#1 Seriale mojego dzieciństwa.

Witam was serdecznie na kolejnym wpisie. Dziś chciałbym podzielić się serialami  z moich czasów dzieciństwa co oglądałem, mam namyśli seriale produkcji zagranicznej. Tak więc nie przedłużając zacznę opisywać po krotce każdy i przedstawię głównych bohaterów. 

1 MC Gayver
Ten serial jest przedstawiającym mężczyznę który jest inteligentny. W każdym odcinku jest mu przydzielone zadanie w którym, potrafi wyjść z każdej opresji ogromną ręką.Przy użyci zwykłych przedmiotach potrafi zrobić coś z niczego. W każdym odcinku towarzyszy mu jakaś piękna dziewczyna.



2 Zbuntowany anioł. 
Tytułowa główna bohaterka zaczyna pracę u bogatego biznesmena, która z czasem zakochuje się w jego synie. Z każdym odcinkiem coraz to większe uczucie rośnie między nimi.


3 słoneczny patrol.
 Serial opowiada i ukazuje prace jednej z jednostek ratowniczych pogotowia przybrzeżnego. Ratownicy w każdym z odcinków mają do czynienia z jakimiś z zadani. rekrutacja przyszłych ratowników, ciężka akcja ratunkowa to tylko jedne z przykładowych zadani.


4 Bevely Hills 90210 Bliźniaki z Minnesoty muszą odnaleźć się wśród bogatych i rozpieszczonych rówieśników z Beverly Hills. Serial przedstawiał szkolne, a następnie uniwersyteckie i domowe perypetie bliźniąt Brendy i Brandona Walshów (a także ich przyjaciół), którzy pewnego dnia musieli opuścić rodzinną Minnesotę i przeprowadzić się do Kalifornii, gdzie w Beverly Hills ojciec otrzymał nową pracę.


5 Czarodziejki.
 Serial przedstawia. Zycie osobiste i rozterki trzech sióstr. które z czasem zaczynają odkrywać tajemną księgę która okazuje się spisem zaklęci a same siostry zaczynają eksperymentować z czarami. Po pewnym czasie do nich dołączają demony i dobre anioły z którymi zaprzyjaźniają się, po czasie idą do ślubu.

6 Sabina nastoletnia czarownica.
 Nastoletnia dziewczyna pewnego dnia dowiaduje się od swoich ciotek że jest pół śmiertelniczką pół czarownicą. W każdym kolejnym odcinkiem pojawiają się coraz to nowe przygody. 


7 tajemnica roswell
Z katastrofy ufo ratuje się trójka dzieci, które zostają adoptowane. Przybrani rodzice nie wiedzą, że są oni kosmitami.


8 Nieustraszony.
W tym serialu główny bohater wspierany przez rząd dostaje do dyspozycyjny samochód KITT. W każdym odcinku ma za zadanie rozwikłać kryminalne zagadki. Samochód którym jeźdź sam,  jest wszechstronnie wyposażony i wbudowany inteligentny system. 


9 Strażnik teksasu.
Jest jednym z najlepszych Strażników Texasu. Ma dosyć "ostre" metody zwalczania przestępców. Pomagają mu w tym inni Strażnicy Texasu oraz C.D. Parker - emerytowany policjant, obecnie prowadzący bar,oraz przyjaciółka prokurator - prywatnie sympatia Walkera. 
Serial trzymający w napięciu z wartką akcją i znakomitymi pokazami sztuki walki w wykonaniu Chucka Norrisa zdobył ogromną popularność zwłaszcza wśród młodych ludzi.


10 Świat według Bundych.
 Serial opowiada o szarym i nudnym życiu rodziny. Liczne porażki gonią jedna drugą. Głowa domu jako przykład ma najgorszą prace, jako sprzedawca butów. 



11 Zwariowany świat Malcolma.
 Nastoletni dzieciak obdarzony wysokim IQ jest wychowywany z rodzeństwem które jest dużo głupsze. Z czasem główny bohaterka jest wyśmiewany przez jego inteligencję. Jedynie co łączy z rodzeństwem to burza hormonów. Chłopak przez swoją nie śmiałości ma urocze problemy z nawiązaniem kontaktu bliższego z dziewczynami. 


12 Z archiwum X.
Dwójka agentów FBI zostają przydzieleni do specjalnego wydziału który zajmuje się paranormalnymi zagadkami, oraz sprawami które są niemożliwe do wyjaśnienia. Z czasem sprawy jakie dostają są poza ziemskie. 


13 ALLO ALLO.
W małym francuskim mieście właściciel kawiarni dobrze żyje ze stacjonującym tam oddziałem nazistów. Dni mijają spokojnie do czasu, aż ruch oporu postanawia ukryć u niego dwóch angielskich lotników. René przez długi czas ukrywa na zapleczu dwóch brytyjskich lotników, których wraz z ruchem oporu próbuje wysłać z powrotem do Anglii. Żadna z prób nie kończy się jednak powodzeniem. Kawiarnia staje się także miejscem ukrywania skradzionych przez niemieckich oficerów dóbr kultury, które mają im zapewnić spokojne życie po wojnie.


14 Sheena.
Sheena została osierocona w dzieciństwie. Wychowała ją Kali ostatnia przedstawicielka plemienia.które miała moc przybierania postaci dzikich zwierząt. Sheena która posiadła tę umiejętność, potrafi niepostrzeżenie przemieszczać się przez dżunglę, przybierając różne formy zwierzęce. Piękna kobieta broni swego tropikalnego raju przed zagrożeniami ze strony współczesnej cywilizacji.



O to są kilka propozycji do obejrzenia kiedy to nie mamy co robić ze sobą. Te o to seriale oglądałem w dzieciństwie kiedy to te seriale brylowały na antenie. Szczerze mówiąc nie żałuję tego że napisałem ten post.  Wiem że są tu też seriale które pewnie oglądają tylko dziewczyny. Ale ten serial o zbuntowanym aniele to był mój ulubiony, w tedy oglądałem wszystko co mi się podobało.  Serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi serialami, Czy tu co są też oglądaliście?

64 komentarze:

  1. Znam wszystkie, ale największy sentyment mam niewątpliwie do "zbuntowanego anioła". Chciałam zacząć na nowo oglądać - w internecie, ale częśc aktorów już niestety nie żyje, wiec to by nie było to samo... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie że nie tylko ja takie klasyki znam. Nawet nie wiedziałem o tym że ci aktorzy nie żyją. jakoś nie śledziłem i życia aktorskiego.

      Usuń
  2. Ogladalam wszystkie :)
    Sabina nastoletnia czarownica zawsze uwielbiałam :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubiłem w niedziele obejrzeć po tym całym tygodniu w szkole. tą czarownice.

      Usuń
  3. Oo Świat według Bundych to bylo cos gdzie mozna bylo usiąsc z rodziną i posmiac się :D Lubilam to :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny program do poprawy humoru. Pozdrawiam również.

      Usuń
  4. Świat według Bundych oglądam dalej na CC :D uwielbiam <3


    Jeżeli chcesz przeczytać mój nowy post, dotyczący nas - kobiet, zapraszam.. Głowny temat postu to jaka powinna być prawdziwa kobietka! :)
    http://xiini.blogspot.com/2017/03/kobieta-jako-osmy-cud-swiata.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba każdy lubił patrzeć jak All jeździ po swojej żonie co nawet ugotować obiadu nie potrafi.

      Usuń
  5. Większość z tych seriali kojarzę, a do niektórych mam wielki sentyment. Na przykład: Słoneczny Patrol, Czarodziejki czy chociażby Świat Według Bundych. To klasyk serialów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyk seriali które nigdy nie wymrze, i każdy będzie o nich pamiętał.

      Usuń
  6. O super wpis! :)
    Pamiętam słoneczny patrol lubiłam to oglądać! ^^
    a większości kojarzę z tych seriali, super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, warto czasem wspomnieć stare dobre czasy, i seriale, wybrałem same najlepsze seriale.

      Usuń
  7. seriale i mojego dziecństwa ♥ lata 90 to były super czasy :-) nie to co teraz się dzieje, aż brak mi słów zeby opisac te czasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych czasów nie da się opisać tak łatwo. Aktualne seriale to może niektóre tylko dorównują tym z przed lat.

      Usuń
  8. Zbuntowany Anioł jak dla mnie był to Hit! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko dla ciebie, szkoda że już go nie produkują dalszych części.

      Usuń
  9. Czarodziejki to nadal jeden z moich ulubionych seriali i z chęcią do niego wracam ! Pamiętam emocje jakie mi towarzyszyły podczas oglądania go, coś niesamowitego. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię oglądać ten serial, drugiego takiego serialu o magij nie ma, a Sabrina to co innego i nie oglądałem tylu odcinków jak tego. Ale muszę przyznać oba lubię.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Chyba pochodzimy z tej samej "epoki" :D Czarodziejki, Roswell to moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać że chyba tak :) Jak pytałem się o Roswell to nikt nie pamiętał, ale widzę przytrafił mi się ktoś co też oglądał ze starszego seriali.

      Usuń
  11. Oglądałem większość z nich :) Ach te wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie wiedzieć, że dużo ludzi lubi te seriale co i ja.

      Usuń
  12. Dodałabym jeszcze drużynę A, eh to były czasy ;)
    Dobrze, że dzisiaj nie ma tak fajnych seriali, bo rzadko mam okazję spędzać czas przed tv, serce by mi pękało, że omijam odcinek! A skąd tak mało czasu? Zapraszam do siebie: http://mmenelmundo.blogspot.com/search/label/Ekwador%3A%20Wyspy%20Galapagos%3A%20Isabela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drużynę A to pamiętam trochę ale naprawdę już nie tak dobrze jak te, przez mgłę coś mi świta.

      Usuń
  13. Znam wszystkie,Bundych do tej pory czasami oglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie można zaleście? To fajnie że jeszcze można obejrzeć.

      Usuń
  14. Ojacieeeee! ja juz tootalnie zapomniałam o tych serialach! :D
    Czarodziejki zdecydowanie były moimi ulubiennicami! :D
    super pomysł na posta! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że dzięki mojemu postowi mogłaś sobie przypominać sobie stare czasy. Pozdrawiam cię.

      Usuń
  15. Większość z nich oglądałam :D Dodałabym do listy jeszcze Herkulesa i Xenę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem na myśli Xenę ale jakoś już niechałem przedłużać tego postu.
      tyle co jest to wystarczy. Potem dodam o innych.

      Usuń
  16. Niektóre z nich kojarzymy, jednak nie oglądałyśmy prawie żadnego :D Musimy nadrobić zaległości! Super wpis ;) Buzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych seriali już nie produkują, tak więc będzie ciężko znaleźć wszystkie i to za darmo.

      Usuń
  17. Większość seriali kojarzę, jednak moim ulubieńcem jest 'Allo Allo'.
    Bardzo fajny post, miło powspominać co kiedyś się oglądało :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dobrze kojarzę ten serial i bawiło mnie ich język i sytuację. Taki powrót do przeszłości.

      Usuń
  18. Uwielbiałam czarodziejki i słoneczny patrol :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że mogę przypomnieć takie hity. Ja też bardzo lubię oba seriale.

      Usuń
  19. Oj jest tutaj kilka pozycji, które lubiłam i chętnie bym do nich wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko nam zostaje wspominać i obejrzeć powtórki.

      Usuń
  20. Ahhh te czasy dzieciństwa. A muzyka Z archiwum X, każdemu chyba przechodziły dreszcze :D
    maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pamiętam to intro i ten dreszczyk. szkoda że już nie produkują

      Usuń
  21. Do tej listy dorzuciłbym jeszcze Drużynę A, F/X, Człowieka, którego nie było i Robin Hooda z Matthew Porettą w roli głównej :) Natomiast seriale mojego dzieciństwa to Dynastia, Dempsey i Makepeace na tropie i Robin Hood z Michaelem Praedem :)
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaje się że do tej listy pamiętam tylko Drużyna A ale z tych więcej nie pamiętam. Ale może kiedyś nim poświecę trochę czasu.

      Usuń
  22. Jarek powiem Ci, że jak dla mnie to nic nie przebije HITÓW jakimi były 3, 5, 8, 9. Żaden dzisiejszy serial nie dorównuje starym klasykom. Dzięki tobie czeka mnie seans strażnika teksasu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oskarze to bardzo miłe co piszesz, dzięki takiemu komentarzowi motywuje mnie do dalszej pracy. Spokojnie to jeszcze nie koniec tego rodzaju wpisu i zrobię jeszcze w przyszłości.

      Usuń
  23. znam wszystkie, choć na tym świecie tak długo nie chodzę.. chyba :) najbardziej uwielbiałam nieustraszonego! kocham jeździć więc takie gadające auto kiedyś w przyszłości będzie dla mnie czymś naprawdę niesamowitym!

    Pozdrawiam i ślę buziaki!
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo fajna sprawa, z takim autkiem, mój też ulubiony był kal każdy tutaj. Ja też w sumie niedługo chodzę na tym świecie i jak widać dużo znam starszego filmu.

      Usuń
  24. mam niesamowity sentyment do niektórych z tych seriali... :3 bardzo fajny pomysl na post!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo że mogłem przypomnieć stare dobre czasy ;)

      Usuń
  25. Dziękuję Ci za to, że przywróciłeś mi wspomnienia z dzieciństwa! Wszystkie (prócz dwóch ostatni) oglądałam! 😍 Super wpis!
    Pozdrawiam — http://ohbookishme.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co piszesz. Bardzo się starałem aby podzielić się z wami moimi ulubionym serialami.

      Usuń
  26. Mam mega sentyment to większości tych seriali! Super wpis!

    Pozdrawiam,
    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pochodzimy z tego podobnego okresu. Ciebie również pozdrawiam

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Chyba go nie kojarzę, może kiedyś go wynajdę i obejrzę.

      Usuń
  28. Szczerze to oglądałam tylko kawałek Czarodziejek :D Resztę będę musiała nadrobić.
    Pozdrawiam
    http://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cię zapraszam, to super produkcję każda z nich.

      Usuń
  29. Ja bym dodała jeszcze Alfa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałem o tym ani słowa, ale postaram się wy lukać go.

      Usuń
  30. Większości nie oglądałam, ale na Allo Allo miałam niezłego świra przez długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie że ten jeden ci przypodobał się, to teraz tylko zostaje ci obejrzeć pozostałe.

      Usuń
  31. Hmmm czyzbysmy byli rowiesnikami?? Az lezka sie w oku kreci, wiecej takich wpisow. Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny www.blingblingmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba na to wychodzi, Wpis został stworzony by powspominać z wami czytelnikami stare dobre czasy. Pozdrawiam i wejdę na pewno.

      Usuń