Mikołajki 2016.

Cześć wszystkim po tak długiej przerwie. Szukałem weny twórczej i PACH znalazłem. Najlepiej pisać o tym co lubimy lub mamy przyjemne wspomnienia, czyż źle mówię? Więc nie przedłużając postanawiam napisać o Mikołajkach spędzonych z moją ukochaną. Może sobie od razu pomyślicie będzie z 5/6 takich świąt, ale nie są tylko dwa, a może aż dwa. W dzisiejszych czasach to każdy w miesiącach trwa związek, ale są też takie z kilkuletnim stażem. Nie schodząc już z tematu.


 Rok temu tylko, że na gwiazdkę dostałem,ale liczę to bardziej jako mikołajki: perfumy Playboy w szklanym flakoniku, który stosuje z sentymentu bardzo rzadko. Następną częścią prezentu było moja ulubiona gorzka czekolada wraz z kilkoma mandarynkami. Ja z kolei dałem perfumy Playoy dla dziewczyny, a także również czekoladę gorzką.


Troszkę nie oszukujmy się było skromniutko i mały budżet pieniężny Nasze Mikołajki 2015 miały, ale i też myśl o krótkim związku Nas trzymała w myśli o tym aby nie wydawać niepotrzebnych pieniędzy na prezenty. Dosyć tego wszystkiego, w tym roku czyli 2016 co tu dużo opowiadać. W związku z tym że mamy drugie święta spędzone razem postanowiliśmy bez uzgadniania ze sobą dać porwać się kreatywności co można by kupić swojej ukochanej połówce. Jakieś 2 tygodnie temu gdy usłyszałem, że Kinia bo tak moja dziewczyna ma na imię postanawia kupić już wcześniej coś. Oczywiście gdy gadaliśmy na video zobaczyła moją granatową bluzę z kapturem to powiedziała, że: "KONIECZNIE MUSZĘ JĄ MIEĆ!!!"

Więc Jarek mądra główka wpadł na pomysł, że bluzę uwzględni także w prezencie. Także sobie pomyślałem nad kupnem coś jeszcze, przeglądałem stronę Rossmann, ale nic nie wpadłem na to co może bym kupił. No cóż długo nie myśląc wybrałem się do miasta i jeeeeeeest znalazłem. Gdy pytałem obsługi o zestawy polecili mi wiele ale wybrałem to:



► zestaw świąteczny, odżywczy krem do mycia 250 ml + nawilżające mleczko do ciała 250 ml,
► ściereczki nasączone do okularów i ekranów 
► wisiorek zakupiony u jubilera
► ulubiona dla mojej dziewczyn toffifee

W tym roku dostałem z kolei kosmetyki takie jak żel Fa Men Extreme, który daje arktyczny efekt orzeźwienia. Bardzo polecam i w dodatku jest idealny dla każdej grupy wiekowej płci męskiej. oczywiście ☺



Następnym upominkiem co dostałem to woda po goleniu jak też dezodorant z firmy DENIM z edycji Gold. 





Ostatnim elementem prezentu, który sam w sumie zaproponowałem był portfel firmy Paul Rossi. 


Te oto prezenty dostałem w tym roku na Mikołajki.
 Co roku to coraz lepsze prezenty kupujemy sobie. Tak w nawiasie chce za rok zabrać może moją dziewczynę w  jakieś miejsce byśmy mogli sobie odpocząć, a także nacieszyć się sobą. Tak wiem, że być może mnie shejtujecie po co piszę o tym wszystkim, ale jedynie chce się podzielić swoim wspomnieniami. 

Kończąc tę notkę to zachęcam Was do tego, aby i Wy też się podzielili tym co swoim bliskim kupiliście na Mikołajki, albo co zamierzacie na Gwiazdkę fundnąć. Piszcie komentarze i obserwujcie, jeśli Waszym zdaniem zasługuje na to.
Pozdrawiam, Jarek.

44 komentarze:

  1. Super prezenty :)

    Zapraszam do siebie i obserwowania mojego bloga!
    https://olivee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz, pozdrawiam i postaram wejść.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla ciebie moja kochana wszystko zrobię, tego nam było trzeba, tak w nawiasie to bardzo mi się zrobiło miło, że od mojej ukochanej dostałem prezent, aczkolwiek w świętach nie o to chodzi. Mi wystarczyło by nawet sama twoja obecności.

      Usuń
  4. Ja swojemu mężowi tez kupiłam perfumy, takie na które jemu szkoda kasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego skąpe chęci wydawania kasy stał się pomysłem na zrobienie prezentu, mam nadzieje, że co roku to coś wyrafinowanego będziesz kupować swojemu mężowi.

      Usuń
  5. Taki czas w postaci Mikołajek każdemu przysparza uśmiech na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgodzę, to wyjątkowy czas i można na tysiące sposobów spędzić, praktycznie nieograniczony możliwości robienia prezentów.

      Usuń
  6. A my w tym roku bardzo skromnie- po czekoladzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo skromnie, na pewno za rok zaskoczycie się na wzajem.

      Usuń
  7. Na mikołajki kupujemy sobie drobnostki, ale na gwiazdkę szalejemy.
    Na początku łatwo było mi coś kupić dla swojego ukochanego. Jakiś kosmetyk, zegarek lub koszulkę ulubionego klubu. Po 9 latach znajomości (w tym 3 lata po ślubie) już nie jest tak fajnie. Kosmetyki ma, koszulki klubowe i zegarki x2, więc miałam w tym roku problem. Ustaliliśmy budżet do 100 zł. Po 3 godzinach w galerii handlowej zdecydowałam się kupić bluzę w Cropie. Budżet oczywiście nie wystarczył, ale ciężko byłoby coś kupić z czego by się cieszył z tej kwocie. W końcu to gwiazdka, można się szarpnąć:)
    Co do prezentu dla twojej lubej, mogę tylko doradzić na przyszłość:
    żadnych rzeczy do użytku wszystkich domowników, np. mata samochodowa, chyba, że poprosi. :) U nas zdarzyła się taka wpadka i byłam niepocieszona. Raz też zdarzyło się, że chłopak (teraz mąż) kupił mi piękny kosz z kosmetykami Ziaja. Wszystko byłoby dobrze gdybym nie była uczulona na masło kakaowe, które było w każdym balsamie, kremie i płynie do kąpieli. Niestety o alergii dowiedzieliśmy się dopiero gdy zaczęłam tych kosmetyków używać.

    Pozdrawiam serdecznie
    http://e-zarabianiewdomu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej kwestii mogę doradzić jedynie to aby poradzić się znajomych, lub porostu spędzić razem dzień razem i uraczyć nawzajem nowymi potrawami na kolację nowa kuchnia albo chociaż by wypad na mała wycieczkę w góry lub nad Bałtyk, lub można poszukać gdzie można by było pojechać gdzie oboje nie byliście. To jedynie moje zdanie i tylko doradzam.

      Usuń
  8. u nas też rządzą perfumy- no nie wiem, może to sygnał, że trzeba się częściej myć?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. My na mikołajki słodkości, a na gwiazdę jest większe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No w tym roku rzeczywiscie super prezenty :) Ja na szczescie nie mam drugiej polowki i nie musze sie martwic o prezent.

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz. Ja tak samo miałem gdy sam byłem, trzeba przyznać że jak dostaje się byle co w jakąś dla siebie datę nawet drobnostkę to aż miło się robi na sercu. Ciebie również pozdrawiam i miłego dnia ci życzę.

      Usuń
  12. Świetne prezenty dostałeś, zwłaszcza portfel i jej kupiłeś z pewnością była zadowolona :)).
    Ja od mojego ukochanego dostałam m.in sweterek z reniferem, kolczyki, bransoletkę, słodycze, misia itepe :)
    A dałam mu perfumy z Calvina Kleina, tshirt z Star Wars , muszkę i jego ulubione czekoladki :).
    także u mnie też udane Mikołajki:).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była bardzo zadowolona kiedy też zobaczyła co kupiłem. Ty też urocze prezenty kupiłaś mu, pewnie perfumy od świetnie będzie używał. Pozdrawiam cię również.

      Usuń
  13. super prezenty dostałeś :)
    a pomysł z wyjazdem jest świetny :) nie ma to jak wspólny wypoczynek :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te prezenty to Kinia wymyślała, i szczerze powiem że jestem szczęśliwy że mogę dzielić się z nią każda chwilą, wypoczynek to na przyszły rok muszę pomyśleć.

      Usuń
  14. Moimi porządanymi zawsze prezentami są książki. Uwielbiam je kolekcjonować i czytać. Odemnie też można w prezencie dostać książkę. Blog ciekawy. Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje by nie zapeszyć, może jak piszesz to świetna myśl żebym jakąś książkę niej kupił jaką jeszcze nie czytała. Ciesze się że komusi się podoba co piszę.

      Usuń
  15. Nie ma jak miłość między ludźmi i chodźmy mały prezent który cieszy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tuż to, jeśli ktoś się kocha to nawet głupi wypad w góry na weekend będzie największym prezentem, czy chociaż by niespodzianka w postaci kolacja we dwoje.

      Usuń
  16. Świetny prezent, ja teraz jestem na etapie poszukiwań prezentu dla mojego chłopaka na święta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku go może zaskocz i kup mu coś co nie ma, może jakieś kosmetyki, albo książkę albo ulubiony film.

      Usuń
  17. hmmm, my same postanowiłyśmy się nagrodzić .. wyjazd do Wrocławia i szał zakupowy w trzech galeriach :P pamiętając w tym wszystkim o naszych bliskich :) pół wypłaty poszło :D

    WARTO BYŁO! UWIELBIAMY ROBIĆ PREZENTY! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy http://studentkinapropsie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół wypłaty nie ma ale za własne zarobione pieniędzy, Czasem raz do roku warto kupić jakiś skromny i przydatny w życiu prezent.

      Usuń
  18. Świetne prezenty, ja również lubię prezenty w postaci perfum. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to moja dziewczyna kupiła je, ciesze się z tego że nie tylko ja lubię perfumy. Od ukochanej osoby na wyjątkowe okazje używane. tak wiem rzadko używam perfum hehe nie lubię zbyt często używać.

      Usuń
  19. Bardzo fajne prezenty, ja też strasznie lubię perfumy, a na Mikołajki nie potrzeba niczego wymyślnego, aby cieszyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dziewczyna je wybierała, muszę przyznać ma gust. Racja proste prezenty zawsze są najlepsze,

      Usuń
  20. Ja na Mikołajki dostawałam prezenty jak byłam mała. Teraz praktycznie nic. Zdecydowaliśmy w rodzinne, że wolimy prezenty pod Gwiazdkę. Tak więc, kiedyś kochałam ten dzień, teraz trochę zwykły. Osobiście nie przepadam też za perfumami w prezencie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent na mikołajki potraktowaliśmy jak też pod gwiazdkę takie 2 w 1. Każdy lubi co innego. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

      Usuń
  21. Skarbeńku, pysiaczku, prosiaczku, promyczku, słoneczko, kwiatuszku, kociaczku, tygrysku, misiaczku, robaczku, kłapouszku, mój łobuzie..dziękuję za prezenty i za ten czas mile spędzony z Tobą :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatuszku, koteczku, kiciuniu słoneczko, moje serduszko to dla mnie sama przyjemności bycie z tobą

      Usuń
  22. A teraz Boże Narodzenie i kolejne prezenty :D Jak ja lubię ten czas :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :
    http://kobiecomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezenty od ukochanej osoby to najlepsze co może być i dziękuję bogu że dał mi nią poznać.

      Usuń