Mój sylwester.

Każdy w Sylwestra spędza czas ze znajomymi lub idzie do restauracji przez co z innymi również spędza ten czas oczekiwania na Nowy Rok. Jednak ja nie chwaląc się spędziłem ten jak i poprzedni rok temu z moją ukochaną dziewczyną. Biorąc pod uwagę ceny w niektórych restauracjach to bardzo tanio wyszliśmy kupując produkty spożywcze na zabawę. W przykładowej X restauracji ceny zaczynają się od 200 złoty za parę. Lecz my po przeanalizowaniu postanowiliśmy zrobić sobie imprezę w domu za własne zakupy oraz własnym zaciszu domowym. Po zakupieniu w dość dobrym sklepie jakim jest Delikatesy Centrum zapłaciliśmy zaledwie 180 złoty. W Naszych zakupach znalazły się produkty na sałatkę, a także produkty na ciepłe danie oraz alkohol. 

W tym roku towarzyszył Nam Jack Daniel's oraz połóweczka Żubrówki. Tak na marginesie to po wypiciu kilku drinków Jack'a mogę stwierdzić, że smakuje jak whiskey, które składa się z kukurydzy, żyta i jęczmienia. Mimo tego, że nie pije whiskey to Jack Daniel's zrobił na mnie największe wrażenie smakowe. Sam polecam by pić ten trunek z kostkami lodu oraz pepsi lub coca-colą.




Przejdźmy do tego co jedliśmy. Według mnie tą sałatkę powinien spróbować każdy. Była to bowiem sałatka szparagowa z ziołami. Na jej składniki składa się: fasolka żółta oraz zielona szparagowa, ogórek, pomidor oraz sos, który zawierał ocet winny lub domowy, zioła prowansalskie i oliwę z oliwek. Nie dość, że smaczne to i zdrowe.


Jako ciepłe danie w tym roku postanowiliśmy zrobić sobie szybką tortillę z kurczakiem. Jej składnikami były: podwójny filet z kurczaka, placek tortilla, kapusta włoska, żółta papryka, ogórek, pomidor, kukurydza w puszce, przyprawa do kurczaka i olej. Na sos składał się: ketchup pikantny lub łagodny, majonez oraz jogurt także czosnek granulowany.


Danie jest sycące, smaczne i każdy je może zrobić, ponieważ jest proste do przygotowania. Sos może ogólnie zjeść osoba, która lubi i nie lubi na ostro, ponieważ sos jest dosyć łagodny w całej potrawie. 

Poza tym podczas obchodzenia Sylwestra oglądaliśmy ulubione jak i  też nowe filmy przeplatane z śpiewaniem tańczeniem jak i też oglądaniem seriali. kiedy teraz dziś piszę ten wpis i pomyślę o tym wszystkim to mogę śmiało powiedzieć że to był najlepszy sylwester dotychczasowo. Kończąc ten wpis zapraszam do komentowania i jeśli chcecie być na bieżąco z moim blogiem to zaobserwujcie go.


Jarek. 

12 komentarzy:

  1. Tortilla może być mega smaczna. Ja swój sylwester także spędziłam z ukochaną osobą. Potrzebowałam odskoczni od domówek ze znajomymi. http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak obchodzę sylwestra lub coś podobnego święto to albo z rodzinom lub z dziewczynom. Ciesze się że z ukochaną świętowałaś sylwka.

      Usuń
  2. To super, że Sylwester Wam się udał! Z najbliższą osobą zawsze najlepiej :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tortille bardzo lubię i polecam! Fajnie, ze sylwester się udał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to danie polubiłem i będziemy częściej je jeść, dziękuje za tak miły komentarz.

      Usuń
  4. Super że sylwester i nowy rok przywitany z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło :D My spotkaliśmy się w 6 osób, w nieużywanym mieszkaniu siostry kolegi, która wyemigrowała i trzyma je puste. Jedzenie, planszówki, alkohol dla chłopaków głównie, bo ja go po prostu nie lubię: i było całkiem przyjemnie :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajnie spędzony czas. Cieszę się, że nie tylko ja dobrze się bawiłem z moją dziewczyną, szczęśliwego 2017!

      Usuń
  6. Uwielbiam tortille, te z fast-foodów, bo sama nie umiem ich robić. Zjadłabym taką niezdrową, ale jestem na diecie :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz! Ciężki czas przed Tobą! Powodzenia w wytrwaniu w diecie :)

      Usuń