#2 Recenzja "Rings".

Film ten jest tak naprawdę wyjaśnieniem wszystkiego. Akcja zaczyna się, kiedy to w samolocie pewien pasażer zwierza się obcej dziewczynie, że mija mu dziś 7 dni od obejrzenia tajemniczego filmu. Gdy wybija godzina 22 zaczynają gasnąć światła, a przyrządy kontrolne zaczynają wariować. 


Samara przychodzi do swojej ofiary, która ukryła się przed nią w toalecie. Po chwili akcja przenosi się do domu pewnej, młodej dziewczyny, która odprowadza swojego chłopaka do samochodu, gdyż ten wyjeżdża na studia. Po paru dniach dowiaduje się, że jej chłopak obejrzał nieznany film. 

Postanawia to wszystko wyjaśnić z ukochanym, więc jedzie do uczelni, do której uczęszcza. Dowiadując się od profesora że nie ma go, postanawia śledzić jego nauczyciela, ponieważ jego zachowanie było dosyć dziwne i niezrozumiałe. W końcu za sprawą profesora dociera do nietypowego i nieznanego pomieszczenia na uczelni.


Będąc w owym pokoju spotyka tajemniczą dziewczynę, którą wcześniej widziała na skype swojego chłopaka, gdy chciała to z Nim się skontaktować. Zostaje zaprowadzona do mieszkania obcej kobiety, ponieważ ta chce jej coś koniecznie pokazać. Główna bohaterka zostaje zamknięta w mieszkaniu i zmuszona do obejrzenia nietuzinkowego filmu, ale udaje się jej w odpowiedniej chwili ukryć w łazience. 

W tym samym czasie ofiara zostaje zabita wzrokiem przez nieznaną nikomu dziewczynkę ze studni. W emocjach ucieka z domu, jednak gdy z niego wybiega spotyka swojego "zaginionego" chłopaka. Chłopak postanawia wyjaśnić wszystko, by ją uspokoić i pyta się czy obejrzała owy film. 


W nocy dziewczyna postanawia pomóc swojemu ukochanemu przez co ogląda film przed którym chciał ją ochronić chłopak. Doskonale zdaje sobie sprawę, że zostaje wprowadzona na listę ofiar Samary. Po obejrzeniu filmu dzwoni telefon, a głos w słuchawce mówi: 7 dni. 

Chłopak tłumaczy jej, że jeśli chce przeżyć to musi w ciągu tygodnia zrobić kopię oraz namówić kogoś do obejrzenia tej kasety. Dziewczynie po krótkiej chwili ukazują się niespotykane wcześniej znaki. Zmartwieni oboje postanawiają odwiedzić profesora z uczelni, by to właśnie z nim wszystko wyjaśnić. 


U profesora ogląda film jeszcze raz. Dziewczyna zauważa, że na obejrzanej kasecie doszło więcej wcześniej niezobaczonych przez nią wizji. Wszyscy są tym zaskoczeni przez co razem jeszcze oglądają ją i zastanawiają się co dane krótkie obrazy mogą oznaczać.

 Po znalezieniu odpowiednich danych, gdzie została pochowana dziewczynka z kasety (Samara Morgan) postanawiają wyruszyć w drogę, by rozwiązać tą tajemniczą zagadkę, która mrozi im krew w żyłach. W czasie drogi napotykają nowych doświadczeń w postaci korku oraz wypadku. 


Okazuje się, że w wypadku został zabity profesor, który jak później się okazuje chciał przekazać im nowe, zaskakujące informacje na temat Samary. Dziewczyna jest załamana i zdezorientowana, ponieważ jest świadkiem wizji kobiety z "nowej wersji kasety VHS", która idzie przed siebie i po krótkiej chwili znika w lesie. 

Dalsza akcja prowadzi na cmentarz w którym została pochowana Samara Morgan. Główna bohaterka jest wystawiana na działanie dziewczynki, która zamyka ją w grobie i przenosi ją do studni. Okazuje się, że to są po  raz kolejny halucynacje, które są bardzo rzeczywiste. 

Para po znalezieniu odpowiednich informacji o rodzicach biologicznych dziewczynki dowiadują się, że to było dziecko pastora oraz jego młodej kochanki w postaci gospodyni. W dalszej części mężczyzna zostaje zabity przez Samarę, która chce ochronić Julię (główną bohaterkę).


 Po przeszukaniu domu pastora bohaterka znajduje ukryte pomieszczenie w którym najprawdopodobniej Samara została przetrzymywana na siłę. W dalszej części Julia odnajduje miejsce, w którym są ukryte prawdziwe kości dziewczynki ze studni. Młoda dziewczyna myśli, że pomoże Samarze paląc jej kości, jednak Samara wchodzi w ciało Julii, przejmując jej umysł i wszystko doszczętnie.     
     
Jakie mam zdanie o tym horrorze?
 Sam film szybko się oglądało i przez to mam pewien niedosyt. Czy były zwroty akcji? Owszem było i to całkiem sporo: zwłaszcza na cmentarzu czy wtedy kiedy dziewczynka przenosiła główną bohaterkę w nieznane innym ludziom miejsca.

 Z tego wszystkiego najdziwniejsze jest to, że na samym końcu wyjawia się fakt, iż tak naprawdę to jeszcze nie koniec Samary Morgan. Przecież dobrze pamiętacie pewnie z wcześniejszych części, że tak naprawdę dziewczynka nigdy nie przestaje i nigdy nie śpi.

Mimo to polecam Wam obejrzeć ten film, byście sami się przekonali i go ocenili. Na koniec mam do Was pytanie: czy oglądaliście wcześniejsze The Ring? A może chcecie bym zrecenzował dla Was poprzednie? 

Kontynuować dalsze wpisy, w których to recenzuje filmy? Jeśli tak to mam recenzje z kompletnie innej beczki, ponieważ jest to o pewnym psie. Tymczasem, do następnego...

Jarek.  

133 komentarze:

  1. Nie oglądałam tego filmu, myślę, że z prostego powodu- wystraszyłby mnie gdybym miała go sama oglądać, a jakoś w towarzystwie zawsze wybiera się coś z gatunku komedii lub jakieś łagodne, przygodowe filmy. Nie mniej jednak recenzja, mimo iż wystraszył mnie film, wydaje mi się bardzo ciekawa i przydatna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm każdy lubi coś, innego. Ja w sumie też lubię przygodowe, komedie. Ciesze się że recenzja cie zainteresowała.

      Usuń
  2. Byłam na tym filmie w kinie i przyznaje, że był nawet spoko. Jednak i tak uwielbiam dwie starsze części :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starsze owszem były nawet bardzo dobre i bardziej trzymały w napięciu ale ten najnowszy film jest dobry nawet.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Nie oglądałam filmu chociaż miałam ochotę wybrać się na niego do kina. Za to czytałam książkę o dość podobnej fabule.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to była książka podobna do oryginalnej powieści która wzięła ekranizacja w the ring.

      Pozdrawiam cię też cieplutko.

      Usuń
  4. Uwielbiam horrory, a Ring był moim pierwszym, który ... po prostu wciągnął mnie w tej gatunek. Nowej części nie widziałam jeszcze, ale gdy tylko znajdę chwilę, chętnie nadrobię zaległości... co prawda wolałabym nie wiedzieć co mnie czeka w filmie, bo tak to opisałeś, że już wiem jaki będzie cały film... to mini streszczenie :(

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię horrory. Streszczenie mniemy nadzieje że nie zepsuje ci obejrzenie tego filmu. Ale mniemy nadzieje że spodoba ci się ten film.

      Usuń
  5. Film był naprawdę ciekawy i mroził niekiedy mi krew w żyłach. Jednak o wiele bardziej wolę dwie pierwsze wersje. Muszę koniecznie nadrobić i obejrzeć jeszcze tą japońską wersję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak były chwile grozy ale to w końcu horror, a tak w ogóle ja też chyba obejrzę tą wersję Japońską.

      Usuń
  6. Chodź horrorów nie oglądam bo się boje :P tak inne recenzje filmów z chęcią będę czytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią też będę dodawał inne recenzje byś mogła coś dla siebie wyszukać.

      Usuń
  7. Klasyka, lubie wszystkie czesci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ta samo lubię, chociaż są jeszcze lepsze od tego, a tak naprawdę Amerykanie zerżnęli the ring.

      Usuń
  8. Jako że jestem wielką fanką horrorów, widziałam już wszystkie części Ringu. I co? Pierwszy raz obejrzałam go w wieku 13 lat. Wtedy byłam przerażona. A teraz? Z każdym kolejnym razem działa na mnie mniej. Być może do skutek powtórzeń, ale ogółem film taki sobie 7/10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się że chyba tak. Gdybyś oglądała co rok albo dwa to by może by nie działa tak że strachu wcale nie czujesz.

      Usuń
  9. Akurat nie przepadam za horrorami, chyba że wyjątkowo mają ciekawą fabułę, dla której warto je oglądnąć.
    Ciekawa recenzja:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą inne recenzję które może cię zainteresują.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. No no, ciekawa recenzja. Idealnie na przyszłą niedzielę z mężem. Ciekawe, czy moje odczucia będą podobne do Twoich. Pozdrawiam, J.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy takie same ale w sumie to tylko moje odczucie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Nie oglądałem, znaczy miałem zamiar ale jakoś nie wyszło 😊 może na urlopie będzie więcej czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem praca i jeszcze raz praca, na pewno znajdziesz czas.

      Usuń
  12. zdecydowanie wole oebrjzec japonska wersje a potem amerykanska jakos ta nowosc mnei nei kreci ;) chyba ze bylabym jzu po 3 seansach i zlapala sie na 4 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja obejrzyj Japońską ponieważ Amerykańska to plagiat i nic więcej.

      Usuń
  13. W podstawówce obejrzałam The Ring z 2002 roku z kuzynką i nie podobał mi się. :D Tej wersji raczej nie obejrzę.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś obejrzysz bo z perspektywy człowiek dorosłego to interesujący film.

      Usuń
  14. Moim zdaniem recenzje to świetny pomysł ;) Ja uwielbiam takie czytać, bo często szukam czegoś na wieczór ;) Rings jest jeszcze na mojej liście "do obejrzenia" ;) Poprzednie części przypadły mi do gustu, więc mam dosyć spore oczekiwania co do tej najnowszej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woow to widzę obejrzałaś wcześniej inne, ja jakoś w paru dniach zebrałem się w sobie by obejrzeć. Ale jako że obejrzałem to mogę jedynie zaproponować Japońską wersję bo jest znacznie lepsza.

      Usuń
  15. Nie ma filmu idealnego i w każdym znajdą się jakieś minusy. Po tym filmie też czuję lekki niedosyt, ale mimo to warto go zobaczyć. Pewnie, że kontynuuj takie wpisy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym że nic nie jest idealne to masz rację jak najbardziej. A co do "The Ring" To może jeszcze coś stworzą wyjątkowego.

      Usuń
  16. Super recenzja, nie mogłam oderwać się od czytania, w dodatku namówiłeś mnie do obejrzenia tego horroru, a muszę się przyznać, że od nich stronię, tym bardziej kiedy nikt nie chce ich oglądać razem ze mną :)
    Super blog, będę wpadać częściej, a film jak dla amatorów horrorów pewnie bardzo dobry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem koneserem filmów takich ale też mnie zaintrygował, jeśli chcesz coś lepszego to obejrzyj Japońską wersję. Ja wcześniej lubiłem horrory ale odstraszyłem się po obejrzeniu Anabel.

      Usuń
  17. Oj, ja nie mam psychiki na horrory 😂 Potem spać nie mogę. Chyba, że z przyjaciółmi i go przetrwam na śmiechu.

    http://projektk18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak mówisz to obejrzyj sobie z przyjaciółkami to będzie raźniej.

      Usuń
  18. Rzadko oglądam horrory ale bardzo mnie zaciekawiłeś i chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusi się nie pożałujesz tego filmu, ale najpierw obejrzyj Japońską wersję.

      Usuń
  19. oglądałam i wgl mnie nie przestraszył
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia z wpisu już mnie przerażają, a nie wspomnę o samym filmie. Horrory zdecydowanie nie są dla mnie.
    Bardzo ciekawa recenzja, pozdrawiam.

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś spróbujesz obejrzeć. Dziękuje bardzo.

      Usuń
  21. Dobry wieczór.
    Mimo że Twój blog posiada inną tematykę, chciałabym zostawić u Ciebie komentarz, może akurat skusisz się na mój konkurs, który nie wymaga wielkiego wysiłku i nie jest strasznie skomplikowany? :)

    Chcesz poćwiczyć swoje pisarskie umiejętności i przy okazji wygrać książki, upominki, grafikę i reklamę bloga? Tak? W takim razie zapraszam Cię serdecznie do konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie”
    www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com
    Wystarczy napisać opowiadanie o dowolnej tematyce do 5 stron i… co dalej? Dowiedz się szczegółów, czytając regulamin na blogu.
    Niech pamięć o przedwojennych artystach trwa, a osoby lubiące pisać – doskonalą swe pióro.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusząca propozycja przyznam się szczerze, ale nie wiem czy bym się sprawdził na takim konkursie, moją dziewczynę zachęcę ona jest znacznie lepsza.

      Usuń
    2. Dziękuję, byłoby mi bardzo miło. Zachęć swoją dziewczynę i innych znajomych, zależy mi na jak największym odbiorze! Będę wdzięczna! :)
      Z pewnością będę wpadać na Twój blog z recenzjami.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Przepraszam ale moja dziewczyna nie jest zainteresowana ponieważ okres w jakim się dziej opowiadanie literaturą wojenną nie jest jej bajka po prostu.

      Usuń
  22. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa.
      Muszę przemyśleć wszystko.

      Usuń
  23. UUUu to współczuje, ja nie dawno obejrzałem ale dobrze że nie za mała.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecież "RINGS" to klasyk! Pamiętam jak się bałam jak oglądałam po raz pierwszy!
    Jeśli lubisz horrory, a w szczególności klasyki to polecam "Egzorcysta".
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak byłem mały to też pamiętam urywki ale nic poza tym. Ponieważ obejrzałem jego parodie. A co z tym filmem to pomyślę obejrzeć.

      Miłego dnia.

      Usuń
  25. Masz rację co do oceny tego filmu i tak oglądałem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to czytać. Ciesze się że ty też oglądałeś.

      Usuń
  26. Uwielbiam tego typu filmy ;) Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie mialam okazji go ogladac ;) obserwuje!: )

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście nie lubię horrorów :D zawsze się ich boję :D byłam kiedyś w kinie na obecności 2 i się prawie popłakałam także już więcej nie ryzykuje ! :D A recenzja bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do obecności 2 to słyszałem coś, miałem okazję obejrzeć ale ni chciałem bo potem mam koszmary jak jeszcze usłyszałem że jest na podstawie faktu to jakoś odrzuca.

      Usuń
  29. Szczerze to nie przepadam za horrorów, wręcz nienawidzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się przekonasz, nie musisz oglądać na podstawie faktów ale na początek te zmyślone itd.

      Usuń
  30. Nie oglądam tego typu filmów, lecz recenzja ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  31. Oglądałam pierwsza cześć. Nie lubię ogladac horrorów, ale tego z chęcią obejrzę. Nawet dzisiaj postaram się to zrobić 😀 Zaciekawiłeś mnie swoim wpisem i myśle, ze dobrze by było gdybys więcej pisał o czyms takim 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe że zaciekawiłem cie tym filmem. A co do recenzji to będzie więcej obiecuje.

      Usuń
  32. Myślałam, że tylko ja nie lubię horrorów, ale po komentarzach widzę, że jednak nie jestem sama :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś sama, ale może kiedyś jednak obejrzysz jednak.

      Usuń
  33. Nie oglądam horrorów, ale może się skuszę. Ciekawy post. Jeśli jednak będę przerażona to na pewno komuś polecę! :))

    dookolapiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pożałujesz na pewno. A co do polecenia to dobrze robisz.

      Usuń
  34. Oglądałam :) film był ciekawy, ale oglądałam lepsze. Najciekawsza była chyba obsada, chłopak z Pamiętników Wampirów, drugi z Piątej Fali itd., czyli typowi aktorzy z filmów kierowanych do nastoletnich widzów, ale lubię takich.
    Jestem ciekawa, jaki będzie ciąg dalszy, bo zakończenie jednoznacznie potwierdza, że to nie koniec.

    Pozdrawiam! :)
    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kino dla młodzieży nie zawsze lubię bo im starszy to trudniej mi zrozumieć. Ale ciesz się że oglądałaś tą część. Też jestem ciekawy co wymyślą w dalszej części.

      Usuń
  35. Nie oglądałam tego filmu ale pewnie go nie obejrzę, bo zdradziłeś za dużo szczegółów. Przydałoby się wiecej twoich opinii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładne opis nie raz przydaje się, ale co do opinij to będzie ciąg dalszy.

      Usuń
  36. Nie oglądałam tego filmu i chyba się nie skuszę ;P Nie przepadam za horrorami.
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś przekonasz się, ale spokojnie każdy ma swój gust.

      Usuń
  37. Nie lubię horrorów, to nie na moją psychikę :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam wiedzieć wcześniej o co chodzi w filmie. Przy tak dużej ilości wydarzeń nie usiedziałabym w miejscu nie wiedząc co będzie za chwilę - nietypowe, ale taka jestem ;)
    Za horrorami nie przepadam, bo po prostu się ich boję. Ale ten wydaje się być ciekawy. Być może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś nowego oglądam to też coś lubię wiedzieć wcześniej z wydarzeni. Ten jest ciekawy ale też jest coś ciekawszy film z typu The ring wersji Japonii.

      Usuń
  39. Wprost uwielbiam czytać Twoje recenzje, zawsze piszesz na temat i zawierasz najistotniejsze sprawy. Jakoś wolałam poprzednie wersje The Ring

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Na pewno będzie jeszcze więcej takich recenzji.

      Usuń
  40. jak byłam młodsza to bardzo lubiłam ten film, teraz jakoś za nim nie przepadam, wydaje mi się bardzo sztuczny

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie dawno oglądałem. A może obejrzyj sobie Obecności 1 i 2.

      Usuń
  41. Mie oglądałam nigdy orgunalnej wersji filmu ring, ale motyw jest mi znany. Super czytało się post. Jestem pod wrażeniem ;)
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalna wersji tego filmu to wyszła z Japonii. Może kiedyś napisze też recenzja.

      Usuń
  42. Chyba skuszę się, żeby obejrzeć, bo tego nie oglądałam, a mam wrażenie, że wszystkie filmy już obejrzałam ;)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może obejrzyj. Film jest fajny ponieważ szybko mija film

      Usuń
  43. Oglądałam starszą wesję, jednak może i na tą się skuszę :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I starsza i nowsze wersję są wyjątkowe. Polecam obejrzeć.

      Usuń
  44. Nie lubie horrorow, na sama mysl, ze mam obdjrzec, przeczytac cos to az mi zle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę nie dla ciebie ten typ filmu. Każdy lubi coś innego.

      Usuń
  45. Zawsze sie ich balam i nie ogladalam ale ogladam od czasu gdy mam chlopaka bo On oglada i teraz je uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonał cię do takich filmów widzę, polecam obejrzeć texaniską masakrę piłą mechaniczną.

      Usuń
  46. Ojeejku już po samych zdjęciach się przeraziłam! Czytam Twój tekst i moje obawy się nie zmniejszają. Nie wiem czy bym obejrzała, bo później przychodzi noc a ja mam bujną wyobraźnie, co sprawia, że bardzo łatwo jestem w stanie sobie pewne obrazy w głowie stworzyć ; /
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie coś ale nie oglądam tych najgorszych. Ale takie wymyślone to uwierz możesz spokojnie oglądać. Ale nie każdy musi oglądać filmy z klimatu horrorów.
      Ciebie też pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  47. Oglądałam poprzedni ring i muszę przyznac, że był to jeden z najstraszniejszych filmów. Ciekawe czy tym razem bedzie tak samo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednie części też miały swój klimat. Polecam też Japońską wersję obejrzeć.

      Usuń
  48. Jezu! Byłyśmy na tym w kinie i kochamy ten horror! Jak dla nas jeden z lepszych jakie oglądałyśmy :) Najlepsze momenty są w domu ojca Samary! Ah... oglądniemy go chyba nawet drugi raz :D Najlepsze jest to, że po powrocie do domu nasza koleżanka do nas zadzwoniła mówiąc: ,,seven days!,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woow widzę że macie koleżankę która lubi was straszyć. Ja jakoś nie miałem takich telefonów. Ja oglądałem w internecie wszystkie części.

      Usuń
  49. chyba bym się nie podjęła oglądania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko tak wygląda ale nie jest tak straszny jak się wydaje.

      Usuń
  50. Widzę, że lubujesz się w horrowach. Szczerze mówiąc to nie moja bajka. Ale recenzja naprawdę super 😃
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Horrory to jeden z wielu ulubionych gatunków filmowych.

      Usuń
  51. o zgrozo na pewno nigdy tego nie zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  52. Hmmm .. czemu nie obejrzeć ;) Horrory lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno polubisz ten film. Choć lepszy jest Japońska wersja.

      Usuń
  53. Ja chyba nigdy nie odważę się obejrzeć horroru ;D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to konieczne ponieważ każdy lubi co innego.

      Usuń
  54. Nigdy wcześniej nie oglądałam tego filmu,ale sam ten post trzymał mnie w napięciu i bałam się czytać kolejne linijki. Nie powiem, trochę mnie to zachęciło, ale sama w życiu tego nie obejrzę, muszę najpierw znaleźć odpowiednie towarzystwo.
    Pozdrawiam, https://nicoole-nicolee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja na początku to obejrzyj z kimś by się przekonać a potem może kiedyś i sama obejrzysz.

      Usuń
  55. dobrze że trafiłam na tę recenzję, od tygodnia chcę obejrzeć ten film i chyba się skuszę w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja jak znalazł, Teraz na pewno zmotywujesz się by to obejrzeć.

      Usuń
  56. Nie nabrałam jeszcze takiej śmiałości przy oglądaniu horrorów. Po ''Ludzkiej stonodze'', która była błędem życia jestem zrażona na maxa, ale trzeba to przełamać. Teraz pewnie bym się tak nie bała jak dawniej. Najbardziej przerażają mnie horrory o egzorcyzmach, co jest dla mnie niebywale autentyczne i aż ciarki przechodzą na samą myśl. Z tym spróbuję się zmierzyć, słyszałam o nim, ale jedyne co widziałam to parodiujące wstawki w ''Strasznym filmie'' :D
    Wiem, trochę słabo. Muszę zacząć uzupełniać braki w klasyce.
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem o egzorcyzmach są najgorsze i po prostu trzeba albo nie oglądać albo jak już chcesz to przygotować się, a i też trzeba brać pod uwagę ten fakt że to co w filmie to jest jedynie wymyślone. A jak jest to tylko wie co jest opętany albo ten co jest egzorcystą.

      Pozdrawiam ciebie też cieplutko.

      Usuń
  57. Boję się Horrorów. Sama nie wiem dlaczego :/
    Recenzja bardzo ciekawa,nie oglądałam tego filmu,ale chyba się nie skuszę.Chyba rozumiesz :p
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem spokojnie, Nie każdy musi lubić to samo.
      Pozdrawiam ja również cieplutko.

      Usuń
  58. Wydaję się ciekawy może go obejrzę

    OdpowiedzUsuń
  59. Najstraszniejszy horror. Widziałam raz i żądnego więcej horroru nie obejrzałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  60. O matko. W sumie prawdę mówiąc mnie już nawet same zdjęcia przerażają, mimo że bardzo lubię horrory. Tego jeszcze nie obejrzałam, ale może to ciekawy pomysł na spędzenie dzisiejszego wieczoru? Dzięki za recenzję, bardzo pomogła w przekonaniu się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przerażają przyznaje, dziękuje za tak miły komentarz, Fajnie że mogłem cię przekonać do filmu.

      Usuń
  61. Straszny film ! dobrze czasem sobie podnieść ciśnienie : ) Pozdrawiam Amanda .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że nie tylko ja mam tak. Pozdrawiam również.

      Usuń
  62. Jak najbardziej możesz zrecenzować pozostałe filmy z tej serii, chętnie to przeczytam:) Jak dla mnie ta część jest najsłabsza, zrobiona raczej dla kasy, jaka może być z popularności.

    OdpowiedzUsuń
  63. Oglądałam wcześniejszy Ring całkiem niedawno i niestety nie zrobił na mnie dobrego wrażenia xD
    Ale może oglądne dwójkę, skoro polecasz? :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwójka nie jest tak najgorsza. Może ci się spodoba. To tylko moje zdanie, nie takie samo jak twoje.

      Usuń
  64. Zapowiada się ciekawie ale wolę poczekać na chłopaka bo nie lubię sama oglądać horrorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, lubię z dziewczyną obejrzeć i przeżywać fabułę.

      Usuń