Koniec psychodelicznej gry.

Witam Was serdecznie jak wiecie od czasu niebieskiego wieloryba kilka miesięcy minęło kiedy to u Nas dotarła. Jak wiecie też poruszyłem ten problem w krótkim wpisie co to jest i gdzie powstało i jakie zasady panują. Nawet byłem w kilku grupach zobaczyć czy to w ogóle ktoś wierzy i okazał się, że dzieci w to grały i w dodatku prosiły bezwstydnie o oficjalne zasady jakie tam są. Oczywiście od razu zgłaszałem te grupy, chyba na tym się moje działania zakończyły. 



Kilka dni temu kiedy przeglądałem jeden z serwisów społecznościowych natknąłem się na artykuł o tym, że wiadomo kto i gdzie rozpowszechniał tą grę chorą. Twórca pochodzi nie z Rosji jak każdy sądził w tymi ja też, ale z Wielkiej Brytanii. F.Budeikin twórca gry "Niebieski wieloryb" został oskarżony o doprowadzenie do samobójstw co najmniej 16 dziewcząt w wieku szkolnym. Chłopak jest w wieku 21 lat. Jak sam mówi ofiary  "Niebieskiego wieloryba" były "odpadami biologicznymi" i były "gotowe na śmierć".


Swoją działalność nazwał "oczyszczaniem społeczeństwa". To są słowa samego zatrzymanego.  W Naszym kraju na szczęście nikomu nic się nie stało, ale za takie namawianie kodeks też przewiduje karę. Za namawianie do samobójstwa, czyli przestępstwo z artykułu 151 kodeksu karnego grozi kara pozbawienia wolności od trzech miesięcy do pięciu lat.

Sprawa wydaje się rozwiązana, ale założę się, że znajdą się przypadki podszycia się pod całego tego opiekuna i ktoś dalej będzie w to grał. A teraz mam pytanie dla Was: co sądzicie o tym wszystkim? 

Źródło: www.fakt.pl

Jarek.

120 komentarzy:

  1. Co sądzę na ten temat? Od zawsze wiedziałam, że tego typu gry są nie do zrozumienia i nie rozumiem ludzi, którzy w ogóle grają w nią. Jednak cieszę się, że główny sprawca został w końcu złapany. Powinien dostać jak dla mnie dożywocie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takim to wydaje się może że jak czegoś nie mają od rodziców to trzeba się zabić, może skończy się to cała chora gra.

      Usuń
  2. Słyszałam o tej "grze" już jakiś czas temu i dla mnie to chore, co gorsza - w ogóle nie zdziwiło mnie to, że wyszło to z Rosji, oni mają "dziwne" zabawy. Tylko smutne jest to, że obecne młode społeczeństwo jest bardzo podatne na takie zabawy i może z tego jeszcze wiele tragedii wyniknąć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młodzi ludzie niestety nie potrafią się bronić przed dorosłymi którzy wykorzystują naiwności ich.

      Usuń
  3. Co ja mogę na ten temat powiedzieć? Szczerze mówiąc brak mi słów. Nadal jestem w szoku, iż był ktoś zdolny do stworzenia takiego okrucieństwa ... Dobrze, że autor został ujawniony.
    Porażka.
    Dobrze, że o tym napisałeś. Pozdrawiam :)
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Został zatrzymany i może już skończy się gehenna.

      Dobrze że docenia ktoś tą moją prace. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. O grze dowiedziałam się że szkoły. Gdzie nasza wychowawczynia przestrzegała nas przed tą grę. Nigdy w to nie grałam, i nie zamierzam. 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już poważna sprawa była że szkoła już o niej wiedziała.

      Usuń
  5. Nadal jestem w szoku,że są osoby,które tworzą coś takiego. Brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety takie "zabawy" i manipulacje były od zawsze. Wdobie internetu zbieranie osób jest mega proste. Nie oszukujemy się - w dzisiejszych czasach brakuje wielu osobom prawdziwych przyjaciół, stąd zostają szukani przez internet, gdzie niekoniecznie trafia się ktoś o dobrych intencjach...
    Moim zdaniem tutaj kłania się zadanie dla rodziców i nauczycieli, którzy powinni wyczuć zmianę zachowań u młodych ludzi...
    To właśnie pogoń za pieniądzem zastępuje prostą rozmowę, która w wielu przypadkach mogłaby pomóc łodym ludziom.
    No cóż - temat rzeka, mogłabym napisać znacznie więcej ;)

    e-mally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci takie są już, że nie potrafią od różnic dobra od zła. Masz całkowitą rację z tym, że ludzi szybki tryb życia prowadza, a w tym wszystkim dzieci są pozostawiane samym sobą a potem jeden drugiego namawia na różne głupoty.

      Usuń
  7. Ta gra jest okropna, nie wiem jak można stworzyć coś takiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cały twórca ma problemy z psychiką. Powinien w trafić na dożywocie do pierdla.

      Usuń
  8. Jejku nie mogę takich okropnych "zabaw" jeśli w ogóle można tak to nazwać
    gra polegająca na zabijaniu, wydaje mi się że osoba która ją stworzyła może być nierównoważona ehh :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też tak samo się wydaje, również wstyd mi jest że człowiek ten jest z mojego wieku, już bym pomyślał o tymże jest twórca w średnim wieku.

      Usuń
  9. Mnie to w ogóle na początku zdziwiło i zszokowało, że ta gra w ogóle nie istnieje. Durnowate serwisy robiły sobie wejścia na swoje strony, aby mieć jak najwięcej odsłon swoich stron. Nikogo nie interesowało,ze ktoś przez takie działania mógłby umrzeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, serwisy mają za zadanie dostarczyć informację ale chyba nikt nie pomyśli o tym czy w ogóle ona jest prawdziwa i nie skompromitować się. Ale widać że ni zależy nim na dobrym imieniu stacji czy serwisu.

      Usuń
  10. Nie slyszalam wcześniej o tej grze...no ale w dzisiejszych czasach juz chyba nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już co najgorsze chyba poznaliśmy i nie będzie nic gorszego.

      Usuń
  11. Dobrze ze nie wkrecilam się w te grę, była straszna.
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszna i bezwzględna, nikomu nie życzę zagrania w nią.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  12. A najgorsze, że młodzież jest podatna na takie chore gry. Jeżeli ktoś ma słabą psychikę to zrobi wszystko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci na ogól taką mają. Ale mają nas dorosłych którzy powinni to nagłaśniać.

      Usuń
  13. tego typu gry są nie do zrozumienia i nie rozumiem ludzi, którzy w ogóle w nią grają. Mam nadzieje,że to sie szybko skończy. Pozdrawiam :)

    https://huraganrozdzialow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mama cichą nadzieje że jak szybko się zaczęła tak i szybko skończy.

      Usuń
  14. Czego to ludzie nie wymyślą!? Mogę szczerze powiedzieć, że jest to najgłupsza gra o jakiej słyszałam. Nie potrafię zrozumieć osób w nią grających!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie nie znają czegoś takiego jak granice i ta gra jest tego wytworem, znaczy się brakiem granic.

      Usuń
  15. Jezus Maria.. O tej "grze" słyszałam juz jakis czas temu i moja reakcja była jednak WTF? Nie zagłębiałam się w temat, bo zwyczajnie było to dla mnie chore. Teraz czytając co tu napisałeś serio zbieram szczękę z podłogi.. Odpady biologiczne? Chryste.. Dla takiego gnoja.. sorry za słowa nie ma kary. Powinien skończyć tak jak jego ofiary.. Szkoda tylko, że nie wróci im to życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda każdej osoby która w to zagrała chociaż raz. Szkoda też chłopca który w trafił do psychiatryka w Polsce. Do końca życia powinien być w więzieniu.

      Usuń
  16. Nie śledziłem poczynań tej gry. Gdzieś tam pare razy o tym słyszałem. Nie interesuje mnie zbytnio głupota więc może to dlatego.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, takimi głupotami nie warto zajmować się, sam nie wiem co mnie podkusiło pisać o tym też.

      Usuń
  17. chyba zdrowy umysłowo człowiek nie wymyśliłby tej gry XD
    napreawdę nie wiem jak można być aż takim głupim...
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowy? Masz rację nikt kto jest normalny nie wymyśli tego.

      Usuń
  18. Nigdy nie gralam i nie zamierzam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, i tak za dużo ludzi w to grało.

      Usuń
  19. Nie grałam, nie planuje, ale to dobrze, ze nareszcie sie skonczylo! :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację, nie graj bo to czysta głupota. Żeby więcej nastolatków tak jak ty myślało.

      Zostawiłem mały ślad po sobie.

      Usuń
  20. Uważam, że osoby, które grały w tę grę miały zdecydowanie jakieś zaburzenia psychiczne, bo kto normalny bawi się w takie zabawy? Jednak zastanawia mnie, gdzie byli rodzice, gdy ich dzieci cięły się. Przecież to widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najzwyczajniej w świecie musiały to ukrywać i dosyć płytko nacinać skórę, Ale masz rację trochę rodzice nawalili. Inwigilacja przeglądarki i wszystkich przenośnych urządzeni bez wzbudzenia podejrzeń? To są chyba najbardziej pewne sposoby na sprawdzenie.

      Usuń
  21. Dla mnie jest to nieco szokujące.

    1. Ktoś był w stanie wymyślić tak chorą "zabawę"...
    2. Dzieci/młodzież naprawdę uznała to za zabawę, której warto wgl poświęcić jakikolwiek czas

    Cieszę się w sumie że go złapano, będzie nieco "straszyło", przed kolejnymi takimi "pomysłami", choć pewne grono nowych chętnych...

    Ja szczerze myślałam że to zwykła ściema na potrzebę zwrócenia na siebie uwagę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko dla ciebie, to samo myślałem na początku.

      Tylko ten chłopak był na tyle głupi.

      Oby nie było więcej takich przypadków. Niestety nie była ściemą. Może na początku gdy była to tylko plotką, ale potem ktoś w to uwierzył i zaczął to robić.

      Usuń
  22. szczerze mówiąc nie słyszałam jeszcze o tej grze, ale tęsknie za czasami, kiedy to dzieci bawiły się w chowanego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam w to się bawiłem z braćmi. Albo jedynym niebezpieczeństwem było oblaniem wodą do suchej nitki.

      Usuń
  23. oby to się zakończyło i nie pojawiły się kolejne osoby ciągnące tę grę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam o tej grze i do tej pory nie wiem co skłania młode osoby do wymyślania takich rzeczy. Mam nadzieję że rodzice rozmawiają z dziećmi o tym, żeby nie brały udział w tej piramidzie. Bardzo dobrze że ktoś porusza tak ważne tematy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam nie wiem co skłania nich, ale w tym wszystkim jak piszesz rodzice muszą nim wytłumaczyć o co wszystkim chodzi i że tak nie wolno.

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Nie tylko ciebie, aż wolę nie myśleć do czego zmierza.

      Usuń
  26. Odkąd w Polsce zrobiło się głośno o tej grze zaczęłam wątpić w ludzi. Mimo że nie wrzuca się ludzi do jednego worka, to jednak głupota ludzka zaczęła mnie przerażać.
    Sama byłam w kilku grupkach i to bynajmniej nie w celu szukania ,,opiekuna" a sprawdzenia, czy ludzie faktycznie uwierzyli w tę grę, czy może jednak potraktowali ją jak głupi fakt. Niestety nie do wszystkich dotarło, że ta gra to jedna wielka farsa, głupota i nic innego jak nudne życie jakiegoś gostka, który stworzył grę, sam w nią nie zagrał a namawiał innych. Nie nazwałabym tej gry selekcją naturalną, selekcją głupców? Może.
    Niebieski Wieloryb znalazł poparcie wśród młodzieży, bo kogo łatwiej zmanipulować? Osobę dorosłą, która wie co nieco o życiu, czy nastolatka z burzą hormonów i nijakim pojęciem o tym co dobre, o tym co można robić i o tym czym jest manipulacja.
    W pewnym momencie Twitter huczał od spekulacji, donosów na temat samobójstw w Rosji i tego, że gra dotarła już do Polski #NiebieskiWieloryb odwiedzały codziennie setki nastolatków i nie tylko. Większość żartowała sobie z tej gry, z ludzi, którzy w to grają itp. Dla mnie ta gra nie była nigdy ,,Zabij się challenge" tylko po prostu ,,zabawą" stworzoną dla hecy, nie wiem czego oczekiwał twórca tejże gry. Może fejmu? Rozgłosu? Bo na pewno nie tego, że jego czyny będą miały swoje konsekwencje i to nie tylko w postaci ofiar niebieskiego wieloryba.
    Jak to zwykle bywa, sprawa się rozeszła, a po tygodniu lub dwóch nikt o niej nie pamiętał. Większość nastolatków traktowała NW jak coś w stylu ,,Gram w niebieskiego wieloryba jestem fajny, mam ten fejm!" niestety ta grupa ludzi powinna jeszcze dojrzeć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupota pewnych grup społecznych zaczyna oddziaływać na innych ludzi przez co zaczynają robić tą samą głupotę dla zaistnienia, ta grupa zazwyczaj chodzi do szkoły.

      Ja tak samo jak i ty zobaczyłem czy istniej jakaś, udało dostać mi się do jakieś na nią i oniemiałem, kiedy jaką dziewczynka prosi o tą grę i te zasady oraz gdzie można poprosić opiekuna. Użytkownik robi screen i pokazuje link i nazwę aplikacji. Użytkownicy nawet nie kryli się co i jak a administracja nawet nie patrzyli kto ile ma lat tylko po kolej przyjmowali.

      Socjal media które o tym pisało to jak masz rację huczało i nakręcało całą tą grę. Wszystko robiona by nie grali i nawet tworzyli anty cha sztagi by dać odwagę innym by wyszli z niej ci co grali.

      A z tym że grali jak mówisz dla feimu to trochę chore masz rację ale tym samym grę udawali. Można by jak tak pomyślę gdyby policja pomyślała by odnaleźć i po nitce dojść do tych co udostępniali linki i całe te zasady. można by ukarać wszystkich.



      Usuń
  27. Brak słow, jak oni mogą stwarzać takie gry..... Masakra

    OdpowiedzUsuń
  28. czytam i nie wierzę - dziewczyny były gotowe na śmierć... młoda dziewczyna nigdy nie bedzie gotowa... :( niebieski wieloryb... aż nie rpzeczytałam do końca bo się mi trochę niedobrze zrobiło :(

    amprojekty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młody człowiek zmienia zdanie jak w kalejdoskopie. Współczuje ci trochę.

      Usuń
  29. Okrucieństwo ludzkie nie zna granic :c. Mam nadzieję, że ta gra się skończy raz na zawsze.
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniemy nadzieje że się skończy szybko jak się pojawiła.

      Usuń
  30. Nie wnikałam w zasady tej pseudo gry ale słyszałam, że to działania zbrodnicze. Ja nie wiem skąd ludzie mają tak bezduszne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają ale chyba tylko ludzie którzy mają z głową coś nie tak.

      Usuń
  31. Jak pierwszy raz o tym usłyszałam, już dosyć dawno temu, nie mogłam uwierzyć że ktokolwiek chciałby w to zagrać. Dla mnie to niepojęte i nie zrozumiałe, może już jestem starej daty. Najbardziej pewnie wciągała dzieci, bo zakazany owoc zawsze smakuje najlepiej. Na szczęście jednak już o tej grze nie słyszę, więc pewnie zapomniano o niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też wydawało się, że nikt nie wierzy w to ale nie zdarzyło się coś najgorszego przez serwisy społecznościowe które to wszystko nakręcały.

      Usuń
  32. Nie wierze w to, ze ktos mogl wymyslic cos takiego.. a z drugiej strony nie rozumiem jak ktos mogl w to zagrać i w to uwierzyć. Mysle, ze te osoby albo byly chore, mialy problemy albo byly po prostu bezmyślne. Nie rozumiem zadnej z tych rzeczy..

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek ma wolności i własny rozum, często nieprawdopodobne rzeczy najłatwiej uwierzyć. A że dzieci które grały uwierzyły bo nieprawdopodobne jest to nakręcały cała to chorą sytuację.

      Usuń
  33. Jak czytałam o tym na świecie, to przestraszyłam się. Jak można coś takiego robić. To było chore, na szczęście tego już nie ma..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w to nie wierzyłem ale jak za czołem słyszeć że ludzie już jak coś robią jaką kolwiek z zasad to przeraziłem się jakim trzeba być głupcem.

      Usuń
  34. Hmm szczerze mówiąc, dla osób zdesperowanych, było to wybawienie. Mogli doprowadzić się tymi zadaniami do takiego stanu psychicznego, że zrobiliby wszystko byleby już się nie męczyć ze swoimi myślami. Dla mnie ta gra była po prostu chora, ale nigdy nie wiadomo tak jak wspomniałęś czy nikt nie chciałby tego ciągnąć dalej, traktyjąc to jako niewinną zabawę... Nieświadomość dzisiejszego społeczeństwa boli...

    ~Mój blog - http://tenczynkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewnym sensie to masz rację, ci co mieli sobie zrobić to znaleźli oryginalny sposób.

      Nie tylko ja tak widzę myślę na temat tej gry.

      Usuń
  35. Ta gra była naprawdę chora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak można wymyślić coś tak okrutnego i być takim nieczułym i bezwzględnym. Ludzie czasami mnie przerażają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ten twórca ma problem psychiczne że nie reaguje na krzywdę drugiego człowieka.

      Usuń
  37. Szkoda słów......
    W głowie się nie mieści że takie coś istnieje
    Kiedyś było inaczej, zero internetu i bynajmniej było bezpiecznie
    swietny wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak szkoda i kompletne dno z tą grą, mi też się nie mieści
      Dziękuje starałem się.

      Usuń
  38. Jak można wymyslec taką grę? Ludzie czasami są przerażający

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam nie wiem szczerze ci powiem, ludzie teraz kompletne dno reprezentują co niektórzy.

      Usuń
  39. Super post. Nie rozumiem dlaczego ten świat zmierza w takim kierunku :(. Moim zdaniem 5 lat to zdecydowanie za mało za takie przestępstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Niedługo sami ujrzymy apogeum kierunku samo zagłady. Za takie coś to dożywotni pobyt szpitalu psychiatrycznym.

      Usuń
  40. tacy ludzie powinni mieć zarezerwowane miejsce w piekle;'(

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie rozumiem takich zachowań.

    OdpowiedzUsuń
  42. Słyszałam o tej "grze" jednak panuje przekonanie że zostało to rozdmuchane przez media a problem wcale nie był tak duży. Duży czy nie duży kilka osób umarło więc i tak zebrał plon. Dobrze że sprawa ucicha i idzie w odstawke. Ale pewnie pojawi się następną niebezpieczną gra, nie wiedzieć czemu nastolatków ciągnie do takich zabaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby prędko nie powstała, ale że młodzież ma już nauczkę może się poznają na takich grach. Ciągle dzieci i młodych ludzi ciągnie do złego, zawsze tak będzie.

      Usuń
  43. jak chory umysł mógł wymyślić taką "grę". szkoda mi tych dziewczynek że dały sie wmanewrować w takie działania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam nie wiem jak to mogło powstać. Twórca siedzi a dziewczynek już nie zwróci im życia.

      Usuń
  44. Jezu dobrze, że to się już skończyło... Chociaż sama znam dziewczynę 23-letnią, która namawiała do samobójstwa inną 21-letnią tylko dlatego, że jest chora na tarczycę i z tego powodu grubsza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest chore co tamta dziewczyna robiła, aż mi wstyd za mój rocznik. A żeby sięgła ręka sprawiedliwości.

      Usuń
    2. To schizofreniczka. Za mnie też się brała, ale się odcięłam. A chorej na schizofrenię nic nie zrobią... Poza tym ona liczy się tylko ze sobą...

      Usuń
    3. To dobrze że odcięłaś się od tej chorej gry. A co do tego gościa mam nadzieje że znajdzie się tam gdzie jego miejsce.

      Usuń
  45. Słyszałam o tym gównie... Policja powinna zajmować się tego typu sprawami, a nie dopierdalac że przekroczyło się 10km/h w terenie zabudowanym... Tyle ludzi zginęło przez tą grę..:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trochę jak mówisz jest nie sprawiedliwe, to co robi się w białych rękawiczkach zawsze trudniej oczekiwać na sprawiedliwość.

      Usuń
  46. Ja słyszałam że to wszystko było zmyślone przez jakiś serwis społecznościowy od creepypast, nie wiem co o tym myśleć.
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku było zmyślone ale jak zaczęli grać w to nastolatki nie było już do śmiechu i zaczęli braci na poważnie że ktoś wierzy w to.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  47. Głośno było na temat tej gry, całe szczęście, że to już koniec... Nie wiem jak można w ogóle podjąć się zagrania w taką grę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam też główkuje się na ten temat, może zbyt dużo problemów i tragedia gotowa.

      Usuń
  48. :O jestem w szoku bo nawet nie wiedziałam o istnieniu tego "czegoś"... mam nadzieję że tak jak pisał ktoś wyżej - "zmyślone przez jakiś serwis społecznościowy" dla atencji..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zmyślone może ten niby sprawca jest wystawiony dla tego aby odsunąć od siebie podejrzenia w znaczeniu że jakaś większa agencja

      Usuń
  49. Jak się czyta takie coś, to aż trudno uwierzyć, że to naprawdę istnieje. Niestety dziś ludzie coraz więcej są w stanie zrobić, żeby zdobyć trochę sławy, nawet pośmiertnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla fejmu ludzie są w stanie jak tu zauważyłeś poświęcić wszystko ale to trochę przykre

      Usuń
  50. Nie słyszałam o tej grze, ale wydaje się chora. Miejmy nadzieję, że nikt tego nie będzie kontynuował...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniemy nadzieje że nikomu nie spodoba się ta fucha byciem opiekunem.

      Usuń
  51. Mnie dziwi tylko to, co trzeba mieć w głowie, żeby zacząć grać w coś takiego? Brak mi słów.!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ta gra była jedną wielką manipulacja i masakrą, według mnie bardzo dobrze się na ten temat wypowiedziałeś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa, może i tak masz rację jak mówisz.

      Usuń
  53. Powtórzę to: ta "gra" jest chora! Byłam w szoku jak usłyszałam, że w ogóle ktoś bierze w niej udział. Teraz jestem w jeszcze większym, kiedy czytam wypowiedzi człowieka, który ją wymyślił... Brak słów po prostu... O wyobraźni już nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak to już jest, człowiekowi widać się nudziło. Szkoda że do tego wszystkiego musiał ktoś ucierpieć. Masz rację wyobraźni człowiek nie miał nigdy.

      Usuń
  54. Jak o tej grze usłyszałam to nie wiedziałam w ogóle co mam sądzić, byłam tak zszokowana. Uważam że to chore.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałem że nikt w to nie gra tak okrutną grę ale jak widać znaleźli się odważni.

      Usuń
  55. Brak mi słów! Gra jest okropna.. Na szczęście już po wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko tobie, ja też nie wierzyłem że ktoś w to gra. Ale cóż ktoś jednak grał.

      Usuń
  56. Jestem w szoku, że taka gra istniała i że ktoś z premedytacją ją stworzył bez najmniejszego wyrzutu, że coś może stać się drugiemu człowiekowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stety taki już jest chyba współczesny świat. Brak współczucia dla drugiego człowieka.

      Usuń