#3 Recenzja "Był Sobie Pies".

Witam Was serdecznie po kilku dniach przerwy. dziękuje za taki duży odzew. Woooww zaskoczyliście mnie swoją chęcią na czytanie o filmach emmm znaczy się recenzje czytanie. Przechodząc do tematu i o którym o ile się nie mylę wspomniałem wam w poprzednim wpisie. Mianowicie piszę o recenzji filmu "Był sobie pies" Filmy ten jest z tego roku a dokładnie premierę miał 19 stycznia 2017(świat). Z kolei 17 lutego 2017 (Polska). Film ten jest z gatunku  komedia, dramat. 


Fabuła filmu:
Film się zaczyna kiedy to pewien pies rodzi się i wychowuje się z małym chłopcem. Porostu wiedzie sielankowe życie. Pewnego dnia kiedy był znacznie większy zaczynał myśleć nad sensem swego istnienia. Długo to nie zastanawiał się ponieważ myślał nad zabawą z chłopakiem. Z czasem jego pan poznał dziewczynę która odwzajemniała jego uczucia. W tym wszystkim pies najwięcej tracił ponieważ okazało się pewnego dnia, że kumpel jego  zaprószył ogień. W obliczu wyzwania chłopak  pomógł mamie a sam na końcu skakał z  okna łamiąc przy tym sobie nogę. Niestety to jest punkt zwrotny całego filmu. Po jakimś czasie chłopak zrywa z dziewczyną a sam z mamą i psem jedzie na wieś. Z powodu kontuzji nie ma kto opiekować się psem. Cała ta sytuacja powoduje, że pies z braku ruchu i zabaw zdycha. Myślałem że to koniec filmu ale reżyser pokazuje, że życie psa nie kończy się tylko przenosi się w inne ciało psa. W następnym życiu w trafia do ciała suki która jest psem policyjnym.

W tym wcieleniu jest uczony dyscypliny i bycia posłusznym psem. W filmie stosunkowo bardzo krótko jest poświęcone jakie miał życie. Sama scena śmierci była ukazana jako śmierci nagła i niespodziewana. Ponieważ wraz z partnerem swoim był na akcji w której został postrzelony i w sumie zdechł a jego partner z akcji nie przeżył straty i popełni samobójstwo i postrzelił się. A tak na marginesie to w tym wcieleniu to był suką ale zachowywał się jak był by psem z innego wcielenia oczywiście poprzedniego. 




Następne wcielenie to było przeurocze  słodkim pupilowym psiakiem na wzór jakiegoś kundelka. Ale wszystko po kolei. Akacji zaczyna się na targowisku jakimś w którym pewna dziewczyna szuka psa a akurat jakiś pan sprzedawał, akurat wybrała naszego głównego bohatera którego rozpieszcza jak tylko się da. Można odczuć wrażenie, że życie tego psa jest rekompensatą poprzedniego życia jako psa policyjnego. Ponieważ jego pani wszystko mu daje co i sama jada. Przez co się staje leniwym psem ale jego dusza woła chce pobiegać ale jego pani nie jest demonem sportu ale bardziej demonem jedzenia. Akcja w tym życiu psa jest dłużej ciągnięta ponieważ poznaj uroczą suczkę męża swojej pani. Koniec jego żywota zaczyna się w sumie od tego, że jego partnerka została uśpiona. On sam zaczął popadać w depresję i zaczął głodować myśląc, że jego ukochana zaraz wróci. 


W trzecim wcieleniu w trafił w prawdziwe slamsy życia ludzi. Brak jedzenia jego lokum była stara buda. 
Jego właściciele po pewnym czasie kiedy nie dawali rade z utrzymywaniem psa postanowili go wyrzucić. 



Jakimś dziwnym trafem oczywiście wylądował niedaleko gospodarstwa swojego pierwszego pana który trzymał osła. Wszystko po kolei, pies będąc na drodze gdzieś na uboczu poczuł znajomy zapach osła, postanowił pobiegać za zapachem i wylądował na gospodarstwie swojego pana. Ucieszył się niesamowicie. Kiedy był już kilka dni jego już dorosły pan chciał dać imię ale nie wiedział jakie. Ale jak już dał i obroże nową kupił to sam pies postanowił przejść się po okolicy, Nagle poczuł znajomy zapach od dziewczyny za którą powędrował. Kiedy ujrzał już dorosła miłości swojego pana. Kiedy przyjrzała się adresowi na obroży postanowiła odwieźć psa. Kiedy ujrzała swoją pierwszą miłości nie uwierzyła. Zaczęli po czasie spotykać się i stare uczucie znów odnowiło się przez co pobrali się i zamieszkali ze sobą. Ale psu w tej całej sytuacji nie pasowało imię ponieważ pamiętał dalej jak młody chłopak nazywał go. Pod czas niewinnej zabawy z panem przypomniał sobie trik który go nauczył i w porywie emocji i chęci by znów go nazywał jak kiedyś skoczył na plecy i zrobił charakterystyczny wybicie do za aportowania. W tedy jego pan uświadomił sobie, że to jest jego poprzedni pies.


Moje osobiste zdanie?

Film ten jest według mnie zarezerwowane dla dzieci które chciały by mieć kiedykolwiek psa. Pies w filmie jest ukazany jako przyjacieli chłopaka który pomaga mu. To pies zaalarmował domowników o ogniu. 
Dzięki temu filmowi można poznać jak było Wychowywać psa. 

Według mnie to film jest fajnie zrobiony i można się poczuć w skórze pasa co czuje i jak postrzega świat nasz. 

Następny rażący błąd to brak wymian zdania z innymi zwierzętami i w sumie wynika że tylko on umie rozmawiać w psim języku. Trochę czuje nie dosyt. Czas spędzony na oglądaniu nie uważam za stracony ale mógł być trochę rozbudowane relację z innymi zwierzętami. 
Moja ocena to 8/10. 

A Wy? Oglądaliście ten film czy może nie mieliście okazji? Proszę ocenicie czy dalej pisać dalsze filmy ? A jeśli tak to w następnym poście poruszę film "Dłonie nad kołyską".  
Jarek. 

114 komentarzy:

  1. Muszę zobaczyć ten film!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Film ten to przede wszystkim instrukcja obsługi czworonoga. Dużo można z niego mądrości znaleźć. Był Sobie Pies pokazuje, że przede wszystkim pies to istota ludzka, taka jak my - ludzie, którzy mają swoje własne uczucia i emocje. Ich miłość w stosunku do Nas jest zawsze prawdziwa!

    Dobra recenzja. Następnym razem polecam mniej pisać o fabule i opisywać dokładnie co i jak, tylko zrecenzjować czyli zawrzeć swoją opinię.

    Pozdrawiam,
    Kinga z black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, dzięki za te słowa, następnym razem postaram się nanieść wszystkie poprawki. Ten co chce mieć w przyszłości psa to powinien zobaczyć ten film.

      Usuń
  3. Muszę koniecznie obejrzeć ten film, coś o uszy mi się o nim obiło, ale po przeczytaniu recenzji - zaraz zabieram się za szukanie go w sieci!:)

    Dzięki, że do mnie zajrzałeś!
    Również obserwuję i będę zaglądać z każdym nowym postem! :)
    patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie że mogę zachęcić do obejrzenia tego filmu. W sieci stosunkowo łatwo znaleźć go.

      Nie masz za co :)

      Usuń
  4. Filmu nie oglądałam :) Ale dzięki tobie chyba się na niego skuszę :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam, ale chyba powinnam oglądnąć

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzją bym tego nie nazwał, bo 80% tekstu stanowi streszczenie treści filmu, na brak budowania relacji między zwierzętami też bym nie narzekał, bo akurat tutaj nie było to potrzebne. Na twoim miejscu popracowałbym też nad składnią zdań, bo niektóre fragmenty tekstu ciężko się czyta przez dziwną konstrukcję.

    Co do samego filmu, ja byłem zauroczony tą historią i nawet sam skusiłem się na napisanie paru zdań o tym, co o nim sądzę:
    http://filmistycznie.blogspot.com/2017/07/by-sobie-pies-recenzja.html

    Jedno jest pewne - miło jest czasami obejrzeć takie lekkie kino.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi czytelnicy czasem lubią być uprzedzeni do jakiegoś filmu by potem wiedzieć czy jest wart obejrzenia.

      Niemniej jednak dziękuje za te uwagi. W przyszłym wpisie postaram się to poprawić.

      Usuń
  7. Jako milosniczka psow komiecznie musze zobaczyc ten film!

    OdpowiedzUsuń
  8. Film widziałam i bardzo mi sie spodobał, potrafi wzruszyć :) Wpadnij do nas www.pinkypromisegang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mi w sumie też spodobał i to bardzo. Zostawiłem coś po sobie.

      Usuń
  9. Nie oglądałam i nie chciałam obejrzeć. Przeczytałam twój post i zdałam sobie sprawę z tego, że naprawdę nie chcę oglądać tego filmu. Totalnie nie mój typ, zanudziłabym się na śmierć :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi lubić to samo. Jeden lubi romansy a drugi kino akcji itd. Postaram się wpaść.

      Usuń
  10. Przyznam się bez bicia że nie przepadam za tego typu filmami... Familijne,dla dzieci,czy komedie romantycznie to gatunki które mijam z daleka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru dyskutować gustami i guścikami. Może kiedyś się przekonasz do tego rodzaju gatunku filmu.

      Usuń
  11. Tego filmu jeszcze nie oglądałam, ale myślę że młodszej siostrze przypadł by do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może obejrzyj razem ze swoją siostrą. Może się przekonasz.

      Usuń
  12. Pewnie poryczałabym się milion razy na tym filmie... Chętnie go obejrzę :)!
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są i też takie chwilę, świetny film dla każdego.

      Usuń
  13. Jestem w trakcie czytania książki, jestem nią zachwycona. Niedługo ja skończę i myślę, że bez łez się nie obejdzie. Gdy tylko ja przeczytam, od razu wezmę się za film ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O książce słyszałem ale jakoś nie miałem okazji zobaczyć. Mniemy nadzieje że film w małym procencie odda fabułę książki. może napisz recenzję też książki albo porównanie książka a film.

      Usuń
  14. Oglądałam. Przepiękny film. Nieraz miałam łzy w oczach ;) Bardzo wzruszający ;) Teraz poluję na książkę ;) Jak dorwę to nie omieszkam przeczytać ;) Mam nadzieję, że i ona mnie zachwyci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo jak fajnie, może napisz recenzję książki, tak w ogóle to daj opinie książki w przyszłości.

      Usuń
  15. Bardziej zachęca mnie książka, więc pewnie trafi w moje ręce.
    Ciekawa recenzja, pozdrawiam.

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, może kiedyś przeczytam książkę, ale nie jestem jakimś molem książkowym za bardzo.

      Usuń
  16. Oo ja mega chciałabym obejrzeć ten film, ponieważ moja przyjaciółka mówiła, że jest świetny. Jak obejrzę, to dopiero zobaczę, ale 8/10, to też bardzo dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ocena moja jest subiektywna, a ja czy ty możemy mieć całkiem inne odczucia.

      Usuń
  17. Zazwyczaj filmy gdzie wystepuja psiaki staram sie omijac bo zazwyczaj placze jak male dziecko - gorzej niz na bajkach Disneya!
    Jednak caly opis filmu wydaje sie tak swietny ze chyba dzisiaj wieczorem obejrze go razem z siostra bo chce zobaczyc jak ta kochana psinka sobie radzila w roznych sytuacjach <3 Chociaz juz czuje ze pewnie bede nie raz plakac!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz, bo warto obejrzeć, może a nuż skusi się na takiego małego pieska przygarnąć na stałe, dziękuje za taki miły komentarz.

      Usuń
  18. Nie oglądałam lecz może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem psiarą i muszę zobaczyć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo lubię psy, i ta z ciekawości obejrzałem .

      Usuń
  20. Byłam na nim w kinie i się zakochałam w nim! Coś pięknego, polecam każdemu :D Ryczałam za każdym razem gdy umierał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałem okazji oglądać w kinie ale na internecie za to miałem.

      Usuń
  21. nie miałam jeszcze okazji oglądać

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę koniecznie obejrzeć to z moim młodszym bratem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po takiej recenzji aż chce się oglądać film! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna tematyka, widać że mieli konkretny pomysł i plan. Muszę koniecznie nadrobić, bo szczerze mówiąc nie znałam tego wcześniej, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak mieli koncept, a co do nadrobienia to warto. Nie masz za co dziękować, dla mnie to sama przyjemności.

      Usuń
  25. Nie przekonuja mnie tego typu filmy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jestem fanką filmów ze zwierzakami w rolach głównych, ale o tym filmie tylko sporo słyszałam :p

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ten film. Za każdym razem kiedy go oglądam mam łzy w oczach. Bardzo poruszający film;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO nie tylko widzę ja ale i ty, ja bez łez co prawda ale uwielbiam bardzo.

      Usuń
  28. Przeczytałam książkę, film mam jeszcze przed sobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo wzruszający jak dla mnie ale mam go za sobą i również mogę polecić : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja oglądałem go. Fajnie, że nie tylko mi się podoba.

      Usuń
  30. Film widziałam i jest niesamowity! Uwielbiam :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię dramaty, kiedyś napewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo osób polecało mi ten film, a ja jeszcze nigdy go nie obejrzałam. Koniecznie muszę to zrobić! :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tyle osób poleca ci to na pewno coś musi być w nim.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  33. Nie oglądałam tego filmu, ale po twoim opisie skuszę się obejrzeć któregoś wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusisz się a pewnie kilka dni później już piesek będzie w domu.

      Usuń
  34. Muszę obejrzeć. Jestem ciekawa czy przypadnie mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy na pewno ale to tylko moja subiektywna opinia, może różnić się od twoje.

      Usuń
  35. Musze koniecznie zobaczyć ten film. uwielbiam produkcje o zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię filmy o zwierzętach jak i też o ryn=bach, przypomina mi się uwolnić orkę.

      Usuń
  36. Oglądałam w ubiegłym tygodniu. Mam do niego mieszane uczucia. Fajny pomysł, ale czegoś w nim mi brakowało. Nie jestem w stanie określić czego, ale czuję niedosyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to coś mu brakuje ale i tak jest fajny jak dla mnie.

      Usuń
  37. Akurat ostatnio widziałam książkę, ale jakoś historie o zwierzętach do czytania nie przemawiają do mnie. Na film może kiedyś z nudów się skuszę, kto wie - może mi się spodoba? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książek też jakoś nie lubię, ale filmy lubię przygodowe i ogólnie.

      Usuń
  38. Nie oglądałam jeszcze tego filmu i raczej nie obejrzę, ze względu na sprawę nagłośnioną całkiem niedawno przez organizację na rzecz zwierząt PETA. Dotyczyła ona nękania owczarka na planie filmu. Warto zapoznać się z tym tematem. Przykra sprawa... Co do samej recenzji - jest bardzo dobra ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do filmu to nie wyglądał na znęcanego w tym filmie, jedynie co tam musiał to nauczyć się paru trików. A co do tej sprawy to nie słyszałem szczerze mówiąc.

      Usuń
  39. Oglądałam film i był to najlepszy film, jaki widziałam w tym roku :) bardzo wzruszający.

    Obserwuję,
    pozdrawiam.

    emiliamatyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że tobie też się spodobał, mi serce rozczulił

      Obserwuję również i pozdrawiam.

      Usuń
  40. Jestem w trakcie książki, na pewno po przeczytaniu jej, obejrzę film ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://wroclawianka-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałem o książce ale jakoś nie mam motywacji do czytania.
      Chętnie wpadnę do ciebie.

      Pozdrawiam i na pewno wpadnę.

      Usuń
  41. Muszę wreszcie obejrzeć ten film, niesamowicie mnie nim zaciekawiłeś :)
    https://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obejrzeć jeśli lubisz filmy o zwierzętach.

      Usuń
  42. Bardzo ciekawy film. Zaciekawił mnie,chyba w najbliższym czasie go obejrzę ;)
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzięki za Twoją opinię. Bardzo ciekawy post! Niestety nie miałam przyjemności jeszcze obejrzeć tego filmu, widziałam tylko zwiastun. Jednak po przeczytaniu Twojego tekstu zrobię to jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogę cię zaciekawić nim. Mam nadzieje że będziesz miała takie samo odczucie.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  44. Koniecznie muszę zobaczyć <3! A wczoraj szukałam jakieś filmu i w końcu wyszło na to, że nie obejrzałam nic. Dziś będzie inaczej! dziękuję ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie masz za co, podziękujesz kiedy obejrzysz. A miło mi że mogłem pomóc.

      Usuń
  45. Kocham zwierzęta, ale nie przepadam za filmami z nimi w roli głównej. Przeważnie w takich filmach jakiś ginie i później popadam w "filmową depresję" :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!

    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm nie mam takiego czegoś, ale nie lubię kiedy nim się dziej krzywda w filmie jak i w życiu ogólnie.

      Próbowałem wpaść ale jakiś błąd wyskakuje.

      Usuń
  46. Widziałyśmy zwiastun :) Bardzo fajny film!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak obejrzycie cały film to podzielcie się wrażeniami, ciężko co kolwiek powiedzieć o filmie z samego zwiastunu.

      Usuń
  47. Lubię filmy o przyjaźni między psem a człowiekiem. Można wiele się o sobie w taki sposób dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiedzieć jak i tez nauczyć się traktować należycie psa.

      Usuń
  48. Ten film wygląda na wyjątkowy, muszę obejrzeć. Psy są fajne, ale my ludzie, często nie potrafimy dobrze się nimi zająć, wsłuchać się w ich uczucia. Oby to było przesłanie, które dotrze do ludzi. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniemy nadzieje że ludzie posiądą to tajemną wiedzę którą mają nie liczni.

      Usuń
  49. Jejku, ja ten film uwielbiam. Tak się wzruszyłam oraz płakałam go oglądając.

    OdpowiedzUsuń
  50. nie widzialam, tego filmu. Wydaję się być idealny na luźny dzień :)
    Pozdrawiam, artoflife

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest idealny na weekend. Ale nie pożałujesz jak obejrzysz.

      Usuń
  51. Widziałam zwiastun tego filmu, gdy byłam w kinie. Niestety nie miałam okazji go oglądać. Zapowiadał się bardzo ciekawie, jednak to nie moja tematyka.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma gusta i guściki, spokojnie nikt nie musi oglądać to co inni pod wpływem popularności.

      Usuń
  52. Gdy czytałam opis tego filmu na Filmweb, całkiem mnie zainteresował i nawet zachęcałam pracowników naszego Ośrodka Kultury do zakupu go i puszczania na Kinie Letnim w naszym mieście, ale jak czytam Twoją recenzję - może lepiej, że nam się nie udało? W końcu kino letnie zaczyna się o 22.30 i dzieci raczej na nie nie przychodzą ;) ale sama pewnie kiedyś po niego sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wiesz co i jak z tym filmem jest. Szkoda bo by się czegoś nauczyły. Życzę miłego oglądania.

      Usuń