50 kroków do.... śmierci. Niebieski wieloryb.


Witam serdecznie ze względu na bardzo ważną sprawę postanawiam o tym napisać. 

Jakiś czas temu w rosyjskim serwisie społecznościowym Grupka nie normalnych i psychodelicznych ludzi stwarza grę wiecie już pewnie jaką. WIELORYB. Po co to pisze zastanawiacie się? Ze względu na to że coraz więcej ludzi wciąga się w tą grę. Przedział wiekowy od 13. 



Zadania są tak ułożone aby gracze wykańczali się psychicznie. 
Po wykonaniu 49 zadani które mają za zadanie cię zniszczyć psychicznie dostajesz ostatnie zadanie. Potwierdzenie na to że jesteś odważny i niczego nie boisz się. Masz za zadnie zabić się z dużej wysokości skoczyć na przykład. 

Do zadani gry należy między innymi. Cięcie się, wstawanie o tej samej godzinie: 4:20 i musisz odebrać od swojego opiekuna wiadomości i musisz iść robić co ci każe, oglądanie filmu o tematyce Strasznej której opiekun wyśle link lub tytuł.


Sam byłem Na takiej grupie na fb i przyzna się zmroziło mnie trochę. Nie dość że piszą o tej grze jak by było normalne to jeszcze proszą o podanie sposobu na to jak się zarejestrować. 

Zapytacie się pewnie czemu niebieski wieloryb? Ponieważ wieloryb jako jeden z niewielu zwierząt i ogólnie stworzeni potrafi zabić się. 
Pamiętajcie nikt nie ma prawa na to aby namawiać was do tego aby samo okaleczać się a co gorsze aby oglądać to czego nie chcecie. 
Teraz apel dla rodziców aby obserwowali to co robią ich pociechy. Czy czegoś nie ukrywają. Jeśli są godziny poranne w tygodniu to obserwujcie czy aby dzieci nie są wyspane. Zadania jeśli wykonują to do godziny 6 nad ranem mają maksimum czasu do wykonani. W tej sytuacji patrzcie o której dziecko wasze wstaje i czy chętnie pokazuje ręce i ramiona. 

Gra powstała w Rosyjskim serwisie internetowym VK. Użytkownicy tej chorej gry mają albo na komputerze link zapisany albo na smartphone. Również tu możecie dziecko kontrolować w taki sposób że, Sprawdzanie przeglądarki. Jeśli masze dziecko będzie coś ukrywało to będzie czyścić historię przeglądania. W tej sytuacji wejdźcie na tą stronę i sprawdzicie czy nie ma śladów logowania. Na teflony to jest ta sama sytuacja, Przejrzyjcie przeglądanie stron i na wszelki wypadek też zobaczcie czy też nie ma w aplikacjach pobranej tej strony . 

Ci ludzie którzy pozwalają i zmuszają do takich rzeczy nie mają nieograniczony zasię. Nie bójcie się nich oni nad nikim ni mają kontrolę. To wy wszyscy ci którzy czytają ten post i grają w nią to wy macie swój los w swoich dłoniach. Życie jest jeszcze przed wami. Dużo pięknych chwil. Jeśli ktoś wam coś karze w brew woli to olej go i po swoje zrób.

Jarek. 

78 komentarzy:

  1. co się z ludżmi dzieje ? szok...

    OdpowiedzUsuń
  2. O cholera, powiem szczerze że kopara mi opadła... Czego to ludzie nie wymyślą. Aż mi się to w głowie nie mieści...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sam w to nie wierzyłem jak słuchałem o tym ale potem przekonałem się jak youtuberzy nie którzy mówili o tym.

      Usuń
  3. Jeszcze jakiś czas temu wierzyłam, że to jednak kit i wymysł. A jednak okazuje się, że nie. Chciała bym się śmiać z głupoty ludzi, ale niestety w tym wypadku to nie jest dobry pomysł. Co się dzieje? Do czego ludzie jeszcze będą zdolni?
    Zapraszam na:
    www.swiatmiedzystronami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każda głupota jest powodem do śmiechu. Bardziej jest powodem do płaczu.

      Usuń
  4. Wszystko pięknie i ładnie, ale zdajecie sobie sprawę, że ta gra jest po prostu pastą internetową?
    Nigdy nic takiego nie istniało i nie doprowadziło do żadnej śmierci, a przynajmniej nie doprowadziło na początku. Fakt, że ów temat jest maglowany przez wszystkie media sprawia, że zbiera się teraz grono coraz to bardziej chętnych do zabawy w to ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mit tysiąc razy powtórzony i to przez reporterów poruszany staje się prawdą. Gdyby to wszystko było mitem. Ale coraz więcej młodych nastolatków pyta się jak dostać się do tej gry.

      Usuń
  5. Wlasnie zwątpilam w to co się dzieje. Ciężko mi uwierzyć plakac się chce jak o czymś takim slucham...trzeba to jakoś powstrzymać!!! Uratować ludzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ratunkiem jest rzekomy #różowa panda. Ale jeśli młody człowiek myśli o zabójstwie to nikt go nie uratuje.

      Usuń
  6. Przerażająca "gra" o ile można to w ogóle nazwać grą. Nie wiem kto to wymyślił, ale musiał mieć naprawdę nierówno pod sufitem. Jedni uważają, że to fejk inni, że już niektórzy podejmują się zadań. Co jest nie tak z tym XXI wiekiem? Co tu się dzieje?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwości manipulacji człowiekiem otwiera drzwi do tego aby wprowadzać do internetu w wybranym momencie przez twórce największej głupoty a wszyscy to łykają i powodują że staje się faktem niż wymysłem. To może być powodem według mnie.

      Usuń
  7. To jest straszne co teraz się dzieje na świecie. Dzieci nie powinny być wciągane w takie "gry". A niestety coraz częściej rodzice nie patrzą co pociechy robią w internecie.
    http://paacziii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci często myślą że to jest prawdą, w dodatku ze względu na młody wiek to wszystko co napisze się to jest od razu prawdą.

      Usuń
  8. O tym nie słyszałam ale spotkałam się z "grą" w 13 bajek.Okaleczanie ciała. Nie mogę pojąć jak młodzi ludzie mogą robić takie żeczy:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerz mówiąc nie słyszałem o tej grze. Dużo ofiar pochłonęła? Człowiek w dzisiejszym świecie wszystko wymyśli by mieć sławę jako twórca.

      Usuń
  9. Wiem o tym od dawna. Świat oszalał. Może to jakaś chora sekta ... ktoś celowo 'produkuje świrów ' i ich wykańcza. Szkoda mi tych ludzi. Jeszcze motyl się w tym wszystkim pojawia niby jako odrodzenie. Uważajcie na to. To nie żarty. Dobrze , że to naglasniasz . - bylasobiepanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniemy nadzieje że chociaż trochę pomoże młodym ludziom w tym aby nie łapać się na tą żałosną grę. Szkoda po prostu tylu niewinnych istnień. Nie dziękuje.

      Usuń
  10. Boże chore, niektórym ludziom serio się nudzi że wymyślają takie coś...
    ten świat coraz bardziej mnie przeraża :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od nudy rozpieszczanego chłopaka mogło wyjść. ale też mógł być nim jakiś psychol który ma zryty cały mózg przez chorobę. oby to wszystko było tylko fejkjem.

      Usuń
  11. Nie wiem jak to skomentować bo słów brak. Strach pomyśleć co jeszcze wymyślą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem cię, to jest po prostu dno ludzkiego umysłu. Ta gra nawet nie ma przesłania, czysta głupota.

      Usuń
  12. Po pierwsze post chamsko zerżnięty z innego portalu. Po drugie piszesz okropnym, nieczytelnym językiem, po trzecie co to są psychodeliczni ludzie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Co chwilę w Internecie wypływa taka rzecz, które powielają niczego nieświadome dzieci. To jest smutne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci napędzają a potem dorośli się martwią bo niczego nie świadomi dzieci lub młodzież robi sztuczny dym, Może masz rację nie mówię nie.

      Usuń
  14. Niestety to kolejny przykład ludzkiej głupoty.
    Ktora może dla kogoś sie źle skończyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dopiero się zacznie każdy interesować tym tematem tak by ustrzec każdego przed tą chorą grą.

      Usuń
  15. masakra...przeczytałam i zmroziło mi krew w żyłach.

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko tobie. Jak trzeba być zdesperowanym by tak robić .

      Usuń
  16. Czytałam o tym. Przerażające że ktoś wpadł na taki pomysł i że są dzieci tak samotne że dają się zmanipulowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety są już tac ludzie którzy to wykorzystują w perfidny sposób. Nam tylko idzie nich ostrzegać a one dale swoje zwykle.

      Usuń
  17. Też napisałam o tym post, po prostu szok!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szok i nie dowierzanie w takie brednie że w to wierzą.

      Usuń
  18. Moje siostry mają po 13 lat, często monitoruje to co robią w sieci. Nie dość że pełno pedofili to jeszcze jakieś chore gry :(
    Dobrze że o tym piszsz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz siostrę to akurat przyda ci się ten post. Uważaj na to co przegląda. Nie dziękuję.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Pierwsze słyszę o tym. Aż przeszły mnie ciarki jacy to ludzie potrafią być głupi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może sygnał poczytać i zagłębić się w tematykę. Pewnie jakieś dzieciaki albo psychol wymyślił tą zabawę, ale bardziej prawdopodobne że to psychol bardziej.

      Usuń
  20. To co się dzieje, jest okropne... Czego to ludzie nie wymyślą...

    Pozdrawiam, A.
    http://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek i ludzkości i świat schodzi na psych i coraz niżej upada.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Głupota ludzi przekracza juz wszystkie granice..
    Co tu wiecej komentować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek co raz bardziej przekracza te granice i nikt nich nie zatrzyma znaczy się ludzi.

      Usuń
  22. Ja usłyszałam w weekend od koleżanek, że coś takiego istnieje i to jest przerażające. Jeszcze gorzej jak dzisiaj odwiedziłam mamę, a mój 10letni brat do mnie czy słyszałam o 'niebieskim wielorybie'. Krew mnie zalewa, że ludzie wymyślają takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woow to nawet 10 letnie dzieci już o tym słyszą, jezzu. Jeśli wezmą to na poważnie to dopiero się zacznie.

      Usuń
  23. ludzie podobno mają rozum zeby go uzywać widać nie do końca zeby takie gry organizować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozum dla nie których widać jest nadal abstrakcją.

      Usuń
  24. Ta gra to totalna paranoja... :/

    www.blvck-it.blogspot.com - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo kto nią wymyślił ale na pewno naiwni ludzie na jej zasady zgadzają się.

      Usuń
  25. Ta gra mrozi mi krew w żyłach. Najbardziej dlatego,że ktoś godzi się w to wejść. Gdy jeszcze nie było o tym głośno w mediach, faktycznie nieświadoma osobą mogła się na to zgodzić,ale już po pierwszym zadaniu można się domyślić o co chodzi i zrezygnować! Coraz bardziej nie rozumiem ludzi i chyba już nic mnie nie zdziwi. Ludzka wyobraźnia nie zna granic. Sumienie tym bardziej...
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieświadomi ludzie nią wypromowali masz rację, ale aby to wszystko odkręcić to sporo czasu minie i wątpię żeby szybko o niej zapomniano. Coraz niżej człowiek upada tylko dlatego aby wybić się w tym nudnym internecie.

      Usuń
  26. Ciężko nawet na to patrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie dla głupieje zasady to wszystko robią, żale patrzeć jak sobie życie marnują.

      Usuń
  27. Chora jest ta gra! Nigdy bym w nią nie zagrała! :/ :(
    I smutne że dzieci w to grają!
    Super blog! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dzieci pozostawione są same sobie i tak to wszystko wychodzi.

      Usuń
  28. Jestem przerażona ze takie coś istnieje, ażo się film nerve przypomniał. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szok ale to dzieje się w rzeczywistości. I nikt nie kwapi się ostrzegać wszystkich jakoś.

      Usuń
  29. Masakra ... Wymyślają takie rzeczy mieszaja tylko młodym ludziom w glowach ... Masakra co się dzieje teraz na tym swiecie ... Jeden pomysł glubszy od drugiego :/ . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie ścigają się w wymyślaniu po prostu głupoty, dzieci nie rozumnie łykają to jak słodycze i nikt nie walczy z tym. Nie tłumaczy że są bezpieczni i ze nikt nie zrobi nim krzywdy.

      Usuń
  30. Chora gra , nie rozumiem czegos takiego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt tego nie rozumie. Młodzież coraz to gorsza się staje.

      Usuń
  31. Słyszałam od kilku osób ze ta gra to jeden wielki fejk :/ I jak mam być szczera to również mam taką nadzieję!

    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby to był fejk, bo to co się dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie. Też mam cichą nadzieje.

      Usuń
  32. Dobrze ze poruszyłeś ten temat. Sama tez napisałam o tej grze tylko ze zaplanowałam dodać posta dopiero za pare dni.
    Tego nawet nie można nazwać gra, to jest cos chorego. Ludzie, którzy grają w ta grę maja około 12-17 lat (to przedział wieku ludzi którzy najczęściej popadają w depresje z powodu dorastania, nowych problemów itd). Nie rozumiem po prostu czemu nikt tym ludziom nie pomaga. Na szczęście ludzie w internecie stworzyli kontratak tej gry i powstała Różowa Panda. To tez jest gra, tylko ze po prostu jest pozytywna, jest odzwierciedleniem gry Niebieski Wieloryb. Słyszałam ostatnio ze ponad 130 osób nie żyje przez ta "grę". Każdy człowiek ma czasami chwile skrajności, ale nie aż taka.. w odpowiedniej chwili się opanowuja... Pomyślcie, co Ci ludzie którzy już się zabili przez ta "grę" mieli w głowach. Przez te zadania z mózgu zrobiła się im woda i z dnia na dzień coraz bardziej i coraz mocniej chcieli poczuć ból wykonując te chore zadania. Ostatnie zadanie wykonali pewnie z myślą "ze ten ból będzie najmocniejszy i najprzyjemniejszy". Te wszystkie zadania w ktorych trzeba słuchaj i oglądać tych chory piosenek o filmów niszczą nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wiek taki się stał łatwo popadający w depresję przez ten cały internet, braku ruchu na świeżym powietrzu. Może by tak nie było gdyby te dzieci zaufały dorosłym że nikomu nic nie stanie się, to może by opowiedzieli jaką straszną grę sobie grają, przez internet często odcinają się od rówieśników i rodziny, Brak pasji która by pozwoliła o wszystkim zapomnieć. Może by to pomogło. O tym różowej pandzie słyszałem coś. Dzięki czemu każde z nich wie że ma na kogo liczyć. Mniemy nadzieje że to jak najszybciej wszystko się skończy, i nie będzie dużo ofiar. Zasady gry są właśnie ułożone tak by ten co ma problem to żeby jeszcze bardziej zmusić go do wykończenia i na samym końcu wrak człowieka robi co tylko chcesz. To bardzo smutne.

      Usuń
  33. W ciągu dwóch dni, to już drugi post o tej grze, jaki czytałam. Wcześniej nie miałam o niej nawet pojęcia. Nie mogę zrozumieć, jak ludzie mogą być aż tak poje*ani...
    Mam młodszego brata, który od dłuższego czasu za dużo czasu spędza w sieci. Jakoś nie wyobrażam sobie, że mógłby zacząć w to 'grać' :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej zacznij patrzeć tak patrzy w sieć. Mi też trudno aż w to uwierzyć jak ktoś może w to grać. No cóż takie czasy nadeszły i już.

      Usuń
  34. Słyszałam o tym w telewizji. Niestety dzieci zamiast bawić się teraz na podwórku to przesiadują w internecie i niestety do takich tragedii dochodzi. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wooow no to już głośna akcja z niej się stała jak telewizja mówi o tym, niestety takie już czasy że nawet chowanego nie wiedzą co to jest.

      Usuń
  35. Zgubne skutkki spędzanai zbyt duzej ilosći czasu w interenecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zgubne i nikt nie może zatrzymać tej fali chorej gry, zabawy o ile tak można nią nazwać.

      Usuń
  36. Też mnie zamroziło jak pierwszy raz przeczytałam o tej grze na jednym blogu. Tak to jest jak daje się dzieciakom komputer z dostępem do internetu d najmłodszych lat bez kontroli. Większa ilość dzieciaków w tym wieku z mojego otoczenia niestety zaraz pod skole zmaiast zjesc obiad pouczyć się i odrobic lekcje to siada przed kompem. Do tego dorzucić dzieci co mają problemy w rodzinie, w szkole z rówieśnikami i dać im taką gre to wiadomo jak moze sie to skonczyc. A tak poza tym. Jest kolejna gra "6:30" Również pochodzi z Rosji i również jest powalona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że to rozumiesz. Takie dzieci należy kontrolować na każdym możliwym polu, co robi jak robi i o której godzinie, taki dzieciak w internecie jest niestety narażony, jego łatwo wierności jest często wykorzystywana w niecnych celach. Masz również rację z tym że dzieci i mające problemy w domy bo rodzice pijaki itd, oni są wyjątkowo podatni na takie chore gry. O tej grze 6:30 nie słyszałem nic bo nawet internecie ciężko namierzyć.

      Usuń
  37. Wiele razy było zadawane mi pytanie czy wiem co to jest niebieski wieloryb. Nie miałam pojęcia, że to jest tak okrutna gra. Co się na tym świecie dzieje!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem świat schodzi na psy, niestety takie czasy nadeszły.

      Usuń