Niedoceniona postać: Natalia Oreiro.

Witam serdecznie po kilku dniach mojej nieobecności. Dziś postanowiłem poruszyć temat, a właściwie to postać Natalii Oreiro. Właściwie jej pełne imię i nazwisko to: Natalia Marisa Oreiro Iglesias Poggio Bourié de Mollo. Urodzona 19 maja 1977 w Montevideo. Urugwajka, aktorka, piosenkarka i projektantka mody. 




Powiem Wam szczerze, że poznałem ją w serialu "Zbuntowany Anioł", kiedy grała rolę pokojówki. Wtedy już mnie oczarowała swoją postacią. Zapytacie - czemu piszę o niej? 


Ponieważ według mnie jest bardzo niedoceniana w swojej twórczości jaką prezentuje sobą, ponieważ jest niesamowitą aktorką, a także piosenkarką. Ogólnie jest bardzo utalentowana, a jej muzyka wpada niesamowicie szybko w ucho. Teksty natomiast są z przesłaniem dla odbiorcy.  


Teraz przedstawię Wam seriale i filmy w jakich zagrała:
1.)  Inconquistable corazón (Argentyna, 1994-1995) jako (Victoria) Giménez
2.) Aprender a volar (Argentyna, 1994)
3.) Anna (oryg. Dulce Ana, Argentyna, 1995-1996) jako Verónica Iturbe Montalbán
4.) 90-60-90 modelos (Argentyna, 1996-1997) jako Lucía Peralta (1996)
5.) Valeria (oryg. Ricos y famosos, Argentyna, 1997-1998) jako Valeria García Méndez de Salerno (1997)
6.) Zbuntowany anioł (oryg. Muñeca brava, Argentyna, 1998-1999) jako Milagros 'Mili' Esposito-Di Carlo de Miranda "Cholito"/"Carlitos" | młoda Rosario
7.) Kachorra to ja (oryg. Kachorra, Argentyna, 2002) jako Antonia Guerrero "Kachorra"
8.) El Deseo (Argentyna, 2004) jako Carmen
9.) Jesteś moim życiem (oryg. Sos mi vida, Argentyna, 2006) jako Esperanza Muñoz "Monita"
10.) Patito feo (Argentyna, 2007)jako Patricia González
11.) Amanda O (Argentyna, 2008) jako Amanda O
12.) Cuando me sonreís (Argentyna, 2011) jako Leonora Campos
13.)  Solamente vos (Argentyna, 2012/2013) jako Aurora Andrés
14.)  Entre Canibales (Argentyna, 2015) jako Ariana



Filmy w jakich zagrała:
1.) Argentyńczyk w Nowym Jorku (oryg. Un argentino en New York, Argentyna, 1998) jako           Verónica 'Vero' De Ricc
2.)  Cleopatra (Argentyna – Hiszpania, 2003) jako Milagros alias Sandra
3.)  La guerra de los gimnasios (Argentyna, 2004) jako aktorka w telenoweli
4.)  Las vidas posibles (Argentyna – Niemcy, 2007) jako Marcia Miconi
5.)  La peli (Argentyna – Urugwaj, 2007) jako dziennikarka Lola Montero
6.) Música en espera (Argentyna, 2008) jak Paula Otero
7.) Francia (Argentyna, 2009) jako Cristina Marcela
8.) Miss Tacuarembó (Urugwaj – Argentyna - Hiszpania, 2010) jako Natalia Prato "Cristal" | Candida López
9.) Mi primera boda (Argentyna - Hiszpania, 2011) jako Leonora Campos
10.) Jak mam na imię (oryg. Infancia clandestina, Argentyna - Hiszpania - Brazylia), 2012) jako Cristina alias Charo
11.) Wakolda (Argentyna, 2012) jako Eva
12.) Pimienta roja (Argentyna, 2014) jako Juana Azurduy
13.) El Angel (Argentyna, 2014)
14.) Freedom for Joe (Stany Zjednoczone, 2013) jako Rachel de los Ríos
15.) The Blue Mauritius (Argentyna, 2014) jako Maria
16.) Gilda – No me arrepiento de este amor (Argentyna, 2016) jako Gilda






Telenowele: 
1.) Alfa comedia (Argentyna 1970-1998)  jako Margarita, Florencja. 
2.) Botines Argentyna (2005) jako Rene
3.) v ritme tango (Rosja 2006) jako Natalia Solanos. 
4.) Lynch (Columbia 2012) jako Isabel Reyes alias Mariana

Aktualnie warto powiedzieć, że prowadzi konto na YouTube: NataliaOreiroVevo. 


Ta utalentowana kobieta projektuję modę i ma własną stronę z projektami oraz innymi gadżetami dla kobiet.


Jest również możliwość kupna przez internet.
Tu macie link do stronki, dla zainteresowanych zobaczeniem: 
http://shop.lasoreiro.com/shop.





Mam nadzieje, że tak jak ja zajrzycie na jej twórczość i może ją polubicie, a tym razem ja spadam. Cześć! 
Jarek. 

34 komentarze:

  1. Ja tam ją uwielbiam i zawsze doceniałam! Jej twórczość jest wspaniała, a jej najnowsze piosenki wymiata :) :)

    Pozdrawiam,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzice opowiadali mi, że uwielbiałam oglądać "Zbuntowanego anioła"! Zabierałam pilota i nie było możliwości odebrania mi go. Sama tego nie pamiętam bo byłam mała. :) Natalia ma przepiękną urodę. Muszę przyznać, że nie wiedziałam, że jej kariera jest aż tak rozwinięta. Sądziłam, że po tym serialu skończyła z aktorstwem. Dobrze wiedzieć, że tak nie jest. :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) cieszę się, że mimo wszystko nadal brnie do przodu :)

      Usuń
  3. Oo kochałam ogladac zbuntowanego anioła :D zawsze z babcia szalalysmy na jego punkcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie taka niedoceniania. Mój facet do tej pory przeżywa jej urodę. Mam się obawiać, że onanizował się do Zbuntowanego Anioła w wieku dziesięciu lat? Haha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz o niej słyszę. Chociaż to może dlatego, że od filmów i telenowel wolałam i do dziś wolę oglądać filmy animowane i bajki. Z tego się nie wyrasta. :")
    https://will-i-see-you-again.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam ten szał na Natalię Oreiro, sama jako dzieciak byłam jej fanką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam film zbuntowany anioł i dziwię się że nie kojarzę tej aktorki, powinna od razu ją zapamiętać z takim typem urody. Świetny i ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę tę kobietę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ją! :) super blog.

    Kisses, Werrru.
    www.werrru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jej nie kojarzę :) Ale fajnie że o niej napisałeś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że o niej piszesz. Faktycznie uwielbiałam ją w Zbuntowanym Aniele, ale po tym serialu nic więcej nie słyszałam o niej, mimo, że szukałam - ale to jeszcze były takie czasy, że dostęp miałam ograniczony. Chętnie pooglądam jej filmiki na YT.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamietam, ogladalem ten serial jak bylem maly

    OdpowiedzUsuń
  13. ale mi się miło zrobiło czytając ten wpis.. :) przypomniały mi się czasy dzieciństwa gdy całą rodziną wyczekiwaliśmy odpowiedniej godziny i siadaliśmy przed tv i oglądaliśmy zbuntowanego anioła :) piosenkę Cambio Dolor potrafię zanucić do dziś :) aktorkę kojarzę od razu po imieniu i nazwisku, ale przyznam szczerze, że znam ją tylko i wyłącznie z tego jednego serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądałam ,, zbuntowanego anioła ", więc nie wiem kto to jest :/ Ale wydaję się naprawdę świetną aktorką, w końcu zagrała w tylu filmach. Przesłuchałam piosenki i stwierdzam, że ma naprawdę świetny głos !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci obejrzeć chociaż jeden z jej seriali, a głos naprawdę ma wspaniały :)

      Usuń
  15. Pamiętam jak cała moja rodzina oglądała to i przy wspólnym obiedzie ten serial był tematem numer jeden ;) Kiedyś sam się skusiłem i powiem szczerze, że jako aktorka jest świetna! Nie wiedziałem o jej twórczości. Bardzo fajnie że to nam pokazujesz.
    Obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę po prostu by więcej ludzi o niej usłyszało, chyba mnie rozumiesz?

      Usuń
  16. Piękna jest :)Bardzo ją lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  17. My do tej pory nie znałyśmy jej wcale. Nie wiedziałyśmy, że ktoś taki istnieje :D Jaka piękna *0* Super piszesz, podoba nam się. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń