora Motta)postanawia go oskarżyć o molestowanie. Sprawa była rozwojowa do punktu w którym sam lekarz popełnia samobójstwo. Można odrzuć wrażenie że lekarz specjalnie dotykał miejsc intymnych kobiet ponieważ jego żona niebyła wstanie wiadomo co. 



Od razu nas reżyser przenoś pół roku później kiedy to pani Peyton Flanders zatrzymuje busa by mogła Claire dać jakąś rzecz dziecku swoje, W kolejnych scenach pani Peyton wkupuje się w łaski właścicielom domu. Pomału przekonuje się przy tym Mąż głównej bohaterki do niej, że jest dobrą nianią. Wszystko to po to aby odebrać tej kobiecie rodzinę za śmierci swojego męża. Tak w nawiasie to pani Peyton Flanders oraz pani Mott to są te same osoby ale zmienia nazwisko oraz inne do łatwiejszego wkupienia się w rodzinę. 


Cała akcja zaczyna się robić ciekawa kiedy to koleżanka Bartelów zaczyna węszyć w nieudanym sprzedanym domu. Zauważa na zdjęciach gazet że ta niania jest żoną lekarza. Postanawia powiadomić główną bohaterkę o tym wszystkim, ale ona wpada w perfidnie ustawioną zasadzkę w szklarni. 


Po tym wszystkim Pani Bartel przegląda biuro koleżanki i zagląda do tego domu na miejscu spostrzega szczegół z pokoju swojej córki. 

Po powrocie do domu wyrzuca nianie a również o klucze prosi ale ona moim zdaniem zostawiła sobie jeszcze jeden. Dzięki temu mści się na całej rodzinie. Kto to pierwszy raz ogląda będzie każdej akcji-sytuacji bał się ponieważ reżyser podkoloryzuje dźwiękiem. Czego możemy się spodziewa po filmie z lat 90? 
Co też można spostrzec, że wszystkie problemy zaczęły się od wprowadzenia się niani. Plan polegał na rozkochaniu męża oraz przekonania wszystkich do siebie. 

Ten film na pewno nie jest dla kobiet które mają już dzieci zwłaszcza w wieku niemowlęcym bo film zrazi nich do każdej niani w pobliżu. 

Moje zdanie? 

Film jak dla mnie świtanie zrobiony, Jak na ówczesne warunki. Film jest z gatunku thrillera tak więc dla osób o słabych nerwach nie polecam. Obraz niani jest ukazany jako perfidnej kobiety która chce się zemścić na ofierze swojego lekarz. 

Jak Sądzicie kontynuować dalej serię? Nie zanudzam was na śmierci? Odpowiedzcie mi proszę czy oglądaliście ten film? 

Ocena? 10/10


Jarek. 

112 komentarzy:

  1. Nie znam filmu, ale świetna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam, ale kontynuuj! Ciekawie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam, nie słyszałam ale jako fascynatka thillerów i tego typu filmów obejrzę na sto procent. A dam Ci małą radę co do wpisów. Pod koniec czytaj je sobie i sprawdzaj pisownię poszczególnych wyrazów. Pozdrawiam!
    (Zawsze możesz w polu wpisu kliknąć prawy przycisk myszy/touchpada i dać "sprawdź pisownię", wtedy automatycznie zostaną podkreślone wszystkie wyrazy niepoprawnie napisane.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie piszesz postaram się zmienić coś w tym kierunku. Nie zauważyłem tych błędów. W przyszłym wpisie postaram się zmienić te wady.

      Usuń
  4. Fajnie piszesz te recenzje : ) a film wydaję się bardzo ciekawy , lubię czasem coś obejrzeć w wolnym czasie i na pewno go zobaczę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa. Mam nadzieje że też ci się spodoba ten film.

      Usuń
  5. Ostatnio bardzo przekonałam się do thrillerów pod postacią książek, filmów i seriali! Co dziwne? Zawsze to omijałam, a teraz sięgam do nich jak po jedzenie! :P
    Twoje recenzje są genialne. Filmu nie znam, ale z przyjemnością go obejrzę!
    Pozdrawiam,

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że się przekonujesz do tego gatunku filmu. Dzięki że lubisz czytać czasem to co pisze.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Ciekawa recenzja, zachęca do obejrzenia filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tym filmie, ale jego opis mi się spodobał, dlatego chętnie go obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam tego filmu ale zaciekawiłeś mnie, miej klimaty to horrory i thrillery więc trafiłeś ;) obejrzę na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam tego filmu ale zaciekawiłeś mnie, miej klimaty to horrory i thrillery więc trafiłeś ;) obejrzę na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmu nie kojarzę :) Ale myślę, że znalazłabym na niego chwilę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Filmy nigdy nie oglądałam, ale po Twojej recenzji chyba to zrobię. Uwielbiam thrilery więc będzie jak znalazł na weekendowy wieczór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo ciekawy ale trochę krotki , ja też takie oglądam w samym wieczorem filmy.

      Usuń
  12. Film ciekawy - to prawda i szczerze? Troszkę przerażający. Już wolę obejrzeć jakiś horror, bo mnie mniej przestraszy niż ten film. Oglądałam go raz i to dzięki właśnie Tobie (tak to bym o Nim nie usłyszała). Czy żałuję? Nie. Czy obejrzałabym go drugi raz? Nie, podziękuję. Czy recenzja dobra? Lepsza niż ostatnia, ale wciąż mało dla mnie Twojej opinii.

    Ps. Oby tak dalej! Gratuluję Twoich sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za taką krytykę , postaram się więcej pisać tego wszystkiego i może wejdę w tą typową recenzję. A do takich filmów mogę miliony razy powracać.

      Dziękuje kochanie za miłe słowa.

      Usuń
  13. Nie oglądałam tego filmu, ale bardzo zaciekawiła mnie jego fabuła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa recenzja, bardzo zachęca :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam ten film kilka lat temu. Faktycznie trzyma w napięciu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego filmu, ale wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i to bardzo, może obejrzyj zwiastun to zobaczysz co i jak.

      Usuń
  17. Nie znam, wygląda na idealny dla mnie. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam wcześniej tego filmu. Na 'coś' tego typu muszę mieć nastrój, ponieważ na co dzień preferuję komedie romantyczne :P <- jak większość kobiet.
    Ta recenzja jednak bardzo mnie zachęciła do obejrzenia tego filmu i przy najbliższej 'ochocie' na taki film na pewno sięgnę po tę pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że w najgorsze chandry masz chęci na ciekawe filmy, acz kolwiek warto obejrzeć nawet w takich dni.

      Usuń
  19. O, lubię takie filmy, thrillery są super. To jeden z moich ulubionych gatunków filmów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama recenzja zachęca 😉 a to u mnie to rzadkosc. Film leci na listę aby obejrzeć podczas jesiennego wieczoru ;)
    http://jestesbochcesz.blogspot.com/2017/08/cos-innego-nie-bezpiecznego.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jestem fanką dramatów ale jest to na pewno cos w stylu mojego taty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tata pewnie już oglądał ten film bo już kilka lat ma.

      Usuń
  22. Zapowiada się dobrze, dawno nie oglądałam niczego nowego w tym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to obejrzyj, to nie jest nowe ale widzę nie oglądałaś niego.

      Usuń
  23. 10/10 mnie przekonało! Uwielbiam dramaty :)

    https://alphafemale.zone

    OdpowiedzUsuń
  24. nie kojarzę tego filmu, aczkolwiek fabuła brzmi bardzo ciekawie. ;) kilka podobnych książek już czytałam, ale filmu nie, więc chętnie obejrzę w wolnym czasie. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nawet nie wiedziałem że książki powstały w takim klimacie. Może kiedyś przeczytam.

      Usuń
  25. Chętnie obejrzę ten film, thiller to jeden z moich ulubionych gatunków :)

    http://madlenmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to miło słyszeć że nie tylko ja mam ten gatunek za ulubiony.

      Usuń
  26. Nie znałam tego filmu, ale skuszę się i obejrzę, bo zaciekawiła mnie recenzja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znałem tego filmu a myślałem, że wszystkie takie obejrzałem. Czas zabrać się za oglądanie, ponieważ dobrze się prezentuje i masz dobre o nim zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedynie subiektywne zdanie, może tobie się nie spodobać tak jak mi.

      Usuń
  28. Nie znałam tego filmu :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeden z moich ulubionych filmów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znałam tego filmu, ale mój chłopak go kojarzy i bardzo poleca haha :D Jednak uwielbiam thrillery i będę musiała go zobaczyć :) , pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to razem macie temat do pogadania i obejrzenia:) A ja w sumie przez przypadek w telewizji leciał sobie obejrzę z ciekawości. Pozdrawiam :D

      Usuń
  31. Oglądałam ten film i miałam problem by zostać sama w domu przez 2 dni ;/.
    Dlatego już unikam tego typu filmów:D. Mimo że film ma 25 lat całkiem nieźle został wykonany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tuż to masz z tym rację że dobrze był zrobiony. Ja jakoś nie miałem problemów ale zmroził mi krew w żyłach przyznaje. I każdy inaczej reaguje na takie filmy.

      Usuń
  32. Nie znam filmu i nie jest w moim typie, ale zaobserwuje, może pojawi się coś, co oglądasz i zachęci do tego także mnie!

    Obserwuję i zapraszam!
    https://paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniemy nadzieje że zainteresuje cię moje ulubione filmy. Może znów niedługo coś dodam z kina.

      Usuń
  33. Hey,
    mam wrażenie, że kiedyś ogłądałam ten film, coś mi świta. Podoba mi się, że zabierasz się za recenzje starszych pozycji a nie samych nowości ,bo przecież starsze filmy też są super( Milczenie owiec to mój numer JEDEN).
    Co do samej recenzji, piszesz fajnie i mam wrażenie, że lekko ale były zdania, które musialam przeczytać po 2-3 razy aby je zrozumieć. Na przykład "Od razu nas reżyser przenoś pół roku później kiedy to pani Peyton Flanders zatrzymuje busa by mogła Claire dać jakąś rzecz dziecku swoje[...]" chodzi mi dokładnie o ta drugą część, Claire to jej dziecko i chce jej coś dać tak? Zdanie "Co też można spostrzec, że wszystkie problemy zaczęły się od wprowadzenia się niani" Te zdanie też jakoś mnie razi , myśle że "co też" można po prostu wyrzucić.
    Masz fajny styl, myśle że jak dopracujesz te małe sprawy to będziesz wymiatać na przestrzeni z recenzjami:) Zdradze Ci mój sprosób, gdy mój wpiś jakoś mi nie leży ale nie wiem co dokladnie, zostawiam go na kilka dni, zajmuje sie innym tematem i po jakimś czasie wracam do posta, Odrazu rzuca mi sie w oczy co jest nie tak:)

    Bede tu zagłądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć, nie jestem może za najlepszy recenzentem, ale od czego trzeba zacząć co interesuje cię.

      Postaram się wziąć do serca twoje uwagi. W przyszłym poście postaram wyciągnąć wnioski. Lubie opowiadać i dzielić się tym co widzę i przekazać jak najwięcej. Zapraszam w każdej wolnej chwili.

      Usuń
  34. Chętnie obejrzymy go razem z moim chłopakiem, uwielbiamy tego typu filmy! Dobra recenzja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My z Kinią też lubimy obejrzeć mocniejsze kino akcji. Dziękuje za miłe słowa.

      Usuń
  35. Uwielbiam thrillery, więc pewnie co obejrzę, bo wydaje się być bardzo ciekawy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie słyszałam o tym filmie, wydaje sie byc ciekawy ale jakos srednio mnie przekonują thrillery..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się skusisz. Warto poznawać nowe gatunki filmów.

      Usuń
  37. Nie słyszałam o nim wydaje się ciekawy.Chyba go obejrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się spodoba, chociaż to tylko moja subiektywne zdanie. :)

      Usuń
  38. Nie oglądałam ale zapowiada się ciekawie. Lubie filmu tego gatunku. Jestem mamą trójki dzieci. W tym jednego noworodka. Żadnej niani obcej i tak bym nie zaufala wiec film niedługo z chęcią obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha miło słyszeć że nie boisz się a nianie to masz rację lepiej tylko zaufane osoby mieć.

      Usuń
  39. Kiedyś słyszałam o tym filmie, ale całkowicie o nim zapomniałam. Wydaje się być ciekawy, więc na pewno go obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałaś o filmie ale na szczęście przypomniałem tym poste, może spodoba się tak jak mi.

      Usuń
  40. Nigdy nie słyszałam o tym filmie ale zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Osobiście mam słabe nerwy, więc tego typu filmy nie są dla mnie :) Recenzja fajna, jeśli sam lubisz takie rzeczy pisać - to pisz :) Warto trzymać się tego, co samemu chce się tworzyć, a nie dążyć za tym, co chcą czytać inni :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli aktywnie biorą w życiu blogu ludzie oraz proponują obejrzeć to też można wymieniać się wrażeniami oraz tym co komu się podobało w danym filmie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  42. Nie jestem pewna, ale chyba ten film już gdzieś widziałam. Ogółem jestem fanką wszystkich strasznych filmów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pora obejrzeć sobie go jeszcze raz do przypomnienia sobie co i jak.

      Usuń
  43. Nie znałam, ale piszesz ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie wiem czy też tez tak masz ale mnie strasznie ciągnie do takich filmów mimo, że zawsze po nich się panicznie boję. Zostają w głowie. Ten się wydaje ciekawy i pewnie obejrzę tylko tak do południa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że mam, ale ten strach największy jest po filmach na faktach, lubię za dużo myśleć i niestety przychodzi w nocy duchy. Tak moja dziewczyna mówiła.

      Usuń
  45. Nie znam filmu, szczerze mówiąc. Ale lubię oglądać dużo filmów, Twoje recenzja mnie zaciekawiła, żeby go zobaczyć ;)
     
    https://livetourevel.blogspot.com/2017/08/pudding-z-nasionami-chia-przepis.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz kolejny film w kolejce do obejrzenia. Ciesze się że mogłem podać fajny film.

      Usuń
  46. Zaciekawiła mnie twoja recenzja na pewno zobacze go w najbliższym czasie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo że mogłem podesłać film i pomóc.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  47. Recenzja świetna, choć nie moje klimaty 😉 kiedy zaczęłam czytać to nawet przeszło mi przez myśl, żeby obejrzeć, ale jednak się nie skuszę... Czekam na kolejne recenzje! 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się skusisz kiedyś. Nie każdy musi lubić to samo co inni.

      Usuń
  48. nie wiedziałam, że taki film jest ;) ale dramaty nie są dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Opis filmu naprawdę zrobił na mnie wrażenie. Lubię takie trzymające w napięciu! Obejrzę go jeszcze dziś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za takie miłe słowa, widzę że taki sam gatunek filmu.

      Usuń
  50. Widziałam ten film, ale wrażenia na mnie nie zrobił. Ale każdemu podoba się coś innego :)
    Pozdrawiam, artoflife

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust, z gustami i guścikami się nie dyskutuje.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  51. Dzięki za recenzję filmu! Już wiem, co niedługo obejrzę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, polecam się na przyszłość. Pozdrawiam również.

      Usuń
  52. Odpowiedzi
    1. To wspaniale że zainteresowałem cię tym super filmem.

      Usuń
  53. Ten film bardzo lubię! Moze nie jest jakos szczegolnie wybitny, ale bardzo wciagajacy i z klimatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgodzę, ma to coś. na te lata to i tak dobrze zrobiony bez dodatków specjalnych.

      Usuń
  54. Oooo -coś dla mnie. Nie miałam przyjemności oglądać - muszę nadrobić braki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat film dobry na wieczorny seans w tak ponurą pogodę.

      Usuń