2 w 1 recenzje.

Witajcie po tej dłuższej chwili. Dziękuję za miłe słowa w komentarzach. Jak sami wiecie ostatnio piszę o rolnictwie i wielu aspektach związanych z tą dziedziną, ale dziś zmienię trochę tematykę na rozluźnienie, bym całkiem Was nie zanudził.



Dziś postanawiam napisać dwie recenzje filmów z tego roku. Pierwszy na ogień idzie film pod tytułem ,,Szybcy I Wściekli 8" ........ film obejrzany na cda. 
Premiera w Polsce 21 kwietnia 2017 roku.  


Flm nakręcony był głównie w Europie oraz Stanach Zjednoczonych. Akcja nie mogła również ominąć Rosję i tu napiszę że niekiedy pojawiały się momenty, gdzie fabuła opierała się choć trochę na krajach Azjatyckich.

Fabuła:
Cały film skupił się na złapaniu lub przeszkodzeniu hakerki Cipher w zdobyciu okrętu podwodnego. Na samym początku do tego szalonego planu nakłoniła Dominica Toretto, przez co został zmuszony do zdrady swojej dziewczyny i paczki znajomych. W ciągu akcji musiał wykonywać poszczególne zadania walcząc z uczuciami jakie miał krzywdząc bliskich.


Pan Nobody, który chciał przeszkodzić Cipher ściągnął przyjaciół Dominica, którzy go najlepiej znają przez co mieli mieć łatwiej go znaleźći. Deckard Shaw, Luke Hobbs, Letty, Roman Pearce, Tej Parker, Ramsey wszyscy mieli do pomocy szybkie samochody. Ramsey która była hakerką miała utrudniony sposób na zlokalizowanie Dominica, jednak znajomości internetu pomogło. Akcja kończy się pokrzyżowaniem szyków Cipher przy próbie przejęcia kontroli nad łodzią podwodną. Sam Dominic powrócił do przyjaciół i wyjaśnił wszystko.  


Sam film mnie na początku nie poruszył za bardzo, ale z minutę na minutę pojawiało się coraz więcej akcji oraz kaskaderskich wyczynów. Mam pytanie: czy Wy też tak macie, że lubicie kiedy są super nakręcone ujęcia ucieczek lub elementy sztuk walki? Bo ja tak. Powiem Wam, że porównując poprzednią część do tej to z tego roku jest po prostu wyśmienicie nakręcona, a dużo pościgów nie brakowało. 


Drugim filmem jakim dziś jest to ,,Smerfy Poszukiwacze Zaginionej Wioski".... Film obejrzany na cda.   W Polsce premiera odbyła się 26 maja 2017 roku. 



Fabuła:
Film głównie opowiada o wyprawie po za wioskę w celu poznania kim jest tak na prawdę smerfetka. W przygodzie na samym początku spotykają nowego smerfa który ucieka, to wszystkich zastanawia. W całą sytuacje w pląta się Gargamel który będzie chciał złapać wszystkich by stać się najpotrzebniejszym czarnoksiężnikiem. Szybko okazuje się że ci tajemniczy smerf był bardzo podobny prócz żółtej czapki i kamuflażu w postać liści. 




Moja osobiste zdanie to od samego początku coś się działo z czasem coraz więcej akcji pozytywnej. W tej części postawiono również na większa ilości smerfów którzy rozbawiali w swojej specjalności. Jeśli chodzi o tą drugą wioskę była poniekąd podobna, była przywódczyni i w tej wiosce były tylko same smerfetki.  Obejrzenie tej części zachęciło mnie z powodu sentymentu z dzieciństwa. Powiem wam szczerze że pozytywnie mnie zaskoczyła ta części i mogę spokojnie polecić. 

A na koniec mam dla Was pytanie czy kontynuować serie z filmami które mi się podobają? piszcie w komentarzach wasze zdanie o tym wszystkim. Do następnego Siemka.


Jarek. 

97 komentarzy:

  1. Oba filmy są świetne. W pierwszym gra mój ulubiony aktor

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy myślisz, że jestem ignorantką, jeśli filmy te są mi znane ze słyszenia i reklam, ale nigdy ich nie widziałam? Czuję się takim trochę creepem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm po prostu to jest moja subiektywna ocena filmów, każdy ma swój ulubiony gatunek filmów i na pewno nie jesteś ignorantką.

      Usuń
  3. Powiem szczerze, że oglądając z Tobą "Szybkich i wściekłych" zanudzę się na śmierć, bo to nie mój klimat, aczkolwiek tak nie było :D a co do Smerfów to efekty specjalne jak i fabuła była na swój sposób oryginalniejsza od wcześniejszych części. Były momenty, gdzie można było się pośmiać, zdenerwować, ale i popłakać, by ostatecznie wszystko skończyło się z happy endem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym masz rację, zaskakujące zwroty akcji to jest co bardzo lubię, Czasem warto zaufać mi i poznawać kochanie nowe filmy i gatunki ich.

      Usuń
  4. Smerfów nie oglądałam, ale na Szybkich i wściekłych byłam w kinie i ku mojemu zdziwieniu - baaardzo mi się podobał ten film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci też obejrzeć Smerfy, jest równie zaskakujące akcje.

      Usuń
  5. Jak dla mnie część 8 - szybkich i wściekłych jest najlepsza ! (każda cześć była dobra, ale ta - pomimo braku Paul'a Walkera [*] najbardziej przypadła mi do gustu) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak postarali się ładnie zastąpić Walkera, dużo akcji to pozwoliło zapomnieć o nim.

      Usuń
  6. O wiele bardziej wolę Szybkich i wściekłych niż Smerfy :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że ty też lubisz szybkich i wściekłych. Pozdrawiam również.

      Usuń
  7. Smerfów jeszcze nie oglądałam a widzę że można śmiało nadrobić i tego nie pożałuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało możesz włączać play, nie pożałujesz czasu poświęconego.

      Usuń
  8. W wakacje chce zobaczyć właśnie wsyztskie części "Szybkich i wscieklych" i szczerze myslalam ze tych części jest mniej. Smerfy także muszę zobaczyc bo poprzednie części uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę już produkują tą serie filmów, smerfy też są zajebiste.

      Usuń
  9. Nie widziałam żadnego z tych filmów, jednak mam w planach obejrzeć "Szybkich i wściekłych".
    Przydatna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Smerfy oglądne z chęcią ale szybkich i wscieklych już nie. Bez Paula to już nie to samo chociaż pozostałe części z nim uwielbiam i z chęcią do nich wracam

    Zaobserwuje jak tylko dorwe laptopa ^^

    www.elizazdybel.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz rację ale ta części bez Walker to jest naprawdę udana. Też lubię oglądać poprzednie części.

      Usuń
  11. przydatne i zachęcające do oglądania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Recenzowane nie są w moim guście, aczkolwiek udał Ci się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje zachęcić cię do przeczytania i odwiedzenia tej strony.

      Usuń
  13. Jak najbardziej kontynuować, świetne recenzje, smerfów nie oglądałam Ale szybcy i wściekli 8 obejrzałam,super film

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się kontynuować ciąg, mi też podobała się.

      Usuń
  14. Jak najbardziej kontynuować, świetne recenzje, smerfów nie oglądałam Ale szybcy i wściekli 8 obejrzałam,super film

    OdpowiedzUsuń
  15. Smerfy są chyba jedyną z nielicznych bajek, które mimo wpływu nowej technologi i grafiki dalej są fajne i miło się je ogląda :)

    http://www.mamamagda.pl/2017/07/to-by-bol-ale-nie-taki-jak-przy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, może techniki jest nawalone jak nie wiem co ale jest dobre, jeszcze jest dobre epoka lodowcowa.

      Usuń
  16. jak najbardziej możesz kontynuować taką serię :) a na Smerfy chyba sama się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za pozytywne słowa. Dziękuję za motywację.

      Usuń
  17. Bardzo lubię "Smerfy", ale przyznam, że tego filmu nie oglądałam. Koniecznie muszę nadrobić!
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo lubię smerfy, obejrzyj jak najszybciej.

      Usuń
  18. Lubię czasem włączyć sobie bajkę i smerfy muszę nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też takie kultowe animację obejrzeć, szczególnie że to bajka z dzieciństwa.

      Usuń
  19. lubię tak sobie poczytać o filmach, zwłaszcza takich, których raczej nie obejrzę. ;) chociaż na Smerfy naszła mnie ochota, więc nie mówię nie. ;))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto obejrzeć coś co nas nie interesuje bo potem słuchamy recenzję przyjaciół którzy nam robią jeszcze większa ochotę na film.

      Usuń
  20. Po ostatnich Smerfach, na których byłam, na kolejne nie poszłam, wysłałam syna z jego kolegą. Byli zadowoleni. Natomiast Szybcy i Wściekli to niezmiennie bajka dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ten film to każdy dorosły powinien obejrzeć. Choć polecam ci smerfy bo fajnie wyszły.

      Usuń
  21. SMERFY <3 Muszę je koniecznie obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie oglądałam żadnego ;) Fast and Furious zamierzam kiedyś nadrobić, bo nie widziałam żadnej części ;) Ale za smerfami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze sie zastanawialam czemu ta biedna smerfetka jest jedna....

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie muszę obejrzeć Smerfy! :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O, muszę do Ciebie częściej zaglądać, bo jestem po Ogrodnictwie - podobna dziedzina. :D
    A co do filmów - żadnych z tych wymienionych i opisanych nie obejrzałam. Szybkich i wściekłych chyba nie zamierzam przetrawić (a lubię męskie kino), z kolei na Smerfiki może się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie że masz podobne zainteresowania co i ja. Zapraszam do siebie częściej, oczywiście też będę zaglądał do ciebie.

      Usuń
  26. Smerfy to zdecydowanie film który uwielbiam, często do niego wracam mimo iż widziałam go już wiele razy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo mam z wszystkim innymi filmami co i ty nie mal że 100 razy mogę obejrzeć a mi to się nie znudzi.

      Usuń
  27. smerfy to klasyk moich lat dziecięcych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie fanów smerfów, pamiętam jak na dobranoc to leciało o 19.

      Usuń
  28. smerfy ! moja ulubiona bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii o tej części Szybkich i wściekłych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może przekonasz się i obejrzysz kiedyś z ciekawości.

      Usuń
  30. Wszyscy i wściekli kocham ❤❤ smerfy bajka dzieciństwa 😁

    OdpowiedzUsuń
  31. Szybcy i wściekli nigdy się nie nudzą ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. " Szybcy i Wściekli" to mój ulubiony film i nigdy mi się nie znudzi!

    OdpowiedzUsuń
  33. Smerfy czyli bajka mojego dzieństwa, ale przyznam że pełnometrażowego filmu z tymi stworkami nie widziałam żadnego. Muszę to chyba nadrobić tak samo jak Szybkich i Wściekłych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie pożałujesz tego, a z tym dzieciństwem to też i mojego dzieciństwa bajką jest.

      Usuń
  34. Szybkich i wściekłych nie oglądałam ponieważ jak dla mnie jest to nudne. Smerfow filmu nie oglądałam, ale oglądam zwykle odcinki z dwuletnia siostra;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś obejrzysz pełno metrażowe filmy, na pewno wam się spodoba.

      Usuń
  35. dzieki za kometasz super blog mozna duzo dowiedziec o filmach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, a co do bloga to tu wszystko można znaleźć.

      Usuń
  36. Na Smerfach byłam z bratem w kinie i trochę się ubawiliśmy, co cześć to lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tam dużo jest humoru z nimi. Ja jakoś nie oglądałem w kinie.

      Usuń
  37. Byłam na obydwóch filmach w kinie i muszę przyznać, że są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, obydwa są bardzo fajne, nie mogę doczekać się następnej części.

      Usuń
  38. Co do szybkich i wściekłych to tej części nie oglądałam, ale według mnie film jest fajny, tylko jeśli kręci się aż tyle części to może stać się nudny - ale póki tej części nie zobaczyłam, to nie oceniam :D a Smerfy dla mnie super, ciągle mam w sobie coś z dziecka więc takie rzeczy mnie ruszają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo ilości części to nie tracą na wysokim poziomie, w raz ze kolejnymi częściami to lepsze części powstają, ale na 7 to trochę klapę dali i trochę czuje nie dosyt. A co do smerfy to tak samo mam że mnie ruszają.

      Usuń
  39. Kocham smerfy:) ciekawy blog!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nawet nie wiedziałam, ze wyszła 8 cześć szybkich i wściekłych, chyba muszę wejść na cda! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to widzisz czego tu się dowiedziałaś? teraz możesz śmiało nadrobić wszystko.

      Usuń
  41. lubię TE FILMY !! smerfy ulubiona bajka mojej córy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. FaF8 to już w pewnym sensie klasyka. Od samego początku wiadomo czego się w filmie spodziewać,ale miło oderwać się od codziennych spraw i po prostu obejrzeć trochę pościgów, wyczynów kaskaderskich :)
    Co do Smurfów to nie oglądałam, ale może w jakąś niedzielę od nie chcenia pójdzie...

    Fajnie piszesz - kontynuuj taką tematykę!
    Pozdrawiam,
    eM

    e-mally.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak pod czas oglądania szybkich to można nieźle odpłynąć, polecam obejrzeć tą animację,

      Dziękuje myślę że będzie więcej takich serii.
      Pozdrawiam

      Usuń
  43. Byłam na tej części w kinie i jak wróciłam to obejrzałam wszystkie wcześniejsze! Twoja recenzja bardzo zgodna z moimi odczuciami. Fajnie się Ciebie czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOoo jak fajnie tak czytać takie miłe komentarz, Ja też inne oglądałem choć muszę przypomnieć pozostałe części.

      Usuń
  44. Szybkich i Wściekłych nie lubię, ale Smerfy mogłabym zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oba filmy świetne przyznam, że Smerfy oglądałam dopiero nie dawno
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak świetne są one, mam nadzieje że nadrobisz kiedyś te pozostałe część.

      Usuń
  46. Przymierzamy się do obejrzenia "Szybkich..." , ale oglądając zapowiedź miałam wrażenie, że mocno ich już poniosło z efektami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem? Mi się wydaje że nie poniosło nich. Fajnie nim wyszedł film ogólnie.

      Usuń
  47. Dobre opinie filmów i jasne prowadź dalej tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci bardzo za miłe słowa. A z tą serią postaram się dalej prowadzić.

      Usuń