Za co kocham Kinie.

Witam wszystkich ponownie. Dziś przychodzę z tematem dość luźnym. Mianowicie za co kocham moją dziewczynę. Przede wszystkim to za uporczywości w dążeniu do celu, dzięki czemu teraz jeśli sobie coś obieca to nie boi się dążyć do wyznaczonego celu. 




Kolejną rzeczą za jaką nią cenie to nigdy nie poddaje się nikomu ani niczemu. Jeśli sobie jakieś zdanie obierze to ciężko namówić do zmiany. 



Bardzo dobrze umie gotować, przez co zachwyca swoją klasą w poziomie gotowania, umiejętności których nabyła przy mamie a z biegiem czasu rozwijała przez co jeszcze bardziej smaczniej gotuje. Trzeba nadmienić że wszystko co umie to nauczyła się sama, eksperymentując nauczyła się tego co uczą w gastronomikach. 



Kolejną rzeczą za jaką nią cenie to że chce coś robić dla związku, by się rozwijał, dzięki temu możemy nawzajem rozwijać i dokładać coś od siebie w związku. 



Tą cecha według mnie mają nieliczni ludzie na tym świecie. Mianowicie umiejętności przyznawania się do winy i jeśli wymaga sytuacja  to przepości za nie słuszne oszczerstwa. Może nie od razu przyznaje ale zazwyczaj w tym samym dniu. 



Za tą cechę najbardziej nią kocham. Bardzo dobrze wychodzi niej dopingowanie i wspieranie innych ludzi do tego aby marzenia spełniały lub dodawać skutecznie motywacji. 

Prawdo mów na, jeszcze nie spotkałem dziewczyny by nie oszukiwała, ale kiedy poznałem kinie zmieniłem zdanie na temat dziewczyn, szczera nie owija w bawełnę, mogę na nią polegać  w  sprawie czy mówi prawdę, dzięki temu mogę ufać niej i sam też mogę mówić prawdę, jaki powiedzcie to związek kiedy jedna z osób kłamie? tym samym rodzi u drugiej osoby nieufności i skłonności do okłamywania ukochanej osoby. 



Frustracja, bardzo ją kocham denerwować przez staje się uroczo naburmuszona ale pozytywnie, może to się dziwnie zabrzmi ale lubimy nawzajem dogadywać i sobie nawzajem grozić. Mimo wszystko zawsze śmiejemy się z tego po pewnym czasie .


Odpowiedzialna, kocham nią za to że co ja nie pamiętam mogę liczyć że Kinia będzie pamiętać. Nikt nie jest idealny i czasem nam obojgu uda zapomnieć ale w tedy mamy siebie nawzajem i tłumaczymy nic się nie stało. 



Poczucie humoru, kocham jej poczucie humoru które praktycznie ma każdego dnia, na każdy temat można pożartować, i co najważniejsze nie obraża się jak jest któryś nie trafiony.



Jak wiecie dziewczyny stosują makijaż i na ogół często przez co mają problemy ze skórą, moja dziewczyna wręcz nie lubi stosować i przez co mogę podziwiać jej naturalne piękno (mam tu namyśli niektóre aż za bardzo mocny makijaż kładą a wystarczy delikatny przez co jest bezpieczniej dla skóry jak też dla najbliższych którzy mogą podziwiać naturalne piękno).

Nikogo nie udaje, nie każdy potrafi to by nieprzypodobanie się innym a tylko być sobą lubianą, na ogół każdy chce przypodobać się, a Kinia potrafi to i pewnie wiele innych ludzi, kto ma to  doskonale wie że jest  odrzucany od rówieśników, czy nie zgodzicie się z tą tezą?



kochająca. Jak ja ciesze się że po mimo licznych wad nie odwróciła się od demie, można wręcz sądzić że patrzy na człowieka na jego serce i jego pozytywy jak i też na negatywy lecz nie na piękno które nie jest najważniejsze. Czyż to nie jest piękna cecha?

Kończąc ten wpis zachęcam do komentowania. Ten post nie miał na celu urażenie żadnej dziewczyny, a jeśli to się stało to z całego serduszka przepraszam. 

Jarek.

20 komentarzy:

  1. czy ona widziała ten tekst? ostatnie zdjęcie mogłoby się jej nie spodobać, co o tym myślisz? oprócz tego super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra chyba ostatnie zdjęcie muszę zmienić. Dzięki za celną uwagę.

      Usuń
  2. Słodki i uroczy post. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będę Ci dawać jeszcze więcej powodów do kochania mnie :)

    Całuję i kocham,
    Twoja Kinia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dzień dajesz mi jakiś powód, najważniejsze aby miłości przetrwała i to aby widzieć powód do tego aby zostać z ukochaną osobą.

      Usuń
  3. Uroczy post ;) Zauważyłam tylko, że w kilku miejscach napisałeś "Kinie" z małej litery ;P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszam to nie było specjalnie, przyznam się nie zauważyłem i po prostu tak zostało.

      Usuń
  4. Słodki post o ukochanej osobie, tylko to ostatnie wspólne zdjęcie zmień. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za celną uwagę, ciesze się że spodobał post.

      Usuń
  5. Ja jeśli pisałabym o bliskiej osobie to pokazałabym jej ten post przed publikacją. Bardzo ciekawie napisane.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pokazałem i wyraziła zdanie że mogę publikować ten post.

      Usuń
  6. Słodki post, bardzo fajnie, że piszesz o ukochanej osobie :)
    Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten ciepły komentarz, starałem się by wyszło i mogę powiedzieć że jestem dumny z niego

      Usuń
  7. Ciekawy blog :) Zapraszam do mnie
    Kreatywnyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję związku :) Powodzenia ! Życzę dużo miłości, szacunku i zadowolenia :* Miłość jest najważniejsza w życiu. Od niej wszystko się zaczyna a bez niej nic nie ma sensu. :3 Trzeba jednak pamiętać, że kocha się przede wszystkim pomimo. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: ~ http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tuż to masz rację, ale mimo wszystko nie dziękuje by nie zapeszyć, miłość postaram by dawać dużo, ciebie też pozdrawiam i powodzenia w związku.

      Usuń
  9. Ale wam ślicznie razem! O matko, jesteśmy pod wielkim wrażeniem :) Twoja dziewczyna to szczęściara, na pewno ucieszyła się, że o niej napisałeś wpis. Super! Śliczna jest :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie że docenia ktoś moją prać, starałem się uwzględnić wszystko co najważniejsze. A powiedziała że w końcu mówię o tym co nas łączy i że nie kryję tego. A i że nie wstydzę się niej LOL.

      Usuń