Zacznę od samego początku....

Cześć wszystkim obecnym tutaj! Mam na imię Jarek, jestem tutaj nowy i powiem Wam szczerze, że chciałbym spróbować swoich sił w blogowaniu.



Mam dla was wielką prośbę, jeśli uważacie, że mi to kompletnie nie wychodzi to proszę dajcie znać o tym w komentarzu. przechodzącą do konkretów chciałbym wam powiedzieć o czym będzie mój blog, a także chce tu zamieszczać. Przede wszystkim będzie to tematyka o życiu codziennym, oraz o aktualnych problemach nas wszystkich, a reszty dowiecie się w swoja czasie, gdy będziecie mnie obserwowali tym samym będziecie na bieżąco z informacjami, dlatego też jeżeli tylko wy byście chcieli mogę również poruszyć tematy , które was dotykają. Blog będzie dla każdego . każdy z was znajdzie tu dla siebie coś konkretnego. jak każdy z was mam interesowania.Są to przede wszystkim sport, trochę motoryzacji, a także mechaniki samochodowej czy też rolnicza, chciałbym tu podzielić się spostrzeżeniami na temat ćwiczeń i tym podobne.

















Liczę na Waszą pomoc i ewentualnie pomoc w zaproponowaniu tematu do obalenia. Więc dłużej już nie przedłużam, a także nie zatrzymuje. Trzymajcie się, cześć! Do przyszłego wpisu. 

     J.





12 komentarzy:

  1. Ogólnie cały pomysł na blog jest świetny, i nic tylko czas go zrealizować. Ja popracowałabym jeszcze nad wyglądem, by był bardziej przejrzysty. Powodzenia!


    -> https://hot-schot.blogspot.com/ <-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczynam, a nad wyglądem niebawem popracuję. Dopiero się uczę, więc wiesz :) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  2. Fajnie się zaczyna, mega podoba mi sie dobór zdjęć :* Oby tak dalej, trzymam kciuki :) Zapraszam do siebie http://fashiooncandies.blogspot.com/2016/08/lemonade.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, fajnie, że próbujesz swoich sił w blogowaniu, bo obecnie ja od swojego kąta w internecie jestem uzależniona i sprawia mi mega przyjemność, obyś również z czasem odczuwał to samo! Masę, masę weny na posty życzę i po prostu samej radości z tego. :) Poza tym, pierwszy gif jest genialny. :D Trzymaj się! Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa. Fajnie, że Tobie sprawia przyjemność blogowanie. Życzę Ci również powodzenia i pozdrawiam, miłego dnia :)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, życzę ci abys nigdy nie tracił zapału do blogowania! :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej przyda się zapał do szukania inspiracji, nie dziękuje.

      Usuń
  5. Witam w rodzinie blogerskiej. Powodzenia. Popracuj nad wyglądem bloga i wyjustuj tekst - wyśrodkowany męczy na dłuższą metę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zmieniać rozmieszczenie, dzięki za celne uwagi.

      Usuń
  6. świetny pomysł i powodzenia w realizacji <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje i postaram się kiedyś zajrzeć do ciebie.

      Usuń