TAG: 120 faktów o mnie.

Witam Was po tych kilku dniach.
Dziś przychodzę z tematem dosyć luźnym jakim jest bowiem tag, gdzie piszę Wam: 120 faktów o mnie. 

1. Mam na imię, Jarek. Na drugie nie mam ale na bierzmowaniu dałem sobie Stanisław. 
2. Urodziłem się 7 czerwca, 1994 roku, w Lublinie. Jestem wcześniakiem. 
3. Jestem leworęczny. 
4. Mam niebieskie oczy. 
5. Mieszkam na wsi i mam gospodarstwo. 




6. W podstawówce przejechałem się Fiatem 126p, którego wówczas nie umiałem zatrzymać. 
7. Kiedy tata kupił kombajn nie potrafiłem zejść z niego. 
8. W gimnazjum zachorowałem na różyczkę. 
9. Nie lubię kiedy ktoś ocenia niesprawiedliwie. 
10. Ledwo co skończyłem szkołę podstawową. 
11. W gimnazjum i szkole średniej lepiej mi szła nauka . 
12. Interesuje się majsterkowaniem.
13. mój zawód to mechanik samochodowy. 
14. Lubię mieć własne zdanie.
15. W życiu miałem wiele razy obrażenia. 
16. Lubię poznawać nowe gatunki zwierząt.
17.. Lubiłem biegać z martwą myszą za siostrą. 
18. Gdyby nie moja dziewczyna to bym nie założył bym swojego bloga. 
19. Brak mi odwagi przez ciągłą krytykę. 



20. Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest disco polo, jednak nie ograniczam się do jednego nurtu muzycznego. 
21. Jestem typem leniwego człowieka. 
22. Uwielbiam oglądać filmy akcji i thrillery. 
23. Raz w życiu zachorowałem na grypę. 
24. Nigdy nie miałem złamania. 
25. Łatwo się denerwuje. 
26. Jeśli umiem pomagam innym.
27. Moja babcia chciał bym został księdzem. 
28. Mam troje rodzeństwa: siostrę i dwóch braci. 
29. Od roku  noszę okulary.



30. W dzieciństwie lubiłem pić świeże mleko od krowy jeszcze ciepłe. 
31. Jestem z pod znaku bliźniąt. 
32. Lunie mieć jasną sytuację. 
33. Nie lubię mieć problemów lub długi. 
34. Od niedawna lubię poznawać nowe smaki i kuchnię. 
35. Lubię jazdę na rowerze. 
36. Zdałem w tym roku prawa jazdy. 
37. Lubię wstawać wcześnie rano. 
38. W nocy mam tiki nerwowe. 
39.. Czasami lunatykuje w nocy. 
40. Nie wierze w swoje możliwości. 
41. Lubię polskie kino i telewizję. 



42. Nie znam obcego języka. 
43. 2 razy w życiu byłem w cyrku. 
44. Nie lubię kłócić się. 
45. Kocham fochy swojej dziewczyny. 
46. Kocham denerwować swoją dziewczynę. 
47. Mam szacunek dla kobiet. 
48. Jestem życzliwy. 
49. Nigdy nie uderzyłem kobiety. 
50. Jestem katolikiem
51. Lubię chodzić na spacery. 
52. Lubię grać w warcaby. 
53. Lubię gry o tematyce samochodowej, jak Need For Speed. 


  
54. Jeśli jest interesujący mnie temat to lubię wymienić poglądy z innymi. 
55. Przez moją mamę nie przepadam za kapustą. 
56. Lubię jeść syty posiłek. 
57. Uwielbiam sałatki, gyros. 
58. Lubię zbierać grzyby dzięki mojej siostrze. 
59. Lubię plenerowe ogniska. 
60. Lubię grillować. 
61. Nigdy nie pamiętam ludzi dopiero poznanych. 
62. Nie lubię być fotografowany. 
63. Nie lubię planować. 
64. Do szczęścia potrzebna jest mi rodzina i moja dziewczyna. 
65.. Chciałbym pokazać światu na co mnie stać. 
66. Lubię oglądać kabarety. 
67. Głośno się śmieje. 



68. Jestem ekstrawertykiem. 
69. Wolę bimber od wódki. 
70. Lubię być sobą. 
71. Wychowałem się na dawnych bajkach. 
72. Uwielbiam Brytyjski humor w stylu " Co ludzie powiedzą" lub " Jaś fasola"
73. Bardzo lubię wątróbkę. 
74. Nie umiem pływać. 
75. Lubię frugo i tymbark. 
76. Lubię oglądać sukcesy polskich sportowców.
77. Nie lubię czytać książek. 
78. Uwielbiam psy jak i też koty. 
79. Lubię luźny styl ubioru. 
80. Ciężko mnie przekonać do nowych sytuacji. 
81. Lubię chwalić się swoim sukcesem. 
82. Jestem bałaganiarzem. 
83.  Nie umiem tańczyć. 



84. Lubię często rozmyślać co by było gdyby. 
85. Nie lubię kłamstw. 
86. Mam lęk wysokości.
87. Nie mam pamięci do ważnych dat. 
88. zapominam czasem o tym jak ktoś mi mówił a ja hm nie słuchałem. 
89. W dzieciństwie lubiłem oglądać Power Rengers,  pokemony. 
90. Nie podchodziłem do matury. 
91. Skończyłem zawodówkę a  potem liceum zaoczne. 
92. Nie lubię być w centrum uwagi. 
93. W dzieciństwie bałem się policji. 
94. Nie lubię oglądać horrorów. 
95. Nie miałem kolegi prawdziwego. 
96. Miałem problem z komunikacją z rówieśnikami. 
97. Byłem bity w szkole Podstawowej i mniej znacznie w gimnazjum i wy  zawodówce.
98. Nie umiem wiązać krawata. 



99. Nigdy nie jechałem na wycieczki kilku dniowe. 
100. Lubię spędzić czas w domu Niż na zabawach. 
101. Nie lubię dentysty. 
102. Mam podobne włosy do mamy. 
103. Nie lubię jeść słonecznika. 
104. Nie lubię kawy parzonej. 
105. Umiem zrobić rurkę z języka. 
106. Stosunkowo późno nauczyłem się gwizdać. 
107. Lubię jeść murzynka i szarlotkę. 
108. Kocham  pomagać kobietom a w szczególności mojej dziewczynie. 
109. Lubię dużo gadać. 
110. Nie lubię jeść orzechów włoskich. 
111. Nigdy nie miałem ulubionego idola. 
112. Nigdy nie miałem teflonu na umowę. 
113 Opiekowałem się siostrzenicą kiedy miała kilka miesięcy. 
114. Lubię grać w bierki.



115. Szybko się nudzę.
116. Mój ulubiony kolorem jest czerwony. 
117. Nigdy nie pracowałem na umowę. 
118. 2 razy w życiu miałem zrobiony makijaż przez płeć piękną.
119. Lubię grać w karty.
120. Lubię oglądać i wspominać zdjęcia z albumu. 

To jest okrągłe 120 faktów o mnie. 
Co o tym sądzicie? Wypowiadajcie się. Może któryś temat mam poruszyć i rozwinąć?  Piszcie w komentarzach.


Jarek.  

66 komentarzy:

  1. Świetne, niektóre zabawne fakty o Tobie :D powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :) To co niedługo 200? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje by nie zapeszyć. Nie wiem jak znajdę w sobie tych 200 faktów.

      Usuń
  2. Bardzo dużo można się o Tobie dowiedzieć przez tyle faktów! Chociaż te bierki mnie przeraziły, nigdy nie miałam cierpliwości do nich i zawsze mi się ręce trzęsły jak w nie grałam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierki to ciężka gra, przyznaje ale z czasem można jakoś tego wyzbyć się.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe fakty wybrałeś, pozwalają dość dobrze Cię poznać :)
    Zaobserwowałam, Twój blog jest świetny :) Zapraszam także do mnie

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pierwszy taki post, szczerze mówiąc nie wiedziałem jakie wybierać do postu.

      Usuń
  4. Świetne fakty, ja nie najprawdopodobniej nie znalazłabym w sobie tyle faktów, więc naprawdę podziwiam. Polecam troche popracować nad gramatyką, ale w sumie miło się czyta :) Obserwuję, zapraszam do mnie))

    http://vikk-vika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to że ktoś to czyta. Postaram się coś z tym zmienić. Na pewno wpadnę do Ciebie

      Usuń
  5. wow! podziwiam za liczbę.. często się widzi góra "20 faktów o mnie" a tu taka liczba :D musze przyznać, że mimo, że myślałam na początku, ze przeczytam z pare, bo "trochę" za dużo, to jednak bez problemu wszystkie przeczytałam. Muszę przyznać, ze niektóre fakty są smutne i przykro mi, że Ci się prtzytrafiły tak niemiłe rzeczy, jednka widzę róznież, że masz dziewczynę która kochasz, rodzinę i to oni sprawiają, że jestes szczęsliwy. Liczy się tylko to co sprawia Ci radośc, a reszta jest nieważna! warto zostawić przeszłośc i niemiłe wspomnienia za sobą i cieszyć sie tym co jest i starac się by było jeszcze lepiej :) i warto uwierzyć w swoje mozliwości! tylko dzieki temu możemy osiagnąc sukces, a to nic trudnego, wystarczy chcieć, a wszystko przyjdzie z łatwością :) życze powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak biorę się za robotę to na 100 %, o tuż to moja dziewczyna jest motorem napędowym i wie jak dotrzeć do mojej osoby, dzięki niej zawdzięczam wiele, rodzina nie aż tak ale moja dziewczyna to niej zawdzięczam tego miejsca gdzie jestem. Każdemu życzę spotkać tak drugą połówkę która kocha anie myśli tylko o sobie.

      Usuń
  6. Musisz być odważny i nie przejmować się krytyką :)
    Ona zawsze będzie, dobrze, że masz tak motywującą siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć ale nie zawsze jest to możliwe, ale jedynie mogę się starać walczyć z tym i iści do przodu.

      Usuń
  7. Numer 17 mnie przeraził :D Biedna mysz ;) Aha, ja też nie umiem pływać!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam myszy nic nie stało się bo i tak było nich bardzo wiele. A takich a szkodników trzeba tępić by zniszczeni nie robiły.

      Usuń
  8. WOW! Super fakty! Nie są one nudne, a wręcz kreatywne ;) 17 numer przypomina nam naszego brata podczas zbierania ziemniaków XD Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tuż to u mnie tak samo przy kartoflach ganialiśmy się.

      Usuń
  9. Masz zdolności manualne przez to że jesteś leworęczny?Ja też jestem leworęczna i nie znoszę jak mówi się "mańkut'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam się do mnie rzadko kto mówił mańkut, Ciesze się że przyznajesz się do tego mimo wszystko.

      Usuń
  10. Achh, krowie mleko, takie jeszcze cieple, ma "swój urok". Może nie tyle co w smaku, jak w takiej świadomości, że jest świeże po prostu ;)
    U mnie w domu uwielbiają słonecznik i nikt nie potrafi zrozumieć, czemu jęczę, że go wrzucają do sałatki: bo to przecież główny składnik! A mnie właśnie to on irytuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak lubiłem pić, dziwi mnie też fakt że współczesne dzieci nie piją takiego rarytasu. Czasem lubię zjeść ale zaraz wkurza mnie że muszę męczyć się z jakimś rozdłubywaniem.

      Usuń
  11. Kilka faktów mamy wspólne :D Jesteś z rocznika mojego chłopaka ;) Z nim też masz kilka faktów wspólnych. Miło Cię bardziej poznać. :P 120 faktów to nie byle co :) Kiedyś też u siebie na blogu zrobiłam podobny post. Pozdrawiam ! Zapraszam na bloga siostrzeńca mojego chłopaka: https://bartollandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie fakt że mamy wspólne fakty, blog siostrzenica skomentowałem.

      Usuń
  12. Mam podobnie, kiedyś sam się bałem krytyki i nie chciałem się udzielać na bloggerze itp. z czasem nabieram dystansu i zaczynam to olewać :) Fajniej było cię poznać i powodzenia w dalszych sukcesach. Co do wycieczek też nie byłem na żadnej dwudniowej czy wyżej, trochę też gadam i również nie jestem obojętny wobec drugiej osoby i pomogę :)

    Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, myślałem że jestem sam taki wyjątek, Z krytyką masz rację, nie warto przejmować się, Dziękuj ci za słowa otuchy. I tobie też powodzenia życzę.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Ooo ja też bardzo lubię NFS to moja ulubiona gra :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mamy trochę wspólnego, fajny post:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo mocno. Na pewno zajrzę do twojego bloga.

      Usuń
  15. Też wolę bimber od wódki,właściwie jeśli chodzi o Polską wódkę lubię tylko żołądkową pomarańczową. Ciekawe fakty. Sam myślałem o podobnym wpisie u mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bimber jest zawsze lepszy, a z wódki to wolę krupnik i blos. Polecam zrobić taki wpis.

      Usuń
  16. Bardzo spodobały mi się słowa o Twojej dziewczynie. Cieszę się, że są jeszcze tacy mężczyźni, który wyrażają się w ten sposób o swojej ukochanej, wielki plus dla Ciebie. Pozdrawiam i życzę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje, Moja dziewczyna jest dla mnie najważniejsza i to się liczy, pomogła mi w wielu sytuacjach.

      Usuń
  17. Bardzo fajne fakty! Można bardzo dużo się o tobie dowiedzieć i dzięki nim zachęcasz swoją osobą.Urocze jest to,jak piszesz o swojej dziewczynie.Masz u mnie plus!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu chciałem podzielić się. Moja dziewczyna to skarb a nie kobieta, wiele zawdzięczam niej i to bardzo dużo.

      Usuń
  18. dużo wiesz o sobie
    http://newsgames.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Po przeczytaniu faktów widzę, że mamy trochę wspólnego haha :) Dużo można się o Tobie dowiedzieć, to nie to samo co np. 20 faktów o mnie, gdzie dajemy takie najbardziej podstawowe informacje. Ciekawie.


    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie fakty to nie fakty, widziałem u swojej dziewczyny 100. Powiedziała żebym zrobił fakty tyle samo co wyświetleni i tak się zaczęło. Coś o sobie i coś podstawowego też napisałem.

      Usuń
  20. Super! Ty oto wpisem poznałam Ciebie bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ten post miał za zadnie pokazać mnie od innej strony.

      Usuń
  21. Fajnie, że napisałeś o sobie wiele ciekawych faktów. Z pewnością masz stałych czytelników, którzy dzięki niemu poznali cię bliżej. Ciekawie :) Pozdrawiam!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tuż to, ale też mam nadzieje że inni nowi czytelnicy zbliżą się do mojego bloga. Pozdrawiam Cię również. .

      Usuń
  22. jestem w szoku,że znalazłeś aż 120 faktów na swój temat,wow!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tylko 120, może zrobię coś na 300 obserwujących, jeszcze nie wiem, cieszy mnie ten fakt.

      Usuń
  23. Bardzo ciekawy wpis. :)
    Wiele ciekawych rzeczy można się o Tobie dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postarałem się jak najwięcej opisać siebie. Jeśli mówić że dużo można dowiedzieć się to znaczy post zrobił swoje.

      Usuń
  24. Łoo, ja bym chyba aż tylu faktów nie wymyśliła! Super, że dziewczyna Cię namówiła na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byś głębiej pomyślała to by się znalazły parę faktów.

      Usuń
  25. Po przeczytaniu tych faktów mozna dobrze Ciebie poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  26. osobiscie nie lubię Jasia Fasoli :P

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo! widze, że Lubelskie skoro urodzony w Lublinie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak lubelskie, Pewnie Ty też skoro w lublinie byłaś, pewnie z okolic jesteś.

      Usuń
  28. Lublin, bardzo ładne miasto miałam okazję być 2 razy:)
    Co do faktów bardzo fajne, niektóre zabawne,
    Miło się czyta.
    Pozdrawiam + Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłem dużo więcej ale jak byłem za dziecka, teraz praktycznie wale, ciesze się, że spodobał się post. Pozdrawiam również.

      Usuń
  29. Bardzo fajnie się czytało :) Super fakty :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pod wrażeniem Twojej osoby, bardzo szczery i personalny wpis. Myślę, że takich ludzi potrzebuje świat - prawdziwych, autentycznych. Pozdrawiam gorąco i trzymam kciuki za dalszą pracę z blogiem :)
    http://artoflife.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem takim, próbowałem być przez całą szkołę ale kompletnie nie wychodziło mi to, Tak więc przestałem się starać i postanowiłem być sobą i tak mi do dziś zostało. Nie dziękuje by nie zapeszyć.

      Usuń
  31. super post, niektóre wyznania bardzo szczere, podoba mi się to :) z kilkoma oczywiście się utożsamiłam.

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszy mnie taki komentarz. Fajnie że mamy wspólne rzeczy.

      Usuń
  32. Widać mamy kilka wspólnych cech min. to że nie potrafimy tańczyć. Fajny post :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też próbowałem i za nic nie wychodziło, ciesze się że nie tylko ja mam ten sam problem.

      Usuń
  33. Bardzo fajny post ;) Zapraszam do siebie! https://bartollandia.blogspot.com/ Bartek :3


    OdpowiedzUsuń